objects of desire

μαλακίζομαι να περάσει η ώρα τα δευτερόλεπτα να μετακομίσω στο νέο μου σπίτι.

Στη δουλειά πάλε είμαι μόνη μου. Κυριολεχτικά βαστώ το  urology everyday service going. Έτσι να βάλω ένα sick-leave εν να παραλύσει το uro-σύμπαν.

Whatever. Σήμερα έβαλα αλόπως 3-4 cannulas, 2-3 αίματα (πάλε καλά που άμαν βάλεις το cannula μπόρεις να πκιάεις τζαι τα αίματα, άλλοσπως ήταν να μουν δουλειά κόμα να κλαίω), έναν ABG (εξανάπαμεν για τα arterial blood gases). Σύνολο οι μαλακιούλλες τούτες εφαν μου αλόπως 1 ώρα +. Τα νεύρα μουυυ. Αλλά άτε…

Το γελίο εν ότι έχω πλέον την επίγνωση ότι όπου πάω κάμνω τα ούλλα άχρηστα, λάντες γιαίματα. Σήμερα αθυμήθηκα τζαι έκλεια το ττάπο και σας λέω σοβαρά δεν εχύθην ούτε σταγόνα. #proud

Άρκεψα τζαι γίνουμαι τέλια άνετη με τους ασθενείς.
Ας πούμε εν με κόφτει να μεν έχω με ούλλους τη σοβαρή φάτσα που τάχα τζαι καλά πρέπει να χω.

Προχτές το γερούι, που έσιει μιαν αξιαγάπητη ροδοκότζινη φατσούα, ήρτε μέσα κοκκεταρισμένο με τες κασέττες τζαι τα headphones του με το walkman {true story} τζαι είδα ότι ήταν μια μέρα μετά τα γενέθλια του.

Λαλώ του “Mr John, happy birthday! Where’s the cake”
Χαρές ο γέρος, τζαι να μου πει για το ππάρτι τζαι για το κκέηκ. 89 λαλεί σου.

Ύστερα ο άλλος – που ξαναταν μέσα τον Αύγουστο -, επειδή εν τα καμα λάντες (επροειδοποίησα τον ότι κάμνω τα συνήθως λάντες χαχα) δείχνει μου το μαξιλάρι τζαι λαλεί μου “look, no mess!” ε high five καλό.

Το πλέον τραγικό εν ο νο3 ασθενής που βασικά έσιει που τη μέρα που εξεκίνησα δουλειά που εν δαμέ σχεδόν. Τζαι έζησε Κύπρο τζαι κάθε μέρα στο ward round λαλεί goodmorning τζαι μένα kalimera. Τζαι πάαααντααα μετά κάτι θέλει τζαι φωνάζει μου “Dr RoAm, Dr RoAm excuse me, Dr RoAm”. Εν γελιότατο να ακούω το well…sort of nickname μου με το Dr μπροστά.

Ας πούμε γαμώτο ααα είμαι ο house officer, εν έσιει πιο λάντζα μες το νοσοκομείο. Αν δεν κάμουμε τζαι καμιά μαλακία να περάσει η ώρα ίνταλως εν να φκει ο χρόνος?

Συν του ότι είμαι που τ αλήθκεια the nurses biatch but whatever. Κάμνω τους ούλλες τες χάρες…βασικά θέλουν να φεύφκουν δουλειά που τα σιέρκα τους τζαι κοττούν μου την εμένα γιατί σαν γιατρός έχω το ultimate responsibility. Τζαι guess what, i am the only doctor in there…

Ας πούμε μια κάμνει με abuse κανονικά. Ρωτά με τα πκιο trivial πράματα που εν τα θυμούμαι on top of my head γιατί εν διώ εγώ τα φάρμακα τζια κάθουμαι αννοίω τα protocols να της απαντήσω χάνοντας ώρα που τες δουλειές μου γκ-ρρρ.

Τζαι μετά μάσιεται μου “Dr RoAm, stay, stay here, don’t go, stay, do only urology”.

Ναι ολάν.

Με την Χάνα που τη Γκάνα κάμνουμε καλή παρέα. “Dr RoAm” τζαι σύρνει μου ένα γελούι, τζαι έσιει τζείντο τόνο στη φωνή της που ξέρω ότι θέλει χάρη για σθενείς στο θάλαμο που εν νεν δικοί μου…
ε τζαι κάμνω της τες…
σήμερα αρώτησα την αν θέλει τσάι τζαι εφύρτην του γέλιου.
Μα έναν τέλειο γέλιο.
Im in love with her accent and mannerism. So different που ό,τι άλλη ράτσα είδα.
Έχουμε κάμποσους μαύρους νοσοκόμους τζαι μπορώ να πω εν το highlight μου.
Ο παρέας μου ο Σαμ έσιει μέρες να μου δειχτεί…ούφφου εν με αγαπά πλέον αλόπως.

Τέσπα ναι objects of desire…

one day.

when i ve got a 5 figure account. Σε καμιά 15ετία δηλαδή. Άτε 20ετία.

For the audiophile in me:

turntable - does it really change the sound?

does a turntable really change the sound?

M3BlackGrilleOff2

 

and these for the above

Carbon Trinity Speakers Product

for the textbooks etc:

looks neat

bookshelf 6

 

oulla enan topo

For the kitchen lova in me:

aga cooker

 

erwtas ta AGA stoves

images

to kotzino smeg statheri a3ia

Best-High-End-Blender

 

a blender.

download

 

a proper mixer

images (1)

 

espresso for all coffees

Wusthof_9837w350h400

 

proper good knives

And for me:

sun

 

SOME SUN

 

 

 

20 Responses to objects of desire

  1. Καλή μετακόμιση! Όμορφες οι επιλογές σου στα κουζινικά!

    • RoAm says:

      thekkiou!
      εχάθης ρε Σμιλούδιν!
      γράφω σου που το νέο μου δωματιάκιν :-D
      ευελπιστώ πως ως τη Κυριακή θα ρτουν τα πράματα μου τζαι θα τα χω κανονίσει με τη μάνα που ήρτε πάνω με την αρφή. :-D (bonding time με το να κάμνουν τες δουλειες μου δηλαδή!)

  2. aspro kai paxi says:

    Καλά περνάς στο νοσοκομείο τελικά! Καλή μετακόμιση μπάι δε γέη! :)

    • RoAm says:

      σε ευχαριστώ τζαι σένα ρε Πασιή. Ναι το παν εν να περνάς καλά παντού, ακόμα τζαι στην κόλαση, το κωλοχώρι τζαι ότι ξεκινά από Κ κούχχου Κύπρος.
      Όπως είπα τζαι στο Σμιλήν εν να εκμεταλλευτώ τη μάνα τζαι την αρφή που θα βρίσκονται Αγγλία το ΣΚ :-D

  3. Moonlight says:

    Ρε μα έχει κόσμο που θκιεβάζει μπλογκς η ώρα 6; :O

    • RoAm says:

      dude im sorry, but this is not JUST a blog, this is the RoAm blog. Αξίζει να βάλεις ξυπνητήρι για να τσιακκάρεις αν έβαλα ποστ.
      Μεν σου πω…να ξενυχτάς περιμένοντας τις νέες μου περιπέτειες…π.χ. the day i entered the dark tunnel {πρέπει να το γράψω τζαι τούντο ποστ}

  4. Anonymous says:

    οοοοο ξέρεις ποιον object of desire χελωωωω! (οχι τα μασιερκα α!)

    • Αυτομολημένη says:

      (καλάν εν θα ξαναβαρεθω να βάλω το email μου αμα σχολιαζω)

      • RoAm says:

        ντα έμαθα τωρά. Όποτε θωρώ anonymous ξέρω πως είσαι συ χαχαχα.
        Γιατί εν να μυρίσει τίποτε κασαπκιόν αν σου φέρουμεντε τα μασιαίρκα???

    • Hannah says:

      Ned, I will send you energy and light throughout. Words cannot describe how much I admire your tenacity, diligence and peesevrrance. I’m one of many cheering from the sidelines!

    • I personally don’t like the round shapes because it just seems too “styled”. Where are you from? No feta cheese? You are missing out! Do you have goat cheese?

  5. takkamx says:

    vasika egw thelw terasteia megafwna xwris na koufanw omws! ginetai giatre m?? :P

    • RoAm says:

      τέκνον μου…όσο και αν δεν το πιστεύεις…δεν είναι στο size που παίζεται το πόσο quality and quantity ήχου θα έσιεις…
      αλλά ντάξει να σου φέρουμε τεράστια…κλεψιμιά που καμιά συναυλία της ΕΔΟΝ.
      Εεεε κοιτάχτε αγαπητή τάκκαμουχου η κώφωση επέρχεται συνήθως σε μεταγενέστερην ηλικία –> άξιος που εν να ζήσει γι αυτό άψε το volume ώσπου μπόρεις.
      {με μέτρο :p – εν πολλά ενδιαφέρον το φτι btw…}

  6. μισ says:

    αυτήν την κουζίνα τη ζαχαρώνω κι εγώ.
    να βάλουμε από μισά να την έχουμε κοινόχρηστη;!

  7. antimoko says:

    Άστα πράματα τζαι τα κουζινουθκια τζαι τες βιβλιοθήκες (σκούρα εν να τα χωρεί ουλλα;) τζαι τα μασκαραλλικουθκια! το μονο που χρειάζεσαι εν ο ήλιος! Βάρτα γυαλγια σου περκι ερτει ή να σου στείλω που το δικο μας (weird stuff happening) Dr.RoAm!

    • RoAm says:

      ρε μα ναι, ως τζαι νόττιγχαμ που πήα 2 φορές ως τωρά ήσιεν ήλιο. Τί γίνεται Λονδινο μερκές? ούφφουυυυ.
      Για βιβλιοθήκη- εεε το πολλή πολλή πκιάνουμε 2 χαχαχα.

  8. Ina says:

    Θέλω τη βιβλιοθήκη και τα μαχαίρια… την πρώτη για προφανείς λόγους τα δεύτερα για πολλούς και διάφορους.

  9. Dreamer says:

    cheers for the sun!

  10. a-non-mouse says:

    > Έχουμε κάμποσους μαύρους νοσοκόμους τζαι μπορώ να πω εν > το highlight μου.
    > Ο παρέας μου ο Σαμ έσιει μέρες να μου δειχτεί…ούφφου εν με
    > αγαπά πλέον αλόπως.

    > Τέσπα ναι objects of desire…
    ——————–
    test 123 testing…

tsil to speak - comments

