Μάρκος ΚαυLanegan day

Ετοιμάστηκα τη Πέμπτη τη νύχτα. Έσυρα το γνωστό jeans με τη τρύπα μες την τσέντα τη μαύρη με ενα sweatshirt.

Ήβρα postcode για parking στο Brighton κοντά στο venue που ήταν μια εκκλησιά. Καλή φάση η εκκλησιά = χώρος συναυλίας {πρώτη φορά επήα στο Union Chapel Λονδίνο που πραγματικά εν ένας μαγικός τόπος}.

Τη Παρασκευή surprise surprise ήμουν μόνη μου στη δουλειά.

Ούλλη βτομάδα είχα το super efficient and pro-active mode μου on για να τζυλήσουν τα πράματα μέλιν τη Παρασκευή πέρκι ετέλειωνα τη δουλειά κανονικά η ώρα 5pm.

Και όντως despite τα 2-3 αναπάντεχα της μέρας εσιήστικα τζαι ετέλειωσα τα ούλλα ως τες 1630.

17:00 τζαι ήμουν προς την έξοδο.

18:10 ήμουν Brighton…

Εππάρκαρα δίπλα που τη θάλασσα. Ήσιεν τον ίδιο ήχο. Την ίδια μυρωδκιά. Τζαι ήταν τζαι λλίη κρυαδούα. Μπροστά μου ήσιεν 5-6 συνομίλικους μου που επέζαν drumish street music. Άλλαξα έτσι στα γλήορα παντελόνι μες τ αυτοκίνητο {the joys of being little}.

Πκιάνω το δρόμο για την εκκλησιά που ταν το προσκύνημα για το Μάρκο – μεγάααλη χάρη του – .

Εκατάλαβα ότι επήαινα λάθος αλλά λαλώ να κονφερμάρω…Σταματώ 1 κοπέλλα στο δρόμο τζαι λαλεί μου “μάνα μου εν που την άλλη που πρπει να πάεις. Ευτυχω΄ς που εν εσυνέχισες να περπατάς ποδά. Έλα τζαι εν να σε πάρω γιατί πάω τζαι γιω ποτζί μερκές”.

Επήρε με στο δρόμο της εκκλησιάς έδειξε μου που πάω τζαι έφυε. Εφκαριστώ σε κορού, τες ευτζιές μου.

Ρέσσω μπροστά ακούω μουσικές, 4-5 άτομα να καρτερούν – the hardcore mark fans i guess.

Εγώ ήμουν κατουρημένη γιαυτό επήα σε ένα Ινδικό, έπκια πάμιες τζαι ναααν να φάω, εκατούρησα τζαι επήα στην εκκλησιά πάλεεεεεε. Έφα σε κάτι σκαλούδκια στην εκκλησιά τζαι μετά έκαμα join  το queue.

Αισίως έκατσα στο 2ο row των σκάμνων .

the church

Kαι κάπου δαμέ χάνετε με.

Εφκήκεν ο μπασσίστας τζαι ετραούδισε σαν warm up act – search Lyenn

Μετά εφκήκεν ο  Duke Garwood { που εκάμαν με το Lanegan το album Black Pudding}.

Ο Garwood καλούης. Άρεσε μου το στυλάκι που παίζει κιθάρα. Εν πολλά χαραχτηριστικός ο ήχος τζαι ο τρόπος που παίζει. Βάλλει πολλά slides αλλά όι με το κλασσικό άκουσμα των slude blues. Fascinating.

garwood

Έπαιξε μας τζαι τα instrumentals που το Black Pudding. Im a sucker for long instrumentals thus love love love.

Μετά έφκη τζαι ο Μάρκος.

markos2

Numbness. When it happens it happens without much firework. The fireworks begin later on.

Zero engagement με το κοινό. Εν εκατάλαβα αν ετραούδαν με το στανιό του ή όι.

Αλλά η φωνή που χτέρνει τα φκιά μου, τζαι κάμνει το basilar membrane τους να πάλλεται ακριβώς όπως πρέπει για να με φέρνει κοντά στη τελειότητα,well…  εν φωνή.

Τζαι εν τζιαμέ τζείντο κουτί, που ονομάζεται Μαρκ KavΛάνεγκαν, μπροστά μου… τζαι ο αέρας που πριν λλίο έφκαλα εγώ που τους πνεύμονες μου, υπάρχει περίπτωση να εκατέληξεν στους δικούς του – κατά 99.99% λλίο καταησιεμένους -πνεύμονες… Τζαι μετά πας σε τζείντες φωνητικές χορδές. Μάτζικ εντ καυλα ιντητ.

Είπε μας αρκετά από το Black Pudding τζαι το αγαπημένο μου Imitations.

Νομίζω μόνον εγώ ετραούδουν τζαι έξερα στίχους.

Πολλά αντικαβλέ τουντο παρτ.

Έπαιξε μας το Autumn Leaves  για το οποιο το υπεραγαπώ εν μιτσιά λέξη. Θυμάμαι σαν χθες, ναι… όταν το άκουσα για πρώτη φορά. Πρέπει να ήμουν 15-16. Έβαλε μου το ο δάσκαλος της κιθάρας να το μάθω. Εννοείται εν το μαθα ή αν το μαθα μετα που 2 βτομάδες έχασα το.

Όταν το άκουσα που το Μάρκο ήταν κεραυνοβόλος έρωτας. But i miss you most of all my darling when autumn leaves start to fall.

arkos

Έπαιξε τζαι το 3ο μου αγαπημένο που το Imitations το Mac the knife. Η μουσικούα του τούντου τραουδκιού που το πρώτο δευτερόλεπτο εθύμησε μου την εικόνα που έχω για την παιδική μου ηλικία. Μάλλον έκαμε με να νιώσω όπως νιώθω άμαν σκέφτουμαι τες χωραφκιές τζαι τες μαλακίες που εκάμναμε με το Γοριλάκη.

Το Deepest shade εν το πε. Αν το λάλε ή που ήταν να αυτοχτονίσω μετά για νε μεν χαλάσω την τελειότητα της στιγμής ή που ήσιεν να τον καρτερώ έξω που την εκκλησιά να τον απαγάγω τζαι να τον κλειδώσω μες το δωμάτιο μου να μεν φυει ποττέ τζαι να μου τραουδά.

Ο κιθαρίστας καλούης, παναυρκότικος. Με την Gibson την junior που σε κάποια φάση πέρσι ελιμπίστηκα αλλά τελικά είπα άσε καλλίτερα πρώτα να μάθω να παίζω κιθάρα τζαι μετά πκιάνω μιαν ES που εν πιο μεγάλη που μένα τζαι κανεί.

Ο ήχος του λλίο distortionatos αλλά όι με εφφέ ας πούμε. Όπως εν ο κανονικός clean ήχος αλλά άμαν τον τταππώσεις ακούετε έτσι τραχιά ας το πούμε. Φυσικά είμαι σίουρη ότι εν εφφέ που ταν αλλά γουατέβα εν τζαι καταλάω μάνα μου που έτσι πράματα.

the vinyl

Μετά τη συναυλία ήσιε signings. Υπόγραψα τζαι τα βινύλια που πκια με μία special αφιέρωση στο ένα τζαι την έκανα πίσω για Λονδινάκι.

Περπάτημα μες τη νύχτα με το σιησμένο μου τζηνάκι επιτέλους…με 2 βινύλια παραμάσκαλα…με το σακκούδι μου το μπλε….πουκάτω η θαλασσούα της πατρίδας νούμερο 2. Εμύριζε λλίο θάλασσα…πες πως είσαι Λεμεσό…ακούετουν θάλασσα…πες πως είσαι Λάρνακα μετά που μπυρούα…θωρείς τα φώτα…πες πως είσαι Μπράηττον μετά που συναυλία του Λάνεγκαν όου μαή γκοτ.

pier

6 Responses to Μάρκος ΚαυLanegan day

  1. Moonlight says:

    Να έχεις στο νου σου βιώματα Κυπριακά, τζαι να τα σμίεις με εμπειρίες εγγλέζικες. Εν ξέρω κατά πόσον θεωρείται ισορροπία τούτο, αλλά άμα μες στο μυαλό σου τζαι μες στη ψυσhή σου μπορείς να χαμογελάς, γιατί όι; :)

    • RoAm says:

      mia xara isoropoia enei. apla akouw ti mu lalei i psyshi mou je en tou antistekoume. eimai politis tou kosmou oullou whether i like it or not. oulla smiountai.

  2. Dreamer says:

    awww θκιαβαζω σε τζιε νιωθω ποσο εκστασιαστηκες. λαβλι!

    επηες μονη σου;
    πλας, καμνεις καλυτερα concert reviews που μενα!

    • RoAm says:

      af kors epia moni mou. ivrame ena ticket gia ton XX alla en echiattizan oi wres…grrrr.

      Nta exw na kamw review je twn Tindersticks sto Barbican koma :P

  3. nipenthes says:

    ouao ahaha teleia

tsil to speak - comments

