different pulses

Μέσα σε 3 μέρες έχω γνωρίσει 2 public figures τελοσπάντων που ήρταν σαν ασθενείς στην ομάδα μου.

Gawd, ειδικά ο/η ένας/μία ασθενής εν τόσο γνωστός/ή που ήταν σχετικά awkward…

Doctor/patient confidentiality i am afraid.

Let’s just say I got a thank you from an awesome art person.

Τζαι μετά έμαθα ότι το άλλο το γερούι εν διάσημος τζαζίστας. Επαραμίλαν σήμερα για τζαζ πράματα αλλά δε τελικά που είχαν κάποια βάση τα πράματα που ελάλεν. Θεός!

Να μαστε καλά ρε παιδκιά. Τζαι εγκέφαλος μας να τα σιει 400 to the day we die peacefully of a massive heart attack.

Currently I am in the state of

  1. I love my job
  2. I don’t care if the money is not great
  3. I need to stay in central London forever (my mood since moving to the centre is completely different)
6 Responses to different pulses

  1. beatrix says:

    εννα σπασουμεν τωρά, ποιοι ενει?! ουφ

tsil to speak - comments

