Ιερεμίας

Ηρεμία – το αντίθετο του Ιερεμία Κυνηγού.

Έσιει 4 μήνες που εν ησυχάζω με την δουλειά.

Είμαι σε ένα συνεχές επίπεδο μίσους τζαι απέχθειας.

Σήμερα ήταν η δεύτερη μου μέρα στο νέο μου θάλαμο που μαι μόνη μου, εν πολλοανακατώνουμαι με άλλο κόσμο. Εγω, ο ειδικός που φακκά γυρό 2 φορές τη μέρα, μιά ειδικευόμενη τζαι οι άλλοι συνάδελφοι μου που εν πολλοέχουμε interaction.

Επιτέλους ιατρικές ειδικότητες.

Ηπατίτιδες

Πνευμονικές εμβολες

πνευμονικά οιδήματα

ψυχοπαθείς

ουδετεροπενίες

υπερβολικές δόσεις των παντών (ε ναι είμαστε κεντρικό Λονδίνο – τες μισές φορές εν έχω ιδέα για τί ναρκωτικά μου λαλούν…κες κε σε. Μια λαλεί μου εχτές έκαμνε gbl…μόλις το έκαμα google να δω τί ένει…).

σήμερα είδα το πιο ιμπρέσιβ θήναρ γουέστινκ έβαααααα – επήρα τζαι τους μαθητές μου να το δουν.

 

Το καλλίτερο….

Νομίζω άρκεψα να βρίσκω την ηρεμία μου.

Ό,τι έχτισα σαν χαραχτήρας τα προηγούμενα 5-6 χρόνια εχάλασε μες τούντο 4μηνο. Σικκιρτώ πανεύκολα (σε 5 δευτερόλεπτα παίρνω τζαι άφκω τζαι κρούζω τα ούλλα στο διάβα μου)…αλλά ενεργητικά προσπαθώ να μεν. Ένεκα work dissatisfaction εξαναβρα τον παλιό μου abrupt εαυτό.

Έχανα την υπομονή μου με το παραμικρό τζαι ήταν εμφανέστατο.

Επνίουμουν σε 5 σταγόνες νερό (ντάξει μπορεί να ήταν τσουνάμι αλλά γιου νόου…

Τζαι έτρωεν την ο καημένος ο Χωμάς Χωμά.

Σήμερα χαλαρά….

Έκαμα τες δουλειές μου, έσυρα τζαι ένα 40λεπτο teaching στους φοιτητές. Έπκια τζαι κάτι αίματα που έναν 200 κιλά {ενός λεπτού σιγή προς τιμή του houseman’s friend}. Εκανόνισα τζαι έναν να πάει έσσω του με ηπαρίνη ώσπου να διαγνωστεί η μάππα μες τους πνεύμονες του σαν κάτι αγκρέσιβ. Μόνο που εν που απάντησε στα 10 μπληπς μου η αγαπημένη μου ειδικευόμενη αιματολόγος στο 7*44 – Σιάρλοτ τήαρ γουάη. Τέσπα εκανόνισα τα.

Από αύριο ξεκινώ τζαι μετιτέησιον να μου περάσει τέλια ο θυμός τζαι το φραστρέησιον των περασμένων 4 μηνών.

ps – i only rant about work γιατί μόνο τούτο έχω να κάμνω ραντ. Τα υπόλοιπα ούλλα εν μια χαρά ρήλλλλιιι. Τζια πλας περνώ πάνω που 10ωρο στη δουλειά τη μέρα…Χ-Α-Λ-Ι-Α.

ps2 : houseman’s friend:

http://www.ganfyd.org/index.php?title=Cephalic_vein

(houseman  = the junior dr που κάμνει ούλλες τες δουλειές)

tsil to speak - comments

