δεν ακούω τες σκέψεις μου

Κάμνω 1000 σκέψεις κάθε μέρα.

Ώσπου να έρτει η νύχτα να μπω σπίτι όμως χάνω τες. Κάπου κάποιος τες ρουφά τζαι ξηάννω τες.

Εν μ αρέσκει τούτο.

Εν μινίσκω πάνω που 1 ώρα τη μέρα μόνη μου.

Including αλόπως την ώρα του no1  του no 2 τζαι του μπάνιου.

Επροέκυψεν μας τζαι ο ΧΧ που το Κέηπριτς που με κάθε ευκαιρία έρκεται μες τα σιέλια μου. Εν ωραία που ξυπνούμε μαζί. Εν ωραία που εποτζοιμηθήκαμε πάλε ο ένας πας τον άλλο τζαι στο σπιτάκι στο Λονδίνο. Εν ωραία που του τα πρίω να πλιννίσκει το ττόρο του κάθε βτομάδα…

Που να έβρω χρόνο αγαπητοί αναγνώστες να συμπυκνωθώ τζαι να καλλιεργηθώ χα? Λαλείς μου?

Η δουλειά γαμά τζαι δέρνει. Παράπονο εν έχω.

Τα λεφτά εν οκ, not too bad, not great.

Οι μάστροι ουρολόγοι πίνουν νερό στ όνομα μου {duhhh im the only junior, i make things move…}. Ο νέος μου registrar κολλά μου κανονικότατα, θέλει να γίνουμε drinking buddies τζαι που τη δευτερη βτομάδα ερώτα με για το love life μου τζαι εψές κάθε λλίο ελάλε μου “oh you are talking to the xeno???”

Ναι μιλά μου λλία ελληνικά ο ινδο/τανζανός που τον χωρείς.

Καλή φάση να σε πάει ο μάστρος….αλλά  drinks με το μάστρο!?

Could be dangerous.

Αλλά ναι…πάω τον.

Το Λονδινάκι….έρκουμε τέζα σπίτι τζαι είπα να συμμαζευτώ νάκκον. Να κάμουμε τζαι νάκκον bonding with the guys.

O Stef-bro (γεια σου Στεφ) εν ένας γλύκας…αλλά ΓΑΜΩΤΟ ΠΑΡΤΕΣ ΚΑΣΙΕΣ ΣΟΥ ΠΑΝΩ ΝΑ ΜΕΝ ΜΕ ΠΚΙΑΕΙ Ο ΠΕΛΛΑΡΟΣ. ΤΖΑΙ ΤΟ ΠΚΙΑΤΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΡΩΕΙΣ ΠΛΥΝΝΙΣΚΕ ΤΟ.

Κατα τ άλλα υπάρχει καλή και ουσιώδες επικοινωνία.

Τζαι πίνουμε τες κΕΟ μας, πάμε κανά γυρούι στο Tooting.

life is good.

but it’s a life without me in :-S

6 Responses to δεν ακούω τες σκέψεις μου

  1. osr says:

    Ακούω την Αγάπη και δεν ακούω τις σκέψεις μου

  2. Moonlight says:

    Dude μου welcome. Άμα είσαι φοιτητής θέλεις να τελειώνεις το διάβασμα τζαι να έχεις “δικά σου λεφτά” για να κάμεις πράματα που θέλεις για σένα. Τζι άμα δουλεύκεις εν φκαίνουν οι ώρες να κάμνεις τζαι κάτι για σένα.
    Αιώνιο πρόβλημα μου.
    Δώστου λίο χρόνο ακόμα τζαι είμαι σίουρη ότι you will balance things μια χαρά.
    Τα φιλιά μου στον ΧΧ! :p

  3. takkamx says:

    νομίζω ότι εν ώσπου να συνηθίσεις.. πάντως ξέρω πόσο σπαστικό ένει να μεν έσχεις 1 στιγμή για τον εαυτό σου. μερικές φορές θέλεις να είσαι μόνος σου με τις σκέψεις σου. εν δύσκολο, αλλά στη πορεία εννά βρίσκεις ώρα! :)

  4. Kopelloua says:

    Ο Νιόβρης εν κοντά!!! Υπομονή :)

  5. asprokaipaxi says:

    Πού εννα σου πάει; εννα μεν εύρεις τες ισοροπίες σου;

    ΧΧ, κέσκεσέ;

  6. Dreamer says:

    οντως. το alone time εν απαραιτητο throughout the day! (οι ουλλη την ημερα σιορ! απλα σε συχνα μικρα διαστηματα)

tsil to speak - comments

