σαφοκέητορ

ούφφου

τί μάστιγα τζαι τούτη.

να σου αρέσκει η δουλειά σου αλλά να μεν έσιεις που τον ήλιο μοίρα?

Η χρονιά από επαγγελματικής απόψεως πάει κατα διαόλου.

Παίζει να μεν περάσω τη χρονιά γιατί απλά εν μου γεμώνει κανένας τα ασσεσσμεντ τζαι το ηπορτφόλιο μου εν όφτζερο.

Επίσης τα πλάνα μου για αι- ματολογία του χρόνου το φλεβάρη έχουν εξανεμιστεί. Η καχτοσύνη μου εν έσιει όριο σε θέλα αι- ματολογίας. Ότι τζίσω γίνετε κάρβουνο. Εν έχω τίποτε νέο να δείξω στο ηπορτφόλιο μου περί της ειδικότητας. Έχω εξαντήσει τες δυνάμεις μου τζαι ότι εμπορούσα να κάμω. ο γουελ α τράητ.

Σκέφτουμαι να κάμω αμπάντον σιήπ τζαι να ξηάσω το σπέσιαλτυ τρέηνινκ. Χέστο αν δεν γίνω ειδικός πούποτε. Σε λλία χρόνια ένηγουεη εν να γκαστρωθώ τα κοπελλούδκια του ΧΧ ή εν να υιοθετήσουμε ένα-δυό τζαι εν να πρέπει να κάτσω σπίτι.

Ματαιότης ματαιοτήτων η καριέρα ένηγουεη.

Παρά να αγχώνουμαι τζαι για το τίποτε…

Πού τωρά να πέρνουμε αποφάσεις για το που να ζήσουμε, να μεν έχουμε δουλειά στον ίδιο τόπο κτλ.

Καλλίτερα να μεν είμαι γιατρός τζαι να έβρω άλλη δουλειά ότι να ναι – πιλέ μου καθηγήτρια μαθηματικών που το ίντερνετ. I would probably make more quid τζαι εν θα αγχώνουμουν νυχθημερόν περί γεφυρίων της άρτας.

Έχω αποφασίσει τα νιου γήαρ ρεζολούσιον μου

  1. Να μεν αυτοκτονήσω
  2. Να μεν πεθάνω που το άγχος
  3. Να μεν αυτοκτονήσω στα γενέθλια μου (δε κη ις το μπη γουηθ πηπλ ωλ ντέη)
  4. Να μεν πεθάνω που το άγχος
  5. Να μεν παραιτηθώ που τη δουλειά γιατί δεν βλέπω μέλλον ένηγουεη
  6. Να μεν πεθάνω που το άγχος
  7. Να μεγαλώσω μπάλες
  8. Να μεν πεθάνω που το άγχος
  9. Αυτά

 

One Response to σαφοκέητορ

  1. melina says:

    arkisa lio alla 8a to pw
    kori me laleis pellares :P eshis pedio doxis lampro :)

tsil to speak - comments

