ούπσι

Πριν καμιά βτομάδα έτριψα το Chevvy μου.
Πας τη κολόνα μες το παρκινκ της δουλειάς
Κυριολεχτικά επήρα τη μαζί μου.

Κρίμας…εν μαύρη η Chevrola τζαι τωρά έσιει άσπρα χτάρματα πίσω…

Χάλια decadence!

Ήταν ανάγκη? Το γαμημένο το φορτ εν το χταρα τζαι τούτο έκαμα το άχρηστο στο μήνα 1.
ούφφου.
τωρά μου ήρτε να νευριάσω.
Τέσπα, υγεία.

3 Responses to ούπσι

  1. Triolouin says:

    Τα σίερα σάζουνται!Εναιν τίποτε!

  2. Moonlight says:

    Όπως εμένα που εδαιμονίζουμουν επειδή δεν εττούμπαρα ΕΓΩ το αυτοκίνητο μου τζαι ούλλο εφακκούσαν μου το άλλοι που το οδηγήσαν ή ετζίζαν μου το/εχτέρναν μου το σαν ήταν μες σε πάρκινγκς ωραία ωραία παρκαρισμένο. Ώσπου τζαι στα 10 χρόνια ετούμπαρα το για τα καλά. :p

  3. Εν της έπεξες πουρού;

tsil to speak - comments

