ναι ναι η συναυλία του Παπακωνσταντίνου στο Κόκο

Ο μέγας Θανάσης στο Λονδίνο.

Εδούλεφκα νύχτες αλλά εδούλεψα έξτρα 11 ώρες για ένα παρέα για αντάλλαγμα 4 τη Κυριακή.  Δηλαδή αντί να πάω 8 στη βάρδια μου επήα 12 μετά τη συναυλία.

Τί με νοιάζει αν ούλλος ο κόσμος ήταν τζιαμέ…Είδα κόσμο που σιε να δω 5 χρόνια, φάτσες γνώριμες που τη Λευκωσία αλλά που εν τους ξέρω as such…

Αν τζαι εν νεν ο αγαπημένος μου τα τραούδκια του ήταν πολλή συντροφκιά σε πολλά turning points, σε στιγμές ρουτίνας…

Εν ξέρω τους στίχους πόξω τζαι ανακατωτά αλλά τη τρομπεττούα του αγαπώ την.

Όταν μου παν ότι επκιάμε το πτυχίο στο Ιμπήριαλ άκουα Θανάση στο δρόμο για Πρωταρά. Απίστευτη ευτυχία τζαι ικανοποίηση.

Όταν επερπατούσα για το νοσοκομείο στο Κκέημπριτζ άκουα Θανάση, ψόφος έξω, μέσα μου καταπίεση.

Όταν εδκιάβαζα για το 3ο χρόνο άκουα το σκύλλο μου το Ρίβα, τζαι τις νύχτες πριν τα εξαμς έπαιζε το αλμπουμ ρηπητ.

Όταν επήα Αθήνα μετά το 3ο χρόνο ώσπου να έρτει η φιλενάδα πίσω Αθήνα τζαι ήμουν μονισιή μου η θεάρα Μελινάρα ιδιοποίησε με ότι παίζει στο Τεχνόπολις…με έξερα που επήαινα, με αν ίσιε εισητήρια. Ήβρα τα. Σούρουππο στην Αθήνα μόνη μου, μαγεία.

Αγρύπνια

Μετανάστευση

Άνθρωπος

Επήα τζαι απόλαυσα τις αναμνήσεις μου εν ολίγης.

and this is a kind of music.

α ναι ήταν τζαι η Ματούλλα αφκορς

τζαι επήα με γκρούππις του Μυστακίδη

τζαι ο μπασίστας ήταν ένα σκαρί σαν το Ροδοστόγλου. Την ίδια ώρα κάπου στα μέσα της συναυλίας εκάμνα τη σκέψη ότι θα εδιούσα ούλλα μου τα savings για να δω μια καλή συναυλία των Κρίνων. Τζείντην ώρα – μα μόλις –  φακκά μου ο Jack “ρε δε το μπασίστα εν νεν ο Ροδοστόγλου? Εν θα ταν τέλεια να εθωρούσαμε Κρίνα?”

PS – θέλουμε να δούμε τζαι Μάλαμα επιτέλους στο Λονδίνο.

PS2 – Dear god can the DK get back together and be awesome? όι α?

3 Responses to ναι ναι η συναυλία του Παπακωνσταντίνου στο Κόκο

  1. Moonlight says:

    Είδα τον Λευκωσία χωρίς να είμαι φαν τζαι ενθουσιάστηκα. Αρκησα αλλά άρεσε μου.
    Τζαι μπορεί να εν η φάση που είμαι τωρά, αλλά καταλάβω τι θέλεις να πεις με τες αναμνήσεις ούλλες, το feeling που είχες τζειαμέ, χωρίς να έχω ιδέα για τες σκηνές τούτες. :)

  2. Triolouin says:

    Magic!

  3. Η ωραία ζυμωμένη says:

    θέλωωω

tsil to speak - comments

