είπα να πάω στο Victoria and Albert

Μην με δέρετε, εν είμαι fan των μουσείων…

Απλά δεν μπορώ να μπαίνω σε ένα τόπο με πράματα που εν σημαίνουν τίποτε για μένα. 

Να μεν ξέρω τη σημμασία τους really…

Τζαι όι εν με ενδιαφέρουν οι στολές που εφορούσαν οι νίτζα καλικάνταροι στην Ιαπωνία. Αν μου πεις όμως το social context της στολής μπορεί να ενδιαφερτώ. Αλλά αφού εν έχω κανέναν που να ξέρει τίποτε περί ιστορίας κοντά μου τα μουσεία είναι αγγαρεία. Θα εμπορούσα να κάτσω να δκιαβάσω πριν αλλά  guys, το attention span μου εν κοντά στα 3 δευτερόλεπτα. Όσσον τζαι προλαβαίνω να κάμω συζήτηση με χρυσόψαρο, τζαι τζείνο παίζει να το χάσω κάπου on the way. 

Έχω μαθησιηακά προβλήματα, εχώνεψα το, ντάξει it’s ok. Not all of us are bookworms and studious and persistent and driven. 

[ LOL ] 

Πιέζω όμως τον εαυτό μου…κάπως…να πηαίνω μιαν κάθε τόσο απλά γιατί εν κρίμα να είμαι Λονδίνο τζαι να μεν κάμνω τίποτε cultural enough. 

Είπα να πάω V&A που εν στες παλιές μου γειτονίες. Εκάμαν το μια κούκλα το exhibition road μετά το σταθμό του South Kensington.

Image

Χώμα που περπάτησα, γη που νοσταλγώωωω (not really, Tooting lovin and south of the river all the way).

Ώσπου να πάω, το V&A έκλειεν χεχεχε.

Ε μα τουλάχιστον ο λόγος που άρκησα ήταν επειδή εβάλαμε ένα τέλος στο struggle ενός που του συγκάτοικους μιας τζαι εκασιάραμε το παράθυρο τζαι πλέον εν μπαίνει φως μέσα να τον ξυπνά. 

Στο V&A ήσιεν τα μάρμαρα τζαι τα αγάλματα που αθυμούμαι. Το section με τους τάφους τζαι τους νυπτήρες που την Ιταλία εθύμησε μου Μεσόγειο τζαι ένιωσα έτσι τσας homesick τζαι ότι ο τόπος μου εν μες τα χώματα, τες ελιές, την αρμύρα τζαι τον ήλιο.

Image

Εν επρολάβαινα να πάω στο architecture section που εν το χα ξαναδεί, oh well…next time. 

Oh my God, είπα σας πόσο boring ήβρα το Science and the Natural history museum? Kill me now! Αλλά θα ξαναπάω…εν να μεν? 

Ε μετά επήα στο Fernadez and Wells που εν δίπλα τζαι τάχα κάμνει καλό καφέ

Image

(της μόδας τωρά…ούλλα τα παρουσιάσιμα καφέ τζαι καλά κάμνουν καφέ που κάμνει τζαι καφέ…Δκιάορκα σου ολάν, τζαι Νέσκαφε ληγμένο που την αποθήκη του στρατοπέδου της Τρασιυπέουλας να βάλλουν, ούλλοι οι Λονδρέζοι χιπστεροκονοσσέρζ εν να λαλούν ‘oh yes, i love the solubility and the way it smoothly washes the pallette and oh my have i mentioned the stingy bitterness it leaves on the papillae of the tongue?‘ ).

Έπκηα έναν Αμερικάνο που εν ακριβώς όπως εν μου αρέσκει. Ρε κουμπάρε τζείντο acidicity ΜΙΣΩ ΤΟ. Ελυσσιοπεινούσα τζαι έπκηα τζαι ένα french toast γιατί εν ήσιεν τίποτε άλλο πκιο απλόν. Η μαρμελλάδα χρυσόμηλον ήταν ωραία. 

Image

Εδκιάβασα λλίον τον Καζαντζάκη μου (3 λεπτά x 15 sessions –> εκατάφερα να δκιαβάσω 10 σελίδες) τζαι εθαύμασα διάννοιαν. Ίνταλοης τα στέφτουνται τούτοι οι ανθρώποι α τα γραψιμιά. Μάσσιαλα. 

Όταν το τελειώσω το βιβλίο – σε καμιά 15ρκά χρόνια – εν να σας πω αν άξιζε να τον αφορίσουν το Νίκο.

Ε μετά επήα σπίτι τζαι εσύναξα το συγκάτοικο τζαι οδηγήσαμε για Vauxhall, καρτζί μας η γέφυρα του Ουέστμινστερ τζαι ο Βενιαμίν ντινγκ ντονγκ…ευτυχία!

Εσυνάξαμε την σακκατεμένη από σκι φιλενάδα εκ των παλαιών χρόνων στο Αυτοκρατορικό Κολλέγιο του Λονδίνου τζαι επήαμε Brixton.

Το Brixton Village ήταν κλειστό τζαι έτσι εχάσαμε την ευκαιρία να φάμε στο Seven που και καλά έσιει καλά τάπας. Εφάμε σε ένα κινεζογιαπωνέζικο δίπλα. Ήπκια το broth του noodle soup μου τζαι εχόρτασα. Τα noodles εν μες το ψυγείο στο Tooting (ίντα chance να μεν τα εσατζιάσαν? Αν τζαι έσιει 2 μήνες και να μου φαν το φαϊ μου – μπράβο). Αν τους βάλω γάλα τζαι δώκω τους μια βράση νομίζω γίνουνται άνετα γαλότριΝ. 

Αυτό θα πει fusion cuisine εν νεν?

4 Responses to είπα να πάω στο Victoria and Albert

  1. beatrix says:

    en ajize pou ton afirosan

  2. AEnima says:

    τι διαβάζεις που Καζαντζάκη;; xx

  3. Dreamer says:

    εφυρτηκα με τους χιπστερς. cheers

  4. Antimoko says:

    Αν η 1η φώτο εν που τζειαμέ που κατάλαβα θα συγκινηθώ!
    ανετότατα γαλότριν.

tsil to speak - comments

