zen

λονδρέζικο μεγαλονοσοκομείο.

Είδαμε τα ούλλα.

Πνεύμονες διαλυμένους που κρακ κοκέην, συκώδκια πουρέ που αλκοόλ/ηπατίτιδα, εγκέφαλους σούπα που αλκοόλ , 1 στους 20 μες το νοσοκομείο αλόπως εν ΙΑΑ + , άστεγους που έρκουνται με πνευμονίες του άλλου κόσμου, φυματίωση…

Τούντη βτομάδα το 1/4 των ασθενών μου έσιει ινφλουένζα.

Αν ως τη Παρασκευή εν έχω βαρβάτη γρίππη είσαστε καλεσμένοι για πάρτυ.

Η συνάδελφος εξέταζε έναν τζαι έκαμνε του πρωκτική δαχτυλική εξέταση (ιφ γιου νο γουατ α μιν). Βάλλει το δάχτυλο της μέσα στο τούννελ τζαι λαλεί του σφύξε το δάχτυλο μου (έκαμνε νευρολογική εξέταση). Το γερούι φέρνει το σιέρι του γυρόν τζαι πκιάνει της το σιέρι της. Όι όι λαλεί του “σφύξε το που μέσα”…βάλλει το σιέρι του μες το κωλομέρι του να της πκιάει το σιέρι της. Συνεννόηση παπουτσόσυκο λολ.

Άλλος ο καρδιολόγος…συζήτηση με 85ρα ισπανίδα με το τέλιο ισπανοεγγλέζικο αξά…

“εξαναλιποθύμησες?”

“εεε ναι έτο λιποθυμώ ταχτικά….παθαίνει το τζαι η φίλη μου, τούτη που εν δαμέ.”

“πόσο συχνά δηλαδή? Παθαίνεις το τζαι άμαν περπατάς για παράδειγμαν?”

“εεεε ασπούμε είμαστε στο μάρκετ τζαι ξαφνικά μπορεί να χάσω τες αισθήσεις μου για 5-10 δευτερόλεπτα…”

“ε τζαι πέφτεις χαμέ?”

“ααα όι πέφτώ πας τα λαχανικά”

fruit-vegetable-stand-3018368.jpg

επιμένει ο καρδιολόγος με σοβαρή φάτσα

“αχαμ…άρα λιποθυμάς τζαι πέφτεις τζαι πιάνεσαι που τα ζαρζαβατικά”

Εγώ τζαι η fy1 σπουρτιμένες…εν εμπορούσαμε να σταματήσουμε να γελούμε. Τί εννοείες λιποθυμάς τζαι απλώνεσαι πας τα μαρούλια τζαι τες τομάτες επαναλαμβανόμενα?!?!

Η fy1 μου εν αντεξε εφκήκε έξω που τες κουρτίνες….εγώ επία να το πνίξω αλλά εν άντεξα, μόλις ήρτε πίσω η Λ. εφκήκα εγώ.

Αχ αυτές οι μικρές χαρές της μέρας…

____

Τζαι μετά είχαμε crash call (code blue for the grey;s anatomians), πάμε στο 12ο όροφο τζαι λαλεί “teenage unit”. Θωρούμε η μια την άλλη thinking this could be ugly (think young premature cancer death with parents involved by the bedside). Thank goodness it was a simple faint.

Phewwwwwwwwww

_____

Γενικά τούτες οι εβδομάδες εν χάλια, ούλλος άγχος, κάμνουμε τη δουλειά 15 γιατρών, 5 γιατροί. Είμαστε δουλειά 12 ώρες τη μέρα με 10-15 λεπτά μπρέηκ τη μέρα για να ρουφήσουμε τίποτε για φαΐ το μεσημέρι. Τζαι εν 7 μέρες στη σειρά…γαμησέ τα. Αλλά που το Σάββατο εξεκίνησα το ζεν.

Όποτε σικκιρτώ λαλώ τους “i am zen, breathe in and out”. Εχτές η μια συνάδελφος ελούθηκε το κλάμα που την πολλή πίεση. Μπαίνουμε οι 3ς μες το γραφείο, δκιώχνουμε τον γαστρεντερολόγο που επήε να μπει μέσα ( είπα του “look you made a lady cry” τζαι έβκαλα τον έξω) τζαι εξεκινήσαμε ασκήσεις με αναπνοές να μας περάσει. Σήμερα η Μ. σύρνει τα ούλλα τζαι λαλεί “εν μπορώ τα νεύρα μου εν αντέχω άλλο εν να σηκωστώ να φύω”. Έβαλα τες ούλλες τες συναδέλφυος να σηκωστούν. Γραμμή, στήθος έξω, ίσιοι ώμοι, επαναλαμβάνουμε “είμαστε ζεν” και αναπνοές. ΛΟΛ. It’s a thing now…!

Εν πελλαμός που είμαστε 5 γεναίτζιες χωρίς ίχνος σοβαρότητας τζαι αγγουρκού στον κώλο.

Νομίζω είμαι στες spice girls στο dr version. \m/

 

One Response to zen

  1. Dreamer says:

    yes, but if i worked in a hospital i would also have things to post

tsil to speak - comments

