εν να μεν περάσουν οι μέρες ολάν?

Τζείνο που θέλεις να πεις παραιτούμαι γειά.
Ετσακρίσαν τα νεύρα μου.
Τούτο που απλά ότι μου λαλούν πρέπει να το κάμνω τζαι να λαλώ yes sir απλά βάλλει μου μπουρλόττο.

obedience

εν να μεν γινώ consultant μια μέρα τζαι να μεν ξαναπατήσω?

Περνώ παραπάνω ώρες να κάμνω paperwork.

Το training μου είναι επιεικώς χάλια.

Σκέφτουμαι να κάμω application για pathology – i.e. ιστοπαθολογία …ησυχία, μικροσκόπιο, μουσικούα στο ipod…

Ανάμιση χρόνο ΜΕΤΑ που ετέλειωσα το medical school τζαι ένα lumbar puncture, δκυο ascitic drains, ένα chest drain εν εξόρτωσα να βάλω. Σοβαρά πώς θα γινώ σε κάπκοια φάση medical registrar απορώ. Γιατί άρκεψε να παίζει το σενάριο ο ειδικευόμενος της αιματολογίας να φκάλλει medical registrar soon…δεν λέω καλό εν να κάμει να έχω τζαι το τίτλο του general physician τελοσπάντων αλλά αναρωθκιούμαι πόσο εν να κάμει prolonge το training.

Απλά ενδειχτικά:

UK : minimum 9 years to become a consultant haematologist ( 2 + 2 + 5 )

USA : minumum 6 years to come a general internal medical doctor and a haematology/oncologist consultant

Έχασα κάθε ελπίδα. Να φύει το FY2 τζαι μετά βλέπομεν.

Εν μπορώ άλλο στο GP. By far το πιο ηλίθιο rotation που είχα. Πολλά καλό για cv building αλλά εφκην η ψυσιή μου. Εν αντέχω άλλο πίσω που το γραφείο να θέλω πας τες 200 κόλλες την εβδομαάδα για referrals.

Καλλίτερα ward round! (σκέφτου πόσο απηύδυσα).

Αλλάσσει μου τα τωρά τζαι ο Χωμάς Χωμά επειδή έσιει ιντερβιου στο Κωλοχώρι τζαι σκέφτεται ότι αν τον πκιαν εν να πρέπει να σκεφτεί να μείνει τζιαμέ. Γαμησέ τα. Κάπου πολλά βαθκιά ο ανάρχας μέσα μου λαλεί μου να τον πκιαν να μείνει να χωρίσουμε τζαι να τα παραιτήσω τζαι να φύω οριστικά που Αγγλία { οι τάσεις φυγής που ακούεις αγαπητέ αναγνώστη}.

Εν τζαι κόφτει με να σταματήσω το training μου τζαι να κάμω τίποτε άλλο.
Εν τζαι θέλω τζαι τίποτε σπουδαίο (τελικά), έναν allotment μες σε ένα semiχωρκό με λλίες τομάτες, ένα καττούι πασιουρτούι, μια μηχανή του καφέ τζαι νάκκον ίντερνετ.

{yeah right}

Αυτονομία η πιο τρανή αξία ρε, ξυπνάτε!
Ελάλε μου το ο παπάς μου
αγάπη μου να κάμεις δουλειά δική σου τζαι να σαι ο μάστρος. α τζαι δουλειά που ν ασχολείται με γεναίτζιες, εν θα χάσει ποττέ.

αλλά ποττέ εν τ ακούω.
ούφφου

2 Responses to εν να μεν περάσουν οι μέρες ολάν?

  1. Mana says:

    Ενα παιδάκι ρωτά αν θα έρθεις τις γιορτές να σε καλέσει να φτιάξετε γλυκίσματα. Φέρε μαζί σου τζαι ένα τεστ DNA αποκλείεται να είναι δικό μου.

  2. Ina says:

    Αν άκουγες του παπά σου θα έπρεπε να διάλεγες γυναικολογία ή δερματολογία ή πλαστική χειρουργική.
    Ωραία φωτογραφία πάντως.

tsil to speak - comments

