Bleeding pockets syndrome

Αγαπητόι μου αναγνώστες, νιώθω πως έχω χάσει την επαφή μου με τα μπλογκικά τεχχχχτενόμενα, ´ισως γιατί δεν υπάρχουν πια ένηχουέη , ίσως γιατί γράφω μαλακίες άμαν εν έχω πραγματικά τίποτε να κάμω εχτός που να τσιλλώ σπυρούδκια.
Τζαι να φανταστείς το τελευταίο εν το κάμνω πλέον γιατί απλά εν δκιαβάζω τζαι εν πειράζω τη φάτσα μου για να γεμώσω σπυρούδκια.

Ας το πάρουμε από την αρχή.

Αύγουστος :
ήρτα πίσω από τις όπως πάντα όμορφες διακοπές στη Κύπρο…έκαμα 2 ον-κωλ νύχτα στο νοσοκομείο τζαι μετά άλλαξα δουλειά τζαι περιοχή.
Τωρά είμαι στο Νότιο Λονδίνο.
Θέλω 140 λίρες το μήνα για τα london zone 1-3 transport means , tariffa. Αλλά συμφέρει παρά touch in/out oyster card με pay as you go.

Σεπτέβρης:
Το αυτοκίνητο μου – γνωστό και ως φορτάκι – μου έφαε πάνω που 1000 λίρες μες σε 6 μήνες τζαι ακόμα τζαι μετά που το πήρα στη φορτ εν το σάσαν τζαι έσβησε σαν οδήγουν.
Εκατάφερα τζαι επόυλησα το 800 λίρες ( big success αν μ αρωτ´ας) πριν 2 βδομάδες. Έτσι όταν έφυε το φορτ εξεκίνησα να κοιτάζω για άλλο αυτοκίνητο ( έσιει που τον Ιούλη να πκίαω αυτοκίνητο μες την Αγγλία μιας τζαι η δουλειά μου εν πολλά κοντά με tube-train).
Επκηα ένα Chevrolet Aveo. Μαύρο. Ασιημο αλλά άτε what to do.
4500 εφύαν έτσι που τα savings μου.
Βούρα να κανονίσεις parking permits, μεταβίβαση ασφάλειας … Τζαι σήμερα επήα να το πκιάω τζαι λαλεί μου έκαμες το road tax? Ehmmm. Όι εν μου πες ότι εν έσιει road tax. Παράνομο το αυτοκίνητο να τπ φέρω σπίτι χωρίς…επήαμε post office τζαι εκάμαμε το τζαι εβιάζουμουν κατα τ άλλα για το ραντεβού μου.
180 λίρες gone.
Α τζαι έδωκα του τζαι 279 λίρες για ένα χρόνο warranty…

Α βάλε τζαι το MRCP Part 1 exam που δωκα το σεπτέβρη…419 λίρες επετάσαν τον Ιούνη για να γραφτώ… Τζαι 100 το online question bank που εγόρασα για να κάμνω practice….

Βάλε το λονγκ weekend στο Brighton …

Βάλε τζαι τα ενοίκια, Τέσκο , Οκάντο, νάκκον έξω…
Bleeding pockets μου το επεριέγραψε η φιλενάδα Νατάλγια το φαινόμενο.

Βγαίνομεν δεν βγαίνομεν από πάνω ως το τέλος του μήνα.
Αλλά δεν αγχώνωμαι, δεζμεύομαι πως δεν θα χρησιμοποίησω τη κυπριακή μου καρτα για πάνω από 100 λίρες το μήνα.

Τζαι εν με κάνε το άγχος σήμερα που εβούρουν ως τζαι τη τελευταία στιγμή με τ αυτοκίνητο να του φκαλλω το τέλος της κυκλοφορίας είχα να πάω ιμισιμου τζαι στο γειτονικό νοσοκομείο για το τελευταίο sampling ενός blood donation study ( πράττω ανάλογα με το καρμικό πάλανς…με το να πω οκ ναι ας γραφτώ στο στάτη ένας ειδικευόμενος αιματολόγος θα φκάλει πέηπερζ τζαι ίσως έβρει κάτι χρήσιμο…εν να μεν μου τύχει τζαι μένα σε κάποια φάση?). Ε άρκησα, επάρκαρα σε τόπο που εν ήμουν σιουρη αν εμπορούσα να παρκάρω , έδωκα το γυρό του πελλού ώσπου να βρω το γαμημένο το blood donor centre σε τούντο τεραστίων διαστάσεων νοσοκομείο τζαι έλειψε τζαι η παταρία στο άηφόουν.

Πάω, μια ολίγον ανεδής ρεσεπτιοινιστ λαλεί μου άρκησες 10 λεπτά τζαι έχασες το ραντεβού σου. Αν έχουμε free staff εν να ρτουν αλλά μπορεί να περιμένεις λλίο. Ναι ντάξει. Εκαρτέρουν κανά μισάωρο…. Επροσπάθησα να μεν νευριάσω, να σκεφτώ ότι θα μπορούσα να ήμουν διπλα στο γυμναστήριο, να έκαμνα μπανιόυι, να άκουα μουσική διαπασών… Lets just say ότι needle in to needle out time was 1/3 of my wait.
And thus i shall not subject my afternoon to this ever again.
Karma my ass.

Κοινωνικό message της μέρας: none
First world problems are ruining me and i want to get rid of this mentality but how?

2 Responses to Bleeding pockets syndrome

  1. Πάσχουμε από το ίδιο σύνδρομο!

  2. έχω τζιαι εγώ τούτο το σύνδρομο, μπας τζιαι εν κολλητικός, γιατρευκεται λαλείς?

tsil to speak - comments

