sur-ρεάλ

Εθωρούσα μιαν ασθενή με ηπατίτιδα πριν λλίες μέρες που εν ξέρει πόθθεν την αγκονίστηκε.

Στα πολλά πολλά λαλεί μου “είπε μου η μάμμα μου αν θέλω άλλο συκώτι εν να μου δώκει το μισό δικό της“.

Πολοάτε τζαι η φιλενάδα της που ταν μαζί “τζαι γω διώ σου το αν χρειαστεί“.

(συνεχίζεται ο σουρεάλ διάλογος…)

Απαντά η ασθενής

ε μα εν τζαιν ότι θέλεις….πρέπει να ταιρκάζει πρώτα

ΓΚΟΥΚΩΛ ΕΗΜΕΝ ΕΗΜΕΝ 

(συνεχίζει ο σουρεάλ διάλογος)

“εεεε είμαι Α+, εν ταιρκάζει με ούλλα?

ΟΚ, i need to end this now before i get to enjoy the show and sit back and relax with popcorn.

bld134333

“you don’t have to think about it right now, you don’t need a transplant” (imminently τουλάχιστον).

but having said the above, η Λάρα που το match for Λάρα μετά που εξεκίνησε το καμπέην εγραφτήκαν 6000+ στο registry. Amazeballz huh? (στέλλουν μας τα νέα του campaign πας το ήμεηλ της δουλειάς)
http://www.match4lara.com/

______________________

Επήα στο Cosmonauts exhibition στο Science Museum με την Tovarish. Ήταν καταπληχτικό! Όσοι κόψετε Λονδίνο να πάτε να το δείτε.

hqdefault

2 που τους γνωστούς μου επαναπατρίζουνται. 

Άγχος – ελπίζω να μεν μείνουμε μόνοι μας κάποτε στο Λονδίνο.

Εν να γραφτώ σε society αποδήμων να πκιάνω newsletter  με events περί κοψίματος βασιλόπιττας τζαι αγιασμού στο ελληνικό σχολείο. *shock and horror*

DSC_0433.JPG

____

Ακούω μουσική τόσο δυνατά στα χετφοουνζ που νιώθω ότι τα φκια μου εν να κάμουν έκρηξη σε λλίο. Τζαι που να συνάεις γιαίματα έτσι ώρα. ΟΚ χαμηλώνω το νάκκο.

___

ΠΣ 2: πρέπει να μετακομίσει η κιθάρα, το μπάσο τζαι το άμπλιφάηαρ μες το δωμάτιο μου – αφού ποττέ εν μπαίνω στο λίβινκ ρουμ. Τζαι πρέπει να γοράσω τίποτε που ενώνει την κιθάρα με το μακπουκ. Πρέπει να ξιτσιγκουνευτώ νάκκο.

Θέλω τα εξής στους επόμενους 6 μήνες:

  1. audio interface
  2. ένα spiraliser γιατί τί σκατά χελθ κόνσιους χίπστερ είμαι χωρίς να κάμνω κουρζέττης
    paderno-spiralizer-3-blade-o.jpg
  3. μια τσάντα καθημερινής χρήσεως τζαι εν έχω (είμαι παιδί του μπακπακ τζαι του σάκκου με τες 10 πούτζιες).
  4. ένα πραματί με συρτάρκα για το wardrobe μου γιατί ντάξει αρκετά να αννοίω τη πόρτα του τζαι να τα σύρνω ούλλα μέσα βουνάρι (μαμ α πρόμες εν καθαρά τζαι συγυρισμένα – σο νοτ)
  5. ΝΑ ΠΑΜΕ ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΦΛΩΡΑΝΖΟ ΤΟ ΜΑΡΤΗ

Ένεκα του 5 μάλλον εν θα κάμω το 1,2,3,4 (apparently πάμε Ισλανδία με 1500 λίρες…για 5 μέρες).

aurora_borealis_in_Iceland

_____

Σήμερα ήμουν πολλά rude στο τηλέφωνο με το occupational health. Εν θυμούμαι αν σας είπα ποττέ ότι το Μάη εμπήχτικα μια βελόνα με ηπατίτιδα Γ (εν την εμπήχτικα αλλά για να μαι καλυμμένη i am pretending ότι την εμπήχτικα). Όποτε θέλουν βάλλουν μου αππόιντμεντ για το 250στο τεστ για ηπατίτιδα τζαι εν συνεννοούνται. Τα νεύρα μου. Έχουμεν τζαι δουλειές. Είμαι στο σημείο που θα τους στείλω με same day delivery το γαμημένο το μπουκαλλούι για να μεν τους ξαναστείλω ήμεηλ τζαι να τους τηλεφωνήσω για appointment.

0646.png

______

I am RoAm and i am calm, collected and cool as a cucumber.

CoolAsACucumber.jpg

___

Ούλλοι μου οι πρώην συμφοιτητές παν πίσω Κέημπριτζ για ειδικότητα. Εν θέλω να μου μπαίνουν ιδέες.

______

Αυτά.

 

tsil to speak - comments

