Η Σούλα είπεν μου ότι τα φοιτητικά χρόνια εν ξανάρκουνται :-(

Έκατσα να κάμω καμιά δουλειά…ξέρετε guidelines, poster, e-πορτος-φόλιο, leadership project, quality improvement project…

Μαλακίες.

Τζαι ξαφνικά ήρτε μου ένα urge δίμετρης Αριανής με instant coffee.

Σχεθόν εμεταφέρθηκα στο κολλέγιο που εδκιάβαζα με τες ώρες τες ατέλειωτες τζαι το break μου ήταν να πάω κάτω στο common room να πκιάω την σιοκολάτα την Boost τζαι ή κόακολαν τάηετ ή καφέ της μηχανής (γιαξ).

Needless to say ως το τέλος του πρώτου χρόνου ήμουν βόρτος. 

Ήδη άρκεψα τζαι βαρκούμαι την γηριατρική. ΕΝ λέω great medicine for us newbies αλλά μαλάκα το πολλήν κύριε λέησον βαρκέται το τζαι ο παπάς. Εν πανικός. 35 ασθενείς τζαι είμαστε 3 γιατροί. Αύριο εν ναν ο παρέας μου ο άλλος FY1 μόνος του. Βασικά εν να πκιάει το τρόλλεη τζαι εν να το τζυλήσει έναν έναν στους ασθενείς τζαι fingers crossed ότι εν θα πάει κανέναν off τζαι να του κάμει τη μέρα μαύρη. 

Προχ΄τες ένα γερούι αποφάσισε να πάθει digoxin toxicity τζαι έκαμε μας μια βραδυκαρδία 35/λεπτό. -.- 

Εδώ να σας ενημερώσω ότι έχω γίνει boss on cannulating που τόσοοοοοο εφοούμουν τζαι επανικόβαλλε με. 

Ο Χωμάς εν στα βόρεια. Πρέπει να κλείσω να πάω τζαι γω στην άλλη Παρασκευή ως τη Δευτέρα. 

One Response to Η Σούλα είπεν μου ότι τα φοιτητικά χρόνια εν ξανάρκουνται :-(

  1. Moonlight says:

    Ωωω, cannulating pro! :) Ήμουν σίουρη ότι μια μέρα you’d master it!

tsil to speak - comments

