work stuff – this blog helps me sort out my brain – sorry no need for you to read

Υπάρχω ακόμα ρε παιδιά. Είμαι σίγουρη έσιετε έννοια. 

Να ευχηθώ στη Δρακούνα να τα 100στήσει πρώτα που ούλλα γιατί εν απλά θ-ε-ά τζαι είμαι γκρούππι της. 

Άλλαξα rotation. End of uroland, begining of genmed land i.e. general medicine with some focus on endocrinology.

Finally i am a medic. Patients have complicated medical problems, end up staying for weeks in hospital. So things are much much slower than surgery. 

I am a well known sloth.

I like sloth rhythms when there’s no need to rush. 

 Επειδή εν βιάζουνται για discharges μιας τζαι τα 3/4 εν γέροι που καρτερούν  social assessments for placements in nursing homes / carer plan η δουλειά μου εμειώθηκε δραστικά.

Τζαι αυτή τη στιγμή έχω 2 senior γιατρούς μαζί μου. ie εν νεν όπως το urology που ήμουν συνέχεια μόνη μου με το κοπκιούτερ. 

Η μια εν η senior που χα στα χαρκιά τζαι στο urology αλλά αν εδουλέψαμε μαζί 30 μέρες που τους 4 μήνες [έφκαλλεν on calls ].

Αλλά εν τζείνη με την οποία έχουμε μια σχέση πολλά πολλά πελλή. Εντελώς inapropriate. Δηλαδή προχτές έστειλε μου μήνυμα “piss of you weirdo” επειδή έστειλα της απάντηση στο message της “dude we are medics now for the next 4 months, we need to actually see patients and do work and remember long words”. Η απάντηση μου πρέπει να ταν κάπως “fine i ll just turn up with a bow tie and use my posh brit accent. but in any case im glaaaaddd i spend it with youuuu in my Lou Reed voice”. 

Μετά ελάλεν μου ότι εν να μου στείλει κατσέλλα δώρο για τα Χριστούγεννα, εθωρούσαμε στο ίντερνετ fake poo για xmas gifts. Λαλεί μου τα γκομενικά της, λαλώ της τα γκομενικά μου. Μιλά πολλά τζαι έσιει μια δόση αυτού που λέμε mania. Νιώθω ένα buzz when she is around. Πίνει κόκα κόλα άβερτα τζαι μια φορά που της έκαμα νέσκαφε ήπκιεν το τζαι αλλο λλίο να μείνει σέκκος. Εκοτζίνισε, επκιαν την η ταχυκαρδία. Τζαι τωρά λαλεί σε ούλλους dont let the cypriot girl make you coffee. 

Ήταν πρώην αναισθησιολόγος άρα ξέρει πολλά καλά practical proceduers τζαι τωρά εν στο τελευταίο της χρόνο του GP training. Thus she knows everything really. 

O νεος μου senior εσπούδασε Τσεχία αλλά έσιει 2 χρόνια που δουλεύκει Αγγλία [εν που το Κρόυτον], εν αχάπαρος τζαι εν ορθοπεδικός που το πρώτον δειν. Φουσκωτός, γυαλιστερά παπούτσια, μελαχρινός Ινδός- ωραίός τςςςς, Φυσικά τωρά έκαμνεν αππλικέισιονς για το surgical training τζαι έβαλλε με να του κάμνω proof read τα γραψιμιά του. Βαρκέται τζαι εν θέλει να κάμνει δουλειά αλλά εσυμπάθησε με που τη πρώτη μέρα γιατί είπα του 2-3 μαλακίες αστείες τη μια πίσω που τ άλλου. Τζαι βάλμε εμένα τζαι την άλλη την φιλενάδα μαζί τζαι εκέρτισες. 

Για πρώτη φορά έχω παρέα στο θάλαμο, απλώνω πας τες καρέκλες. Ξεκουράζουμαι, εν έχω νοσοκόμες να με διατάσσουν…Κάμνω ward round στο bay μου ΜΟΝΗ μου τζαι κάμνω τα plans, μαθαίνω medicine on the go τζαι ιm in charge of my patients. Feels good. 

Τζαι τωρά νιώθω ότι θέλω τζαι medical students να τους μάθω pathology – all you need to know to impress people and get 80%+ on the exam τζαι τα examinations. 

Surgery never again. 

I am a medic and i know it. And i know i will end up doing haematology [or renal or neuro ].

Την Τετάρτη η ομάδα μου εν υπεύθυνη για ούλλα τα νέα admissions. Είδαμε ένα με αιμοπετάλια 19 τζαι αναιμία. Αν πω ότι εκάβλωσα θα εν λίγο. Μαλάκα ο άθρωπος πάει καρφωτός για αιματολόγο σήμερα, θέλει review asap τζαι πκιος έσιει ώρα να γράψει κανονικό referral letter: Dear haematology team, please review this man with blah blah blah blah blah lbah. 

Επήα κάτω, μπαίνω στο γραφείο των σέκραταρι των αιματολόγων τζαι η σέκρερταρι λαλεί μου “ουυ μα η αιματολόγος εν ων κωλ τζαι κάμνει τζαι κλινική τωρά…τζαι εν ξέρω τί ώρα εν να ρτει” ντάξει λαλώ εν να καρτερώ. Ευτυχώς έμπειν τζείντην ώρα στο γραφείο τζαι θωρώ μετά αλλο μια fY1 να κοντοσυνάετε για να της μιλήσει. Θωρεί με η αιματολόγος λαλεί μου “what’s up?” έκαμα της το case κουτσιά καθαρισμένα, έγραψε το όνομα του τζαι λαλεί μου  “oh by the way great work on the ITP guidelines, i ll get in touch soon so we finalise it” Score. Αθυμάτουν ότι είμαι εγώ που θέλω να κάμω αιματολογία τζαι επάσαρα της τον ασθενή μου εύκολα και γρήγορα χωρίς ταλαιπωρίααααα.

Άτε ραααα δώσμου αλλο τίποτε που έσιει αξία να κάμω. Κανά  audit, κανά paper, κανά project. 

Τελικά ο ασθενής μετά που ανάμιση μέρα όταν εκάμαν το blood film είπαν ότι έσιει thrombotic thrombocytopenic purpura τζαι επέψαν τον UCL. 

Πφφφ εν εγίνετουν να με πκιαν που κοντά τζαι τις ώρες που απλώνω στο nedocrinology office του θαλάμου μου να με μάθουν να κάμνω blood films τζαι bone marrow biopsies? 

Ακούστε βασικά τί εν το πλαν…

πρέπει ως το τέλος της χρονιάς ie August να έχω κάμει 1 καλό audit, 1 publication [ 3 potential papers tou kwlou sta skaria], 1 leadership project [im on it].

 

πσ – ένας γνωστός μου έπαθεν Hodgkin’s Lymphoma τζαι για να κάμει PET Scan για το staging του καρκίνου πρέπει να πάει Ελλάδα 

ΕΛΕΟΣ

ΕΛΕΟΟΟΣΣΣΣΣ

ΕΝ ΕΧΟΥΜΕ PET SCANNER ΣΤΗ ΚΥΠΡΟ

ΠΚΙΕΡΩΝΕΤΕ ΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΤΡΩΝ ΑΛΛΟΙ ΤΖΑΙ ΣΕΙΣ ΑΜΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΚΡΑΤΟΣ ΕΝ ΕΣΙΕΙΤΕ.

[ντάξει μπορεί να εν πκιο οικονομικό για το κράτος να στείλει κάποιον Ελλάδα παρά να φέρει pet scanner αλλά μαλάκα σαν έσιεις νεο διαγνωσμένο καρκίνο λαλούν σου ‘ααα ελα να σου πωωωω, πάεις 2 λεπτά Αθήνα ? ]

 

3 Responses to work stuff – this blog helps me sort out my brain – sorry no need for you to read

  1. Anonymous says:

    Dear, η δική μου διάγνωση είναι ιδιοπαθής θρομβοπενική πορφύρα, εν το ίδιο με τον ασθενή σου; αιμοπετάλια 55-60 εδώ και 9 μήνες αλλά δεν αποφασίζω να κάμω βιοψία μυελού, απλώς παρακολουθούμεν το! Oh well, θα σε περιμένω να επιστρέψεις :)

    • RoAm says:

      dearest,
      1. όι όι το ιδιοπαθής ΘΠ εν το ITP = idiopathic thrombocytopenic purpura εν τζαι τωρά με τα νέα πέηπερς λαλούν ότι πρέπει να το λαλούμε primary Immune Thrombocytopenic Purpura i.e. έκαμες exclude ούλλα τα πιθανά σενάρια [ άλλες παθήσεις που να προκαλούν τα χαμηλά αιμοπετάλεια] τζαι εν έσιει άλλο explanation εχτός που το autoimmunity [εξού τζαι το need for a Bone Marrow biopsy].

      να με καρτεράς να επιστρέψω? μα πού? στη Κύπρο? Μα για δουλειά?
      Ππεεε κάτσε γάρε ψόφα!!!

      Περαστικά σου τζαι ερ-πίζω να μεν έσιεις συμπτοματα τζαι απλά να πηαίνεις να πίνεις καφέ με το γιατρό μια κάθε τόσο [αυτοί νομίζω είναι οι αγαπημένοι μου ασθενείς χαχαχα – γράψε το, θέλω μια φίζα χαλλούμι ή αναρή, i don’t take euros].

      • Anonymous says:

        Ωωω, ευχαριστώ για τις πληροφορίες! Ναι, αποκλείσαμε όλα τα άλλα οπόταν καταλήξαμε στο αυτοάνοσο. Συμπτώματα δεν έχω οπόταν πάω στο γιατρό, μιλούμε λλίο για το κυπριακό, την οικονομία κλπ τζιαι φεύκω. Μα έπρεπε να του παίρνω χαλλούμια; άπαναία μου. Τι εννοείς κάτσε γάρε ψόφα; Εν τζιαι έχουμε πολλούς αιματολόγους στην Κύπρο και ο δικός μου πρέπει να κοντεύφκει τα εβδομήντα :)
        Καλή συνέχεια Ροαμ μου
        Ματίτα
        xxx

tsil to speak - comments

