κούχχου

αγαπητοί μου αναγνώστες,

νομίζω το μπλογκ έκλεισε 9 χρόνια ζωής.

και εις ανώτερα.

Στη δεκαετία ελάτε να κλάψουμε μαζί που τα χρόνια τζυλούν…

hang on a sec

rewind

…..

σε 9 χρόνια έπκια 2 πτυχία, έχω δουλειά, έχω έβρει το άλλο μου μισό σε σχήμα πασιούρτη εγγλέζου, έχω κρατήσει φίλους, έχω χάσει όνειρα (το σπίτι στο λονδίνο), τζαι έχω voluntarilly φκει έξω στο Καλητόνιαν Ρόουτ, το τόπο όπου αυτό το ταπεινό αμπελοσοφιακό μπλογκ γεννήθηκε – και τω καιρώ εκείνω δεν ήταν τόπος να κυκλοφοράς.

….

βήξε βήξε παναγία μου, ένα τσιάρο έκαμα στη κύπρο, έτσι εν να χω τωρά , να με ψιλοπονεί ο λαιμός μου τζαι να νιώθω τη φωνή να γίνεται τραβέστα.

τωρά κάμνω ορθοπεδική, είπα σας το?

προσπαθώ να μεν πεθάνω από βαρεμάρα….εν καταλάβω γιατί κάμνουν τα πράματα που κάμνουν τζαι γιατί ο γύψος τη μια φορά μπαίνει πάνω που το γόνατο τζαι άλλη πουκάτω. Τέσπα…

ας πούμε είχα ον κωλ νύχτας που έπαιξε μόνο μια φορά το μπληπ. Επίντωσα καρέκλες μες το trauma meeting room τζαι εκάμμισα νάκκο…ο τύπος που έμπην να πκιάει σιοκολάτα που το vending machine ούτε που με πήρε χαπάρι.

Για πρώτη φορά έχω junior πουκάτω μου….Εν καλή η μιτσιά, ετέλειωσε στον άλλο ακατονόμαστο τόπο. Σήμερα που εν επήα στο θάλαμο έστειλα της μήνυμα να δω αν εν ούλλα οκ. Λαλεί μου ο κύριος ΧΥΖ εν επήε τελικά σήμερα χειρουργείο.

Ήρτεν μου το impulse να της πέψω “τσιάκκαρε ότι δουλεύκει το εχτεσινό το cannula, τζαι γράψε τζ’ άλλα fluids, τζαι ξαναπκιάε την τράπεζα αίματος να μαστε σίουροι ότι τα 4 cross matched units εν ναν κόμα available, τζαι δε τζαι τα obs του άμπα τζαι κάμει μας κανά urosepsis επειδή εχτές εβάλαμε του το καθετήρα, α ναι τζαι πήαινε τσιάκκαρε ότι εν έσιει haematuria”.

Τελικά είπα…don’t freak out and don’t be patronising, τζαι εν της έπεψα ένα σεντόνι οδηγίες.

Ένα μήνα εν μόνη της τζαι εν μια χαρά. Ευελπιστώ πως αύριο εν θα το μετανιώσω.

….

μα τί ήταν τζείνο στο grey’s anatomy? – speaking of dark rooms in hospitals – .

α επέρασα τζαι το part 2 του mrcp.

έμεινε μου ένα practical clinical exam για να πκιάσω το membership.

we’ll see, πότε εν να το κάτσω.

Εδώ να σημειώσω ότι ούλλοι μου οι συναδέλφοι (2 ) που εκάτσαν το part 1 τζαι εν που το st george’s εν επεράσαν καν το 1. Τζαι ο ένας έσυρνε μου μια νύχτα πικρόχολα σχόλια…”στο georges έπκιανα βραβεία τζαι τωρά εν περνώ ένα εξαμ, εξήασα ίνταλως δκιαβάζουν τζαι βαρκούμαι”. Ο ίδιος που μόλις έμαθε το σκορ μου στο application εξεκίνησε τζαι ελάλε μου ότι τζείνου τα projects του εν proper research τζαι εδούλεψε τα πάρα πολλά αλλά εν έκαμε publish τζαι τζαι τζια { αγγούρκα της ρήαινας που λαλεί τζ η γιαγιά μου}. Α τζαι λαλεί μου αρλούμπες του στυλ “Εεεε αιματολογία, νεφρολογία εν τα πάω καλά μαζί τους γιατί εν ούλλα παπαγαλία τζαι εν νεν τζαι πολλά κλινικά, τζαι έσιει τζαι σχεδόν 1 χρόνο να κάμω ιατρική ειδικότητα”.

Άφκουν οι λαμπούες μου. Άμαν εν ηξέρεις βασική παθοφυσιολογία τζαι ανοσοβιολογία { 5 πράματα όι παραπάνω} ΜΕΝ ΜΟΥ ΛΑΛΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟΥΤΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΝ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ. { εθίχτηκα…}

Όσο περνά ο τζαιρός καταλάβω 1 πράμα: team cambridge

….

αυτά

καληνύχτα

6 Responses to κούχχου

  1. Moonlight says:

    έχω έβρει το άλλο μου μισό σε σχήμα πασιούρτη εγγλέζου->εφύρτηκα!

    Καλάν ο πρώτος ο συνάδελφος λαλεί το ότι εν ο εαυτός του που του φταίει. Ο άλλος όμως εν λίο μωρό δημοτικού σάννα;
    Λολ και τριλόλ!

    Και εις ανώτερα, είπαμε τα! :)

  2. Ina says:

    Όπως λέμε team Cyprus ένα πράμα…Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια, το ξανά άκουσε;

  3. Χρόνια πολλά στο blog τζιαι εις ανώτερα σε σένα… όσο για τους άλλους εμένα η γιαγιά μου λαλεί “αν ήταν η αζούλα πούζα…”

  4. Triolouin says:

    Και εις ανώτερα doc!

  5. urbantulip says:

    Χρόνια πολλά Roam! Σε διαβάζω από τον καιρό που ήσουν undergrad. Μια χαρά εξελίχθηκε η ζωή σου! χχ

  6. Dreamer says:

    να σου ζήσει το μπλογκ! να καταφέρεις ακόμα τόσα τζιε να μας τα γράψεις!

tsil to speak - comments

