Στη νέα μου δουλειά

Μισώ την.

Με κεφαλαία.

Μισώ τη γηριατρική.

Μισώ την μισώ την μισώ την.

Μινίσκω κάθε μέρα ως η ώρα 7μμ που τες 8πμ. Τζαι να πεις ότι εν επειδή φυρνούμαστε που την δευλειά…όι απλά εν inefficient τα πάντα.

Όι κάτσε μίλα με τους διαιτολόγους, του φυσιοθεραπευτές, τον συγγενή που το χωρκό, το γείτονα, με τον ανηψιό που την αυστραλία, με τον social worker, με τον εργοθεραπευτή…κάθε μέρα θέλουμε 1+ ώρα meetings με το multidisciplinary team plus everything else that rocks about. 

Εγώ μαλάκα πότε θα κάμω τη δουλειά μου!?!?!?! Μετά τες 5μμ που ούλλα παραλύουν? Δεν λέει!

Η ώρα 10:30 ξεκινούμε το ward round.

Τα νεύρα μου.

Θέλω να πκιερώνουμαι παραπάνω, θέλω παραπάνω respect, θέλω η νοσοκόμα να έρκεται μαζί μου στο ward round μου, θέλω να ξέρω τα πάντα για τους ασθενείς μου που εν medically relevant. Εν μπορώ να θωρώ ανάμιση ασθενή τζαι στα μισά να με διακόπτεις για ότι να ναι.

Όπως που λαλείτε ότι “τρώων οι ασθενείς τωρά, εν μπορείς να κάμεις το γυρό” θέλω τζαι σεις άμαν κάμνω γυρό να μεν κάμνετε τίποτε τζαι να μεν με ενοχλά κανένας. 

Άσε που είμαστε understaffed as usual in the NHS. ΕΝ μπορούμε να πκιάμε το annual leave μας. Τζαι εν τζαιν ότι εν να το πκιερωθούμε.

Μία είναι η λύση: παραίτηση ή συνδικαλισμός. Βράζει το γιαίμα μου κάθε μέρα. Αλλά εν τόσο καθυστερημένοι οι πλείστοι γιατροί που νομίζουν ότι πρέπει να δουλεύκουν ούλλη μέρα για peanuts. Μάνα μου τούτο αν θέλεις πήαινε κάμε το στην Αφρική, όι στην Αγγλία… Νιώθουν ένα guilt άμαν φύουν στην ώρα τους, άμαν πκιαν την άδεια τους τζιαμέ που θέλουν…

 Τρων τόσα λεφτά στο nhs για παπαριές τζαι να γοράζουν private services της πούτσας τζαι τζείνα που πρέπει να γοράζουν εν γοράζουν. 

Λαλούν για 24/7 service…bitch please! το Τέσκο στο Τούτινκ εν πκιο κοντά στο 24/7 service που σας.

Μαλάκα…εταράξαν τα νεύρα μου. 

Guess what μάνα μου, αν δεν έχουν slot για flexible sigmoidoscopy οι γαστρεντερολόγοι τζαι οι χειρουργοί τί εν να αλλάξει αν τους πκιάω τηλέφωνο τζαι πω τους “ναι γεια σας, τζείντο referral μας….μπόρετε να το κάμετε πκιο γλήορα αν γίνεται?”.

Ακούμε ένα murmur?

24 hour tape, Echo, cardiology referral whilst inpatient. Βούρα ούλλους τους καρδιολόγους να ρτουν τζαι να υπογράψουν τα κωλοχαρκιά για τα investigations.

Αλλά άτε αφού ούλλοι οι ασθενείς μας έρκουνται με τα ακόλουθα

“patient had a fall”

– τζιαμέ κάμνεις ούλλα τα investigations του κόσμου – που CT head, urine dipstick culture, xrays, bloods, blood cultures, physiotherapy assessments, 24 hour tapes τζαι πάεεεειιιι

“patient is not coping” aka acopia

Εν να μεν γίνω ακτινολόγος ρε πούστιη μου? Εν να μεν!??!!

Στ αρχίδια μου η αιματολογία τζαι ότιδήποτε medical specialty.

Έχω το physics degree μου τζιαμε με project πας το MRI. Εν να μεν με πκιαν για το training?

Γραφειούι μες τα σκοτεινά, καθαρά μουσκομυριστά ρούχα, εν μιλάς με κανένα, μουσικούα σου, breaks για καφέ τζαι lunch break…

ούλλοι γυρεύκουν σε ενώ εσύ εν βουράς κανένα, παίζεις το δύσκολος με ούλλους, ούλλα εν ένα παιχνίδι “έβρε τες 10 διαφορές”, ΠΣΚ έσσω σου τζια κάμνεις consulting – reporting που το καναπέ σου αν είσαι “oncall”. 

Τζαι αν καυλώσω πολλά ας κάμω ένα fellowship radionuclide stuff specifically used in haematology.

Πάω να πκιω μπύρα που το ψυγείο γιατί έσιει tube strike τζαι εν έχω παρέες κοντά στο Τούτινκ. 

Τζαι ύστερα απορούν ίντα γίνουνται οι γιατροί αλκοολικοί.

 

 

4 Responses to Στη νέα μου δουλειά

  1. Moonlight says:

    Είπα το εγώ ότι έννα εν χάλια. Εν επερίμενα ότι εν γι’αυτό, αλλά one way or another είναι. Καλά ξεμπερδέματα το συντομότερο, έβρε λίο ίννερ πις, τζαι ως πάρατζει.

  2. Ina says:

    Ρηλάξ, κάθε δουλειά έχει τα δικά της. Τουλάχιστον τα βλέπεις πριν διαλέξεις ειδικότητα. Αλλαγή σχεδίων για τα καλά?

  3. ΑΕνιμα says:

    τζαι εν κανεί εν έχει με ΚΕΟ.

  4. thedude says:

    pretty much sums it up

    (σιερετούμεν)

tsil to speak - comments

