φυζικαλι φιτ φυζικαλι φιτ

Ήγγικεν η ώρα αγαπητέ μου αναγνώστη.

Είναι γνωστή η αγάπη που τρέφω για το “τα πάντα ρει”, το αγαπημένο μου χρώμα εν το κότζινο (εν το μαύρο really but nevermind) και έτσι ο αναποφευχτος έρωτας που έχω για την αιματολογία.

Τα SHO χρόνια μου έχουν σχεδόν φτάσει στο τέλος τους (έχω αλλό 5 μήνες so μεν αππωθείτε ακόμα).

Σήμερα ήταν το deadline για τες αιτήσεις της ειδικότητας. Έστειλα την που τη Δευτέρα τη νύχτα. Εβαρήθηκα να την θωρώ τζαι να την ξαναθωρώ… Να αλλάσσω λέξεις.

Ευελπιστώ πως τέλος του Μάρτη θα χω ίντερβιου τζαι στο τέλος θα πκιάω δουλειά Λονδίνο.

Τζαι που Αύγουστο επιτέλους άμαν με ρωτά ο κόσμος “α είσαι γιατρός, τί ειδικότητα κάμνεις?” να μπόρω τζαι γω μια γαμημένη φορά να μπορώ να δώκω απάντηση χωρίς να πρέπει να κάμω σχεδιαγράμματα τζαι να λείψει το σάλιο μου που το πε τζαι να πεις ώσπου να τα εξηγήσω.

Μαλάκα, αθυμούμαι την ώρα που είπα “χεματολοτζυ ιζ κουλ γεεεεεε?”

Ήμουν στο Κινγκς Λυνν στο library.

Τέσπα.

Υποσχομαι ότι μετά το Μάρτη θα συγκεντρωθώ στο γάμο για τον οποίο δεν έχω νυφικό, δεν έχω μακιγιέρ και επίσης δεν έχω φκιόρα, ούτε ποτά. Την wedding planner γιατί την επκιέρωσα στο κάτω κάτω.

 

One Response to φυζικαλι φιτ φυζικαλι φιτ

  1. Moonlight says:

    Best of luck my darling! Im sure everything will fall into place on time! :)

tsil to speak - comments

