πελλόκοζμος

Εν έχω ώρα να κατουρήσω τις πλείστες μέρες ένεκα δουλειάς. Είμαι σίουρη να νεφρά μου επαίξαν τα ήδη τζαι απλά φοόυμαι τη μέρα που εν να μάθω το eGFR μου τζαι ότι είμαι πρώτη πας τη λίστα για μεταμόσχευση (είπα σας ότι αγαπώ το exaggeration ενεν? )

Αυτό που θέλω να πω αγαπητέ αναγνώστη, βασικά, είναι πως δεν έχω ώρα να σκεφτώ κάτι εχτός δουλειάς τζαι ρουτίνας. Σπάνιες είναι πλεον οι ώρες που με βασανίζουν φιλοσοφικές απορίες, ποιοί είμαστε τζαι που πάμε.

Τωρά ,2:25 πμ, μιας τζαι εν μπορώ να τζοιμηθώ γιατί κάμνω recover που 4 νυχτέρκα δκιαβάζω με το σπότιφαη. Εμπήκε ο Gary Jules με το Mad World τζαι αλλο λλίο να πεθάνω που τη θλίψη τζαι τη μελαγχολία της νοσταλγίας. Γενικά ήμουν άνθρωπος που επαλινδρομούσεν αλλά έσιει κάτι χρονάκια που μου πέρασε. Δικαιούμαι μια κάθε τόσο να παρελθοντολογώ εν νεν?

Έσιει να δω τους γονιούς μου τζαι την αρφή μου που το Γεννάρη. Έσιει να βρεθώ μς τες 3 φιλενάδες μου που το σχολείο ούλλες μαζί αλόπως 4 χρόνια.

Μες το νου μου έβαλα τη παουρκά, ότι επεθύμησα ναν καλοτζαίρι με ανοιχτά παράθυρα, ναν νύχτα, να μαστε με το Λάκη τζαι τη Κώτσια να θωρούμε καμιά ταινία, ναν πύρουλλος.

Να μαστε ούλλοι μες σ΄ένα αυτοκίνητο να πηαίνουμε πάνω κάτω τη Μακαρίου γιατί εν έσιει τζαι τίποτε άλλο να κάμουμε στη Λευκωσία χαχα.

Επεθύμησα να έχω τους αγαπημένους μου συνέχεια κοντά μου.

Εν τζαι λέω διαβαίνομεν τζαι δαμέ, τζαι κόσμος πολλής που μοιράζουμαι τη ζωή μου μαζί του τζαι εν θα τους άλλασσα, αλλά ξέρετε τί όμορφη, ζεστή τζαι ασφαλέστατη γωνιούα εν η νοσταλγία.

ps – the above are probably a combination exam stress and auditory memory. bad combination

tsil to speak - comments

