παραμύθκια

είχαμε γυρό με τον ειδικό…επήαμε να δούμε μια ασθενή που με έκαμεν να σιέσω πάνω μου που το φόο μου που μουν νύχτες.

Εν εξανάδα έτσι γκραμ – σηψαιμία.

Ήβρα την κυριολεκτικά στο πάτωμα. 5 λίτρα στατ. Τζενταμάησιν με αρτζίδκια (μετά είπαν μου την αλλά τέσπα..) μετά τάζοσιν. Έμεινα τζιαμέ 3 ώρες. Η πίεση της εν έφκαινεν πάνω που 80. Με τη παραμικρή κίνηση έπεφτε στα 70.

Χάλια.

Επήραν με τζαι οι δαιμόνοι με το ΠΙΚΚ λάην τζαι το παμπ που κάθε λλίο έκαμνε μπημ τζαι εσταμάταν. Έβαλα τζαι ένα κάνουλα στην άλλη πάντα, έφερεν τζαι ο Στηβ ο σουπερ αγαπημένος μου ιντενσιβ κέαρ νοσοκόμος μετεράμινολ έτσι να το χουμε just in case. { όποτε με θωρεί ο Στηβ εν κάπως ” oh no, it’s you again. εν ναν χαλια η βάρδια μας” – είμαι νάκκο κάχτος αλλά ξέρω σίουρα πιο κάχτους που μένα }

3 ώρες εφιάλτης.

Εξημέρωνεν ευτυχώς.

Τέσπα, σήμερα μες την τζιτρινίλλα σηκώνεται τζαι λαλεί τους ούλλους

“ααα ετην νοσοκόμα που μου σωσε τη ζωή που μουν χαμέ”

{ ναι πάντα λαλούν με νοσοκόμα όσες φορές τζαι αν τους πω χελλόου ι αμ γιουρ τόκτορ…εν το σάηζ μου νομίζω τζαι ότι φαίνουμαι 13}.

Ποττέ εν τζαι εσκέφτηκα ότι σώζω ζωές.

It sounds like new age bullshit to me τούντο “είμαστε γιατροί, σώζουμε ζωές”.

But really…sometimes we might just do! Τζαι για να είμεθα ειλικρινείς…η αδρεναλίνη εν τέλεια. Ένα γλήορο μεγάλο βουνό άγχους με quick thinking, gambling, stakes and decision making on the spot τζαι το anticipation αν θα δουλέψει τίποτε ή αν θα πρέπει να πουν στα κοπελλούθκια τους μετά που λλίες μέρες ότι η μάμμα/ ο παπάς επέθανε ή σιηρόττερα το ανάποδο…

 

Τζαι μιας τζαι είμαι στο τράνσπλαντ για νάκκο τζαιρό ας κάνουμε reiterate τα μόνα useful κοινωνικά μηνύματα που έχει να προσφέρει αυτό το εγωκεντριό μπλογκ που φέτος έκλεισε τα 10 χρόνια ζωής.

  1. πληζ γραφτείτε στο αρχείο δοτών μυελού των οστών – chances are you ll never ever ever ever ever be called
  2. Συνταγογραφώ πιο συχνά πλέον αίμα τζαι αιμοπετάλλια παρά που σέννα τζαι πανατόλ (first time evaaaaa) – you know what you need to do

 

Sunday summer begins woohooo

 

tsil to speak - comments

