Το σημερινό μου break at work

Κόλαση σήμερα, το break εν ετέλειωνε (ναι κυρίες και κύριοι, από το ον-κωλ που δεν έχω ώρα να κατουρήσω επήα στο κατουρώ 4 φορές τη μέρα επειδή έχω την ευκαιρία τζαι το luxury να κάμνω/πίνω καφέ).
Που η ώρα 13:30-15:30 εν έκαμνα τίποτε…
Λήθαργος

Προχτές για να καταλάβετε έσασα τα favourites μου, έκαμα folders, folders in the folders…you get the picture.

Τζαι ένα που τα λινξ που βρα μες το Music folder έγραφε για την ιστορία της jazz ανα δεκαετία.
Άτε λαλώ ας μορφωθώ νάκκο τουλάχιστον αφου ετέλειωσα με τες δουλειές μου.

Η πρώτη γραμμή ελάλεν “jazz came after the ragtime and the blues”

Ragtime…κάτι μου λαλεί εξαναδκιάβασα για τούτο αλλά ας κάμω ένα wikipedia.

oh – em – tzi

Ragtime is the late 1800s music in the USA. Obviously written and performed by the blacks of the south (see St Louis, Missouri).

Τζαι έβαλα να ακούσω τί εν τούντο ragtime με το syncopated rhythm.

{σημείωση: όταν εδκιάβαζα τζείντο βιβλίο your brain on music ελαλούσε τί αρέσκει του εγκέφαλου μας στη μουσική…εν σαν το παιχνίδι λαλεί το βιβλίο…ότι εν νεν τόσο predictable κάμνει amuse τον εγκέφαλο γιατί άμαν ακούμε μουσική προσπαθεί να κάμει predict τί ακολουθεί έτσι τούντα syncopated rhythms εν πολλά αρεστά. Τί εν το syncopated? Εν τζαι ξέρω τζαι πολλή θεωρία της μουσικής έτσι μπόρω απλά να το κάμω translate σαν beat που ακούετε στην άρση αντί στη θέση. Πριν το ragtime οι κανόνες εκάμναν τη μελωδία να ταιρκάζει με το δυνατό ας πούμε beat του ρυθμού π.χ αν ένα bar εν 3/4 όπως τα βαλς τότε άμαν φακκάς το σιέρι σου το δυνατό φάτζιμα ταιρκάζει στο 1 αντί στο 2 – 3. Ούφφου anyway. }

Τέσπα,
άκουσα το All Coons are like me του Ernest Hogan που τάχα εν το classic – first music sheet-ed ragtime.
{τζειντο τζαιρό εν ήσιε recordings τζαι έτσι to dissemination της μουσικής ήταν πας τες κόλλες με τα πεντάγραμμα…γι αυτό τζαι πολλά σπίθκια είχαν πκιάνα τζαι ούλλοι εξεραν να παίζουν μουσική. Το Tin Pan Alley στη Νέα Υόρκη ήταν ο δρόμος με τα καταστήματα που επουλούσαν τα music scores τραουδκιών τζαι εκάθεσουν στο πκιάνο τζαι έπαιζας τα τζαι εγόραζες τα αν σου αρέσκαν. Η Denmark St στο Λονδίνο ήταν το αντίστοιχο TIn Pan Alley τον τότε καιρό}.
Τζαι μετά έβαλα Scott Joplin…
OH
MY
GOD
ένιωσα ότι ούλλη μου η παιδική ηλικία που θέμα soundtrack εξανάρτεν πίσω.
Λογικά τα μίκι μάους είχαν έτσι μουσική γιατί εν εξηγείται άλλοσπως ( τζαι οι μηχανούες ή κάτι)
Αμφιβάλλω να μου εβάλλαν ragtime στη δημόσια προδημοτική της Λακατάμιας.

ακούτε λλίο ragtime, εν πολλά ευχάριστη μουσικούα.

βασικά θέλω να κάμω σπουδές στην μοντέρνα μουσική τζαι να μάθω θεωρία επιτέλους. Γενικά το sociology behind american music εν πολλά interesting.
ουφφφ αυτά.
το ΣΚ εν να φκούμε με τους φίλους του Τομ τζαι προσπαθώ να δω πώς θα κάμω hijack τα πλανς.
ΤΟ Σάββατο νύχτα εν να φκω εγώ η RoAm του Σωτήρη με τους Κινέζους που σπουδάζουν ακόμα Cambridge…Πέρσι για να καταλάβεται επήαν σε κινέζικο Λέστερ Σκουέαρ τζαι ήπκιαν bubble tea ή κάτι τέδκιο.

Speaking of bubble tea, πρόσφατα εκμυστηρεύτηκα του Τομ ότι εν μου άρεσε ποττέ το bubble tea που μου έφερε με τόσο ενθουσιασμό όταν εσυγκατοικούσαμε…
Ήταν η φάση που ήμουν πολλά τσιμπιμένη μαζί του τζαι ένιωθα ότι τζαι τζείνος έθελε τζ άλλα εχτός που να του φκάλλω τα σώβρακα του που το dryer.
Ελάλε μου για τούντο bubble tea τζαι λαλώ του ΄φερμου ρε τζαι μένα να δω ίντα πράμα ένει. Ε μια μέρα λαλεί μου εν να πάω για bubble tea τζαι εν να σου φέρω.
Ντάξει λαλω αν δεις τζαι αθυμηθεί τζαι σιγά ο Εγγλέζος που να μου γοράσει με τα λεφτά του κάτι.

Ε έφερε μου.
Τζαι ήπκια 2 ρουφκιές. Έφα μια τταππιόκκαν τζαι λαλώ γιαξ. Αλλά είχα έννοια να μεν το καταλάβει. Κάπου ήσιεν πάει. Επήα στη βούρνα, εσιώνωσα το, εσύναξα τζαι τη τταππιόκα έσυρα τη στο κάλαθο, έσυρα τζαι κα΄τι πουπάνω να μεν φαίνεται τζαι άηκα το πλαστικό ποτήρι πας το γραφείο μου. Που ήρτεν είπα του θέκκιου ήταν πολλά ωραίο.

Ε φέτος είπα του προτιμώ να μου γοράζει μόνο μπύρες.

4 Responses to Το σημερινό μου break at work

  1. Ænima says:

    :)) μάνα μου ρε! όι όι μάλλον μάνα μου ρεεεεεε.xxx

  2. Moonlight says:

    τωρά καρτερώ να πάω σπίτι να ακούσω τη μουσική, αντιλαμβάνεσαι, α;
    (μα δε τον Χωμά σιόρ, ανοιχτοσhέρηηηηηηης!)

  3. πρώτη φορά ακούω το ragtime..ακούετε μου πολλά ωραίο τζιαι χαλαρωτικό. ωραία συμφωνία με τες μπύρες! τουλάχιστον αμαν σε τζερνά, να σε τζερνά κάτι ωραίο !

  4. Triolouin says:

    If Music is a Place — then Classical is the road, Folk is the Wilderness, Rock is the Temple and Jazz is the City ! Triolouin attribute

tsil to speak - comments

