Whaz koing on a?

Ε ναι που λαλείτε εχάθηκα ολίγον πολύ αλλά άτε τί να κάμουμε; Τούτα έσιεις άμαν εν κάθεσαι πολλήν ώρα σπίτι.

Η δουλειά σταθερή, τα on calls βασανιστικά αλλά η μόνη φάση που μαθαίνω τζαι τίποτε τζαι πρέπει να πάρω λλίες αποφάσεις τέλια μόνη μου. Εν φοούμαι για τα πράματα που κάμνω αλλά για τα πράματα που εν κάμνω.
Μετά που σχεδόν κάθε ωνκωλλ έχω ημικρανία τζαι ώσπου να οδηγήσω 45 λεπτά να πάω σπίτι φύσνουμαι του πόνου δίψας τζαι κατουρήματος. Ξέρεις τί θα πει να μεν πιείς τίποτε 9 ώρες τζαι να σπάζει η κατουρίστρα σου αλλά να μεν έσιεις 3 λεπτά να πάεις στο restroom επειδή το μπληπ – 703 ή 704 εν σταματά να παίζει;

Μαλάκα σαν το ωνκωλ των Χριστουγέννων κανένα… Ήταν να κλαίω. Τζαι τα 2 ωνκωλλ μπληπς ήταν γυρισμένα πάνω στο ένα ( τζαίνο που εκράτουν εγώ το 704) τζαι ο άλλος η ώρα 2:00 το πήρε χαπάρι … Έπκηαν με να πάμε να φάμε τζαι λαλώ του “ρε Κρις περιπαίζεις με; Δαμέ εν έκαμα 3 δουλειές κόμα που εν μ αφήνει το μπληπ να κάτσω να δω blood results τζαι actual patients…λαλείς μου να φάω;;;” Ε τζιαμέ ήρτεν του η επιφώτηση ότι ο λόγος που εν έπαιζε το μπληπ του το 703 ήταν επειδή τα έπκιανα ούλλα εγώ.
Ήρτεν ολόισια με φαϊ που το εστιατόριο του νοσοκομείου, έκαμε μου πορτοκαλάδα τζαι εκάμαμε team up για να φτησιήσουμεντε.

In other news έπκηα το coolest present ever a few days ago που τον Jack. Εν μια κιθάρα ηλεκτρική ξύστητη με τους μαγνήτες βίδες κτλ σα κομμάδκια. Θα την τρίψουμε/ βερνικώσουμε ώσπου να φκει μια τέλεκαστερ στάηλ. Ανυπομονώ!

Μεγαο μου όνειρο εχτός που το να μάθω να: χειρίζουμαι την dslr μου των τελευταίων 8 χρόνων , το photoshop, κάμνω έναν basic web design εν η ξυλουργική τζαι η ηλεχτροκόλληση. Σκέφτου πόσα πράματα εν να μπόρω να κάμω. Stands για τους εξτέρναλ δισκους μου πας το γραφείο, καρεκλούα για το τελέφωνον, συρματοθήκες, κολλοθήκες, μοτοθήκες, βρακοθήκες… You get the point.

Σήμερ εβρέθηκα επιτέλους με την αιματολόγο που πριν 2 μήνες είπαμε να κάμουμε τα guidelines για το Idiopathic Thrombocytopenic Purpura. Μες την άλλη βτομάδα εν να τα τελειώσω τζαι μετά θα σύρουμε πάνω τζαι έναν diagnostic algorithm amd treatment for anaemias. Αν έσιει ένα πράμα για το οποίο είμαι ευγνώμων από τες 20 χρονιές πίσω που τα θρανία εν ο χρόνος που επέρασα δκιαβάζωντας παθοφυσιολογία…. Most diseases make some sense and i dont need to remember a lot.
Είδε με τζαι ο άλλος ο αιματολόγος που εμιλήσαμε τες αρκές του χρόνου στο presentation που εκάμαμε στο grand round με την νέα μου senior house officer τζαι λαλεί μου να με κανονίσει μα πάω για taster week στο Marsden. Κανά case report ή καμά άλλο project ρε boss εν έσιει;

Εψές επήα με τους Λονδινόφιλους για φαΐ για να τους τζιεράσω για τα πέρθτεη μου. Νομίζω εν τους αρέσαν τα ράμεν… Ουφφφ. Νεξτ τττάημ εν να τους πάρω σε κανά κεμπάπ τζαι κανεί.

Τούντο ΣΚ γ-2ο συνεχόμενο θα εβρίσκομαι στο χωρκό… Μαλάκα εν να παιχτώ… Εν να δκιαβάζει τζαι ο Τομ… Ππεεεεε. Τζαι εξήασα τζαι τα χετφοουνς μου.

Ο τύπος δίπλα μου στο τρένο νομίζω ακούει Placebo.
Εγώ πότε εν να πάω να δω τους XX / Daughter / alt-J with a new bass player hopefully / black keys / rolling stones?

ps – έχω 2 τσέκκια που ash cash που κόμα να τα βάλω στην τράπεζα. Ίντα που να γίνει; Εν να φκει κανάς φοίνικας που μέσα;

Ps2 μαλάκα μόλις μου αλλάξαν τα πλανζ μου να φάω ινδικά που τον γείτονα -.- εν να φάω Νάντος 2 νύχτες συνεχόμενες ούφφου. Τζαι ύστερα περιπαίζω τον Αντρίκκο chicken man. Εν να κλαίω. Θέλω τα ινδικά μουυυυυυυυυυυυυυυυυυ. Έκοψα να ρτω στο κωλοχώρι για σπέσιαλ friday on the couch τζαι εν να πάω Νάντος μαλάκα ούφφου.

Ps3: καταλάβαιται πολλά ότι ζω με 3 άντρες γιατί κάθε πρόταση μου στα ελληνικά μες το νου μου ξεκινά ή τελειώνει με μαλάκα. Ω θεγέ μου τι παρακμή!

tsil to speak - comments

