σπιτοαρρώσκια

Ουφ…

Είμαι homesick.

Υπερβολικά για τα δεδομένα μου.

Φταίει ότι εν έχω ρουτίνα πλέον, ότι ούλλοι οι παρέες/φίλοι την έχουν κάνει για Κύπρο, ότι το δίδυμο έχει βρεθεί Λευκωσία και είμαι απών…

Ότι κάμνω νύχτες τζαι βασικά η ζωή μου για 7 μέρες εν : δουλειά – ύπνος – μπάνιο – dinner – δουλειά τζαι πάλε.

Άρκεψα να βαρκούμαι τες δουλειές που κάμνω φέτος…Πφφφφφ, βαρκ! Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Πάντελζ μου. Επεθύμησα να κάμνω actual medicine i.e. a medical specialty. Να μαθαίνω τζαι τίποτε…Νιώθω στάσιμη.

Δεν μου αρέσκουν οι στάσεις, η αναμονή, το pause κτλ.

Δεν υποφέρεται το foundation year 2.

Νευριάζω που εν έχω ομάδα, που πάντα είμαι μόνη μου με κάμποσους άλλους γυρώ αλλά εν ξέρουμε ποιοι είμαστε, εν έχουμε τίποτε να πούμε πλυν της δουλειάς. Πεθυμώ την ομάδα μου την περσινή…

Εν μπορώ το ψυχρό κλίμα στη δουλειά, εν μπορώ το clean cut, εν μπορώ να μεν έσιει νάκκο χιούμορ.

Ας πούμε εν να κάμουμε πρωτοχρονιά – αλλαγή χρόνου μες το A+E τζαι εν εκανονίσαμε τίποτε πφφφ.

Ας πούμε, φέρε μια κόα-κόλαν, να φέρω ένα κκέηκ κτλ.

Αφού οι μάστροι μας εν έχουν social IQ μες τη δουλειά.

It bothers me πoυ εν ούλλα απρόσωπα τζαι “we must comply with the rules and regulations, any deviations shall be investigated and reprimanded”. Come on, rules are rules we agree αλλά λλίο professional τζαι common sense judgement εν βλάφτει. Εξού και από γιατροί έχουμε γίνει clerks και white collar middle class workers τζαι τρώει μου παραπάνω ώρα να γράφω notes, να κάμνω 125 κλικς στο κοπκιούτερ τζαι discharge summaries παρά να θωρώ ασθενείς.

Αν με πάρουν στην Αφρική τζαι πουν μου “come on do your job” εν να μεν ξέρω τίποτε τζαι εν να τους πω “εεεεεε ξέρω να κάμνω discharge summaries αλλά εν τζαι έβαλα ποττέ lines εν έκαμα ποττέ taps, LPs etc”.

Grrr

τέσπα

ας μην παραπονιούμαστε γιορτινές μέρες.

Υπομονή και Επιμονή.

I secretly want to quit my London job and move permanently to Cyprus, be a humble haematologist in Athens/Nicosia with a fellowship somewhere sunny.

#mental_boredom

#mental_tiredness

#i_hate_holidays_and_Winter

#pou_en_ta_xapkia_mou

#en_na_mou_perasei_pou_en_na_Evrw_ena_hobby_me_kosmo

11 Responses to σπιτοαρρώσκια

  1. Moonlight says:

    Θα κάμω διάγνωση ότι κατά 70% φταίει ο κωλόκαιρος σας. Το άλλο 30% εν τα υπόλοιπα: πίεση ψυχολογική στη δουλειά (ναι εν πίεση να νιώθεις ότι πρέπει να δουλεύκεις σαν το ρομπότ τζαι να μεν έχει σόσιαλ καταστάσεις στο περιβάλλον σου), γιορτές, φίλοι στην Κύπρο, τέτοια.
    Έννα περάσει, τζαι θα έρτεις να διακοπεύσεις τζαι θα πάρεις τη τζούρα σου! :)

  2. Maria says:

    Oulli i agglia pou fteei… Alla na skeftese yparxoun k xeirotera… Px. Eksanakouses gia to cranfield? En na m peis..o kathenas kamnei tes epiloges tou…alla pale… An ikserame pou prin isws apofasizame kalutera..oloi mas..:-)

  3. Maria says:

    Aaa eksiasa na s pw… Sto westfield eshi ladi kai rigani.. En psitopwleio-guradiko.,.kserw en makria sou alla aksizei ton kopo..piene ena guro… http://www.ladi-rigani.gr

    • RoAm says:

      alloou Maria and welcome to me blog yeah. Cranfield a? Eprepe na ekanonizes na rteis Londino na mou kamneis breakfast pou 3ypnw na e8wrousame kana breaking bad je meta na ekamnes tes duleies sou Londino :p En to e3era tounto ladi rigani. Kypriaka souvlakia plyn north london ivrame??? Akousa gia ena sto Putney…hmmmKali xronia!

  4. “Εξού και από γιατροί έχουμε γίνει clerks και white collar middle class workers…”

    A-ha!

    Αν δεις τις διαφημίσεις των Πανεπιστημίων / Κολλεγίων δακάτω… με π.χ. μια ντυμένη νοσοκόμα να κάμνει πως πατά ένα κουμπί σε touch-screen (δλδ. την επιφάνεια της αφίσας / της διαφημιστικής ταμπελας) … ήταν να κάμεις μάλλον την ίδια σκέψη που έκαμα τζιαι εγώ… Ότι δηλαδή… δεν ψάχνουν πλέον για “επιστήμονες” αλλά για υπαλλήλους (ψυχ)Ιατρικών Υπηρεσιών.

    Να κάμνουν check στα ερωτηματολόγια τζιαι να πατούν το ανάλογο κουμπί στο ΠιΣΙ / στην οθόνη.

    Άτε να κάμουν μερικούς επιστήμονες γιατί οι σούπερ-πλούσιοι τους χρειάζουνται μεσ’ τα εργστήρια τους… να βρίσκουν ποιον εν το επόμενο φάρμακο που θα πλασάρουν στην αγορά… ως τζιαμέ!

    Χαβ ε μπέττερ ουάν!

    • RoAm says:

      Agapimeno mou Agrino se xairetw kai kali xronia.
      You are right…
      Σηκώνει ανάλυση τζαι κουβέντα κάμποση το θέμα.
      Τζαι ο γιατρός τζαι ο νοσοκόμος ανακατώνουνται μες τες κατούρες, τα σκατά, τα γιαίματα τζαι έχουν να κάμουν με κόσμο που ούλλες τα κοινωνικά στρώματα τζαι κοινωνικά προβλήματα (αλκοολικοί, drug addicts, learning difficulties etc )… εν νεν flashy and fancy job.

      That’s called accounting and business.

      Άσε τα ερωτηματολόγια. Εν είδες τίποτε, θέλω να κλαίω κάθε φορά που μου λαλούν οι μάστροι “δε το guideline” ή που μου φωνάζουν οι νοσοκόμες “εν εττίκαρες τούντα κουτούδκια”

      Αχχχχ αχχχχ τζαι ο κόσμος έχει καταστραφεί.
      Μηδέν σεβασμός
      Μηδέν ευχαρίστηση τζαι gratitude.

      Oh well…nevermind!

  5. Maria says:

    ennoite…giati yparxei koresmos pantou the idiot mouflon. Sumfwnw.

tsil to speak - comments

