Το Μαράζι της Φωτούλλας

Έσιει τουλάχιστον 5-6 χρόνια που ερώτουσα ποτζί ποδά αν ήσιεν κανένας τα τραούδκια που το Μαράζι της Φωτούλλας να τα ακούσω.

Που τα πρώτα αν όι το πρώτο Κυπριακό ροκ (άτε πανκ) συγκρότημα, με δίσκο.

Ευχαριστώ την Μαρία μου που μου πεψε το λινκ…

Είμαι ούλλον ενθουσιασμόοοοοο γιεεεζζζζ

επιτέλουςςςς ακούω το Μαράζι της Φωτούλλας. 

Εννοείται ήδη ερωτεύτηκα το EP…

θέκκιου στο Κυπριακά Βινύλλια στο facebook/youtube που το βαλε πάνω.

Εδώ να σας πω ότι έκλεισα να πάω στους Blackfield τον Φλεβάρη, στους Foals πάλε τον Φλεβάρη τζαι την προηγούμενη Τετάρτη επήα σε ένα blues bar στο Denmark St που εκάμναν jamming session μούχτι. 

Ευτυχία.

Τζαι ο νέος παρέας έωκεν μου την μαυριδερήν του Les Paul για παρέα για τον επόμενο μήνα.

Τζαι ναι έσιει διαφορά που την yamaha μου την pacifica!

2 Responses to Το Μαράζι της Φωτούλλας

  1. Ina says:

    Denmark street? Is that safe?

  2. Ina says:

    Akuro phge o nous mou se mia perioxh sto South London

tsil to speak - comments

