φραπόμερες

Ξαναζώ τα finals με τη μόνη διαφορά ότι χτυπώ 12ωρα στη δουλειά εχτός που δκιάβασμα/πράκτις.

Τζαι έχω τζαι την αιματολογία που θέλω να κάμω 1000 πράματα τζαι εν έχω ώρα.

Άρκεψα bodily να μεν κάμνω cope. Όπως και στα finals άρκεψα να χάνω κιλά, να μεν τρωω, να μεν πίνω, να μεν τζοιμούμαι, η συγκέντρωση μου τζαι το iq μου επκιαν τη κατηφόρα.

Αλλά κάμνω τζαι δουλειά με ετοιμοθάνατους που εν έχω room for error.

Σήμερα που η ώρα 6:30 το πρωί ως τες 10:30 (ενώ το shift μου ετέλειωνε 9:00) ήμουν με μια γέννημα του 81 που ήταν in shock.Το πουστιο-πικκ line εν κάμνει για proper fluid resusc αποφάσισα. Εκαρτέρουν το γαμημένο το gelo να πηαίνει με το σταγονόμετρο που το pump. Moral of the story: εν εξαναείδα πιο florid σήψη. I was and i am shit scared.

Guys, i am telling you, φέτος εδιαλύθηκα.

Έχασα 15 χρόνια που τη ζωή μου που το άγχος, την θλίψη για το ότι η ζωή μου πλέον εν νεν ζωή αλλά κλουβί.

Τέσπα.

Συνεχίζουμε τη σκλαβιά, τα εξαμς, το μισθό τον 2000 των μήνα.

Το Τομ έσιει να τον δω 2 βτομάδες.

Κώνειο λαλώ σου.

Άσε που το μαθα τζαι στα εγγλέζικα τζαι άμαν με ρωτούν τί θέλω να πκιω λαλώ τους hemlock.

https://en.wikipedia.org/wiki/Conium_maculatum

[Ναι μου έχει τύχει, άθρωπος με δρεπανοκυτταρική αναιμία τζαι θωρακικό σύνδρομο να χρειάζεται ρετ σελ εξτζέηντζ τζαι οφ κος να εν ιεχωβάς. Νοτ α προμπλεμ…αλλά there’s only so much we can do. Ελπίζω να μεν αποδήμησε στο κύριο. ]

i am calm, collected, cool as a cucumber.

 

One Response to φραπόμερες

  1. an se dkievaso allo pentexi fores nomizo oti na eho pooulla potouta pou grafeis

tsil to speak - comments

