buzzcocks

what a great band name – Buzzcocks.

Επεθύμησα να μπω σπίτι τζαι να βάλω μουσική διαπασών.

Περασμένα μεγαλεία του Κέημπριτζ.

Ίσως να αξίζει να κρούζω 1400 λίρες για ενοίκιο που τον Αύγουστο τζαι να μείνω μόνη μου δίπλα που το UCL?

Ενυχάου

Πάλε ον κωλ – έσιει 3 βδομάδες που εδούλεφκα ωράριο γραφείου τζαι ήταν καταπληχτικά.

Έμαθα τζαι λλίην ορθοπεδική.

Ο Τομ μάσιεται με τα φάηναλζ, you know the story.

Περασμένη βτομάδα επήα Κέημπριτζ τζαι έφριξα που το state του σπιθκιού. Επήρε μου ένα 6ωρο να τρίψω μπάνια / κουζίνα τζαι το δωμάτιο του. Εν τον αδικώ βεβαίως…εν τζαι ζιεί αφού μέσα…Δ-Πεμπτη εν στο νοσοκομείο στα πέρα. Πέμπτη νύχτα πάει σπίτι τζαι μετά Παρασκευή έρκεται Λονδίνο. Τζαι η συγκάτοικος του εν μια λέρα. Ο καημενούλλης μου πριν κανα μήνα έστελλε μου φωτογραφίες που το μπάνιο…Εμπήκε που λαλείτε μέσα η Σινγκαπουρέζα να λουχεί…μπράβο της – κάμνει κάθε μέρα μπάνιο – τζαι μετά πάει ο Τομ…τζαι τί βρίσκει? Γιαίματα περιόδου μες το μπάνιο…Εννοείται είπεν της πλης σύναξε τα. Αλλά ρε παιδια….εν συνάει τες τρίσιες της…τζαι αφήνει τα σκουπίδκια ώσπου να πάει ο Τομ μια φορά τη βτομάδα να τα βκάλει έξω.

No wonder που έρκεται κάθε βτομάδα Λονδίνο χωρίς να τον πιέσω.

Τί άλλα???

Επήαμε στο London Coffee Festival, επήαμε σε jazz gig στο Jamboree, επήαμε στο SOAS τη Δευτέρα, επήαμε Σόχο εψές, επήαμε στο little venice boat festival, επήαμε σε secret garden τάχα-μου εστιατόρειο (είδα ότι ήταν να σιεν barbeque αλλά τελικά εν το άψαν γιατί την προηγούμενη έπκιαεν φωθκιά….τί να πεις), επήαμε τζαι ελιαστήκαμε με κοντομάνικα για 3 λεπτά στο Maida Vale, επήαμε για salted beef bagel, επήαμε Waterloo στο Southbank…δκιανευκούμαστε γενικά. Να κρούζουμε τες στερλίνες.

Ε αυτά.

Τζαι το σιηρόττερο εχτός που ότι έχω αλλο 130 λίρες για να περάσω το μήνα {ομολογουμένως τούντο weekend εν cost free μιας τζαι δουλεύκω τζαι το επόμενο έρκουνται οι parents so i might just pretend i am 16 again}.

Σκέφτουμαι ότι είμαι 27.5 χωρίς άσπρες τρίσιες τζαι είμαι very happy. Εν ξέρω πώςω μου ρτε τούτο.

Α τζαι εκλαμουρίσαν την junior μου. Η αλήθκεια την ώρα που εκοτζίνισε τζαι εγεμώσαν τα μάθκια της επειδή νομίζει ότι εσκότωσε μιαν ασθενή πριν 2 εβτομάδες εν της έωκα μιαν αγκαλίτσα. Am i a bad senior? Πόσες φορές να της πω εν φταίει τζαι ότι η φύση εν φύση τζαι η κίρωση εν κίρωση. Ούφφου. Ακόμα θυμούμαι το “did i kill her?” moment μου σαν να ταν πριν λλίο – and no i did not kill her.

ok αυτά

goodnight.

4 Responses to buzzcocks

  1. Moonlight says:

    Τι ωραία πράματα! Όι τα γαίματα τζι οι τρίσhες-ίου μαλάκα μου, εγώ ήταν να την σhήσω ως τωρά τζι άμα έβρουν τα ίχνη αίματος μες στες σωληνώσεις να πω ότι εν της περιόδου της. Ξιμαρισhιόν γμτ. τουλάχιστον σπρώχνει τον προς Λονδινάκι τα W/E η κατάσταση. :p #positivethinking κλπ λέμε.

  2. mc223 says:

    roam en na gireukeis roomie diladi se lio tzero? ksekinw douleia stes 22 je gireukw je gw. Pou tin pempti tha eimai londino se ena ksenodoxeio pros to paron… an theleis pinoume ena kafe. Let me know.

      • RoAm says:

        Eeee εν είμαι σίουρη αν γυρεύκω ακόμα. Το τοπίο θα καθαρίσει σε 1 βδομάδα περίπου. Εσύ πότε γυρεύκεις να μπεις σε φλατ? Γιατί απ’ ότι εκατάλαβα γυρεύκεις άμεσα στέγη ενώ με τα δικά μου δεδομένα αν μείνουμε μαζί εν να καρτεράς μέχρι μέσα Αυγούστου.

tsil to speak - comments

