purity

Λυπούμαι τη Κύπρο που πλέον βλέπω σαν διασπορά που μακριά, έτσι έχω τζαι πκιο αμερόληπτο, κριτικό μμάτι.

Όι πως καταλάβω τζαι πολλά, όπως σας εξαναείπα…τζαι όι πως η Αγγλία εν η χώρα μοντέλλο…

Αλλά ρε θεέ…

πόσον απαίδευτους τζαι πόσο χειραγωγημένους μας άηκες να μαστε…

Ζούμε/ζείτε σε μικροκοινωνίες με μόνο σκοπό την οικονομική ευμάρεια τζαι το ‘γελασιό’. Επακόλουθο του modus vivendi του “ζω έξυπνα, προσπαθώ να γελάσω ούλλου του κόσμου”.

Που το μηχανικό που μου λαλεί ο παπάς μου ότι πλυννίσκει νάκκο τα εξαρτήματα τζαι λαλεί του κόσμου “άλλαξα το τζαι τούτο” ως τα καρτέλ “εν θα μας πάρουν είδηση”.

Όλοι υπόλογοι στους νόμους τζαι το savoir vivre μιας σωστής ( struggling a bit with the definition) κοινωνίας.

Νιώθω πως η μόνη μας διέξοδος είναι η ριζική αλλαγή της παιδείας.

Φιλοσοφία, οικονομικά, μελέτη βίου αξιόλογων ανθρώπων σε σχέση με τη δουλειά τους, παγκόσμια ιστορία και πολιτική.

Λυπούμαι που σκέφτουμαι τον average voter του ΑΚΕΛ τζαι συνυφάζεται με τα ανήψια μου – Ομόνοια ως το τέλος, τσιάρο, αίσθημα θυματοποίησης τζαι θάνατος στο Γρίβα.

Λυπούμαι που σκέφτουμαι τον average voter του ΔΗΣΥ τζαι συνυφάζεται με την αστική τάξη του – πάμε ως πάρατζει, ο Χριστόφκιας εκατέστρεψε το τόπο τζαι οι ΑΚΕΛικοί πρέπει να πεθάνουν τζαι εν έχουν δικαίωμα να εκφέρουν άποψη.

Λυπούμαι που σκέφτουμαι τον avergage βολεψάκια, αλλά είμαι πολίτευση, αντιπολίτευση, εν να μου κανονίσει τη θέση γιατί εν το γυρί μου.

Λυπούμαι τον τάχα σοσιαλισμό που συνυφάζεται με την κοσμική σκάρτη  Εκκλησία που εξ αρχής οδηγεί κάθε φορά τούντο νησί σε άσιημες περιπέτειες (λυπούμαι τζαι τους πιστούς που το λαλεί η ψυσιή τους τζαι πρέπει να αντρέπουνται για την πίστη τους τζαι την αφοσίωση τους).

Κρίμα, γιατί πραγματικά πιστεύκω στον μέσο Κύπραιο ότι μπορεί παραπάνω.

Πιστεύκω ότι εν πρέπει να στρέφεται κάθε λλίο στο παρελθόν για το οποίο δεν ξέρουμε πώς να ερμηνεύσουμε τζαι να δει ΜΙΑ φορά επιτέλους μπροστά για το καλό των κοπελλουδκιών του τζαι του γείτονα τζαι χωρίς να φοηθεί ότι εν να χάσει τζείνα που έσιει – “πάμε ως πάρατζει” – .

Λύση εν έχω.

Μόνο μια  – κάτω τα κόμματα και οι γαλουχημένοι τους.

Καλλύτερα χωρίς κυβέρνηση παρά σαθρίλλα

(ας μεν σκεφτούμαι τον ξένο δάχτυλο μια φορά τζαι ας κάμουμε ενδοσκόπηση – φόροι, παρκάρισματα, σεβασμός των νόμων π.χ. κάπνισμα, προσφορά στο κοινωνικό σύνολο, τρώω ότι μου σερβίρεται στο πκιάτο έστω τζαι αν ξέρω πως εν κλούβκιο).

Δυστυχώς εν πολλά εύκολο να τα ψάλλω σαν διασπορά που μακριά τζαι χωρίς να προσπαθώ να βελτιώσω τη Κύπρο σε ατομικό επίπεδο αλλά άτε…

τα φιλιά μου στους αιμοδότες της δημοκρατίας, τους προστάτες λογιστές τζαι δικηγόρους, στους εξυπνάκηδες γιατρούς που τα χώνουν που το φόρο, στους εργοδότες που σπέρνουν πανικό, τζαι στο αγαπημένο μου ‘ ως πάρατζει’ που έμαθα να νιώθω άνετα μαζί του.

tsil to speak - comments

