prozac no 45

Είπα σας πολλές φορές την αγάπη μου για το Πρόζακ.

Που τα ψες η ώρα ανάμιση το πρωί ως τες 4 απλά έγινα χάλια, έγινεν ο άλλος χάλια, εχαλαστήκαμε. Έκαμα πως ετζοιμήθικα. Εξύπνησα πιο χάλια, έκαμε με babysit η ΜΤ τζαι ο Ματθαίος με το χταποδάκι του τζαι ο Σύμης με τον καφέ του. Μετά εξαναγίνηκα χάλια τζαι ανακάλυψα ότι εχτός που τον έρπη που έφκαλα τες τελευταίες 2 μέρες που γαμιέτε το σύμπαν μου έφκαλα τζαι κάτι άλλο UDO (unidentified dermatological object) που μοιάζει σαν το contact dermatitis πας το δεξί σιέρι που φορώ συνήθως το ρολόι.

Εν αν δεν είναι αυτό απόδειξη ότι το άγχος σκοτώνει δεν ξέρω τί είναι.

Τέσπα, το δίλημμα να τον χωρίσω τωρά ή μετά τωρά ή μετά μόλις έχει γίνει resolve.

Θα τον χωρίσω μετά.

Ελπίζω να καταφέρω να ξανατζοιμηθώ μετά που την μαύρη Τετάρτη.

Το πρόβλημα εν ότι εν τον θέλω να τον φιλήσω, εν τον θέλω μες την αγκάλη μου τωρά.

Εδκιάλεξε τη καριέρα του πάνω που λλόου μου –  άσχετα με το τί γινεί στο τέλος τελικά με τα job application μας- .

Τζαι εγώ λαλώ του “όι να κάμεις τζείνο που ξέρουμε τζαι οι 2 ότι πρέπει να κάμεις γιατί αν σου πω έλα τζιαμέ που ΜΠΟΡΕΙ να είμαι εν να νιώθω πάντα τύψεις τζαι εν να έσιεις πάντα ένα πάτημα να με μισάς πολλά πολλά βάθος ότι σου εστέρησα 4 μήνες ΚΩΛΟ-RESEARCH”.

Γιατί όλοι ξέρουμε ότι τα academic foundation programmes είναι άχρηστα.

Αλλά τέλοσπάντων.

Το resolution στο tension έχει δωθελι στο αγαπημένο μου Prozac.

όπως λέει και η θεά Χαριτίνη “δεν έχω να σου πω λόγια του κόσμου, δεν ειν’ σημάντικός ο ενικός μου, όταν σ’ έχω δω μπρος μου”

ε άμαν εν σ’ έχω μπρος μου Χωμά μου ο ενικός μου δυστυχώς πρέπει να υπερτερήσει της πονεστικά μεγάλης τζαι καθυστεριμένης αγάπης μου προς εσένα.

I chose not to choose Cambridge if and when, i chose something else. I chose what i would ve done if i were single.

2 Responses to prozac no 45

  1. Beatrix says:

    Αγαπητή! μεν είσαι τόσο αυστηρή, μεν είσαι τόσο απόλυτη, γιατί θεωρείς ότι έπρεπε να επιλέξει είτε εσένα είτε το άλλο; Και γιατί πληγώθηκες; Ξέρω πώς νιώθεις, το νιώθω και γω μερικές φορές, όταν ο φιτζ επιλέγει να κάνει κάτι για τη δουλειά του, και γω πρέπει να μείνω στα μετόπισθεν. Αλλά ποτέ δεν είναι απόλυτα τα πράγματα. Το να ζητάς από τον άλλο να περιμένει, να βάλει στην παύση την ζωή του, μέχρι να δεις εσύ τι θα κάνεις ώστε να ακολουθήσει, δεν είναι πάλι όσο (ή περισσότερο) εγωιστικό από το να πάρει μια απόφαση ο ίδιος; Δεν τον χώρισες τώρα, που σημαίνει ότι κάτι υπάρχει κάτι που σε κρατά, δούλεψε την σχέση σου, μην υποκύπτεις σε εγωισμούς και ανασφάλειες. Το να πάει 3-4 μήνες να κάνει κάτι δικό του και εσύ να κάνεις την πηνελόπη, μπορεί στην τελική να γεμώσει την σχέση σας ή να την αδειάσει. Εξαρτάται πως εσύ θα το χειριστείς.

  2. Moonlight says:

    Ούφφου γκιάολε.
    Καταλαβάινω 100% τι περνάς, τι σκέφτεσαι. Εννοείται ότι εν θα βάλεις τον άλλο να διαλέξει, αλλά εννοείται ότι έννα κρίνεις την επιλογή του. Τζαι εν το πιο δίκαιο τζαι για τους 2 νομίζω, γι’αυτό τζαι δεν είπα κάποια άλλη γνώμη τζαι προχτές που μου το εξηγούσες…

tsil to speak - comments

