The Death Certificate and the Cremation Form day

Όπως είπα σε προηγούμενο post το γερούιν αποδήμησε. Τζαι επειδή ήμουν ο junior doc του έπρεπε να πάω να κάμω το death certificate.

‘Επκηαν με ο Creepy Eddys – ας τον πούμε – που το Bereavement Office ότι έπρεπε να πάω να κάμω το death certificate. Η αλήθκεια επειδή ήταν που μουν on call η φάση εν εκαρτέρουν ότι ήταν να με πκιαν τη Δευτέρα να επήαινα.

Τέσπα πάω στο γραφείο. Διούν μου τα notes τζαι λαλεί μου κάμε το.

Τέλεια.

Εν τζαι ξανάκαμα death certificate, αλλά πέρσι εκάμαν μας 1-2 lectures περί death certificates τζαι cremation forms.

Επειδή είχαν του κάμει κάποιο ιατρικό procedure (in our case the nephrostomy) του ασθενή που επέθανε λλίο πάνω που 48 ώρες πριν το θάνατο του, έπρεπε η υπόθεση να πάει στο Coroner πριν κάμω τα χαρκιά. Πάλε καλά που τ’ αθυμήθηκα. Τελικά αντί για death certificate εγέμωσα τη φόρμα που πάει στον Ιατροδικαστή {σημείωση: ο ιατροδικαστής εν ναιν ο παθολογοανατόμος που εν ο γιατρός που κάμνει τες νεκροψίες, ο ιατροδικαστής εν το member της κυβέρνησης τελοσπάντων που κάμνει investigate τους θανάτους όπου υπάρχει περίπτωση να υπάρχει foul play}.

Τέσπα εμίλησα με τον παθολογοανατόμο, είπα του το case, εσυμφωνήσαμε τί να βάλω σαν causes of death πας το χαρτί: Renal Failure –> Hydronephrosis –> Bladder Transitional Cell Carcinoma τζαι μετά από μιαν εκθεσούλλα για το τί έγινε με τον ασθενή ετεέλειωσα τη φόρμα τζαι έφυα.

Τη Τετάρτη πκιάνει με θυμωμένος ο Creepy Eddys γιατί αρκώ να πάω να κάμω το death certificate τζαι καρτερά η οικογένεια να το θάψει το νεκρό της.
{Τη Τρίτη επέλλανα τον στα τηλέφωνα, τζαι έπκηα τζαι στο γραφείο του Ιατροδικαστή για να μάθω αν έφκαλε verdict – που σίουρα εν θα ήσιεν foul play τζαι εν θα ήσιεν νεκροτομή – αλλά τίποτε κανένας εν μου σιεν απάντησει}.
Λαλώ του Creepy Eddy, ρε παρέα εχτές εν εξέρετε που παν τα 4 σας τζαι σήμερα μάσιεσαι να κάμω death certificate. Τον ιατροδικαστή έπκηας τον να μάθεις ίντα που γινε?

Τζαι έπκηαν τον τζείντην ώρα για το ΟΚ. Ώρα να γεμώσω το death certificate and therefore no further investigations into the death.

Ήταν ολίγον παράξενο το ότι έκαμνα fill in μια τεράστια τζιτρινωπή formal κόλλα που εσφράγιζε ουσιαστικά την ημερομηνία λήξης ενός ανθρώπου.

medical_certificate_of_cause_of_death

Εγώ έβαλα την ημερομηνία που εν να γράφει ο τάφος του.

Εγώ έβαλα ότι επέθανε που τούτο τζαι τούτο τζαι το άλλο.

Εγώ έβαλα τ όνομα μου όπως μ εβάφτισεν ο παπάς της εκκλησιάς, τον αριθμό μου στο μητρώο ιατρών που και καλά δηλώνει την «εξουσία» που έχω αφού μπόρω να γεμώσω μια τέθκοια κόλλα τζαι να παρπατά.

Τζαι με την δική μου τζίζα έκλεισε officially ο κύκλος της ζωής του γερουδκιού.

Όι εν εσυγκινήθηκα, ούτε έθελα να κλαίω κτλ.
Απλά ήβρα το πολλά ε πολλά.
Παράξενο, εν ο μόνος τρόπος να το περιγράψω.

The inevitable is the inevitable.
Μακάρι να φτάσουμε ούλλοι τα χρόνια του γερουδκιού, τζαι να πεθάνουμε σε ένα ήσυχο side room με ούλλη μας την οικογένεια τζιαμέ μετά από ένα short steep deterioration
{έχω χάσει τις ελπίδες μου ότι ένας άνθρωπος πεθανίσκει ‘φυσικά’ τη σήμερον ημέρα, αλλά ντάξει, καταλάβω ότι έχω ένα skewed image of reality).

Μετά έπρεπε να γεμώσω τζ άλλες φόρμες πας το κοπκιούτερ.

Μετά λαλεί μου ο Creepy Eddy {θα είναι recurrent φιγούρα τούτος…ειδκά όταν θα κάμνω γηριατρική} «αααα έσιει τζαι cremation forms να γεμώσεις»

Δεν το κρύβω η πρώτη μου σκέψη ήταν
«yeeesssss my first ash cashhhhh wooohoooo”.

Τί είναι τα ash cash:

Όταν κάποιος θα αποτεφρωθεί, το κρεματόριο ζητά που τους γιατρούς να βεβαιώσουν πως το σώμα εν έσιει μεταλλικά αντικείμενα τα οποία μπορεί να ανατιναχτούν μες τον πανάκριβο τους αποτεφρωτήρα.
Δηλαδή pacemakers, τζαι ένα συγκεκριμένο είδος hip replacement {μάλλον θα έσιει τζαι άλλα πράματα but im guessing I would ve known if my patient had any cos there’s supposed to be special warnings in patient’s files}.
Ένεκα του γεγονότος ότι η αποτέφρωση είναι ιδιωτική κουβέντα τζαι το NHS κρατικό, ο γιατρός που συμπληρώνει τη φόρμα ουσιαστικά κάμνει δουλειά που δεν είναι μέσα στα καθήκοντα του για το NHS έτσι πληρώνεται έξτρα με τούντες 70 λίρες. = the ash cash.
{I know it is absurd, I still don’t understand why, it’s as if the family is paying you 70 quid in order for the deceased to have a license stating the suitability of the body to be cremated}.
Τούντες 70 λίρες οι juniors τζαι γενικά ούλλοι λαλούν τες ash cash.
Τη πρώτη φορά που τ άκουσα (πέρσι) ήμουν κάπως «pardon me, what?”.

Τέσπα, γεμώνεις ξανά μια φόρμα που ήταν παρόμοια με τα πράματα που έβαλα πας το κοπκιούτερ π.χ. cause of death / when did you last see the patient alive / what was your relationship with the deceased / who was present at the time of death / when did you examine the body / is there a pacemaker etc.

Έμεινα χάσκωντας με τα τελευταία 2.

Fuck my luck, για τα ash cash πρέπει να πάω να κάμω examine a dead body.

Όπου φτάσω λαλώ το, ότι το πρώτο μου τζαι τελευταίο post-mortem ήταν εφιαλτικό!!!!

Αλλο λλίο να λιποθυμήσω
{έτσι στα γλήορα: πριν 3 χρόνια που επήα, όταν εφκάλαν το πασιύ άντερο της γιαγιάς ήρτεν ένας ζόλος που αλλο λλίο να με φύρει που τ αλήθκεια.
Μα ένας ζόλος!!! Apparently a lot of people faint at that smell even during open bowel surgeries.
Που λαλείς αναγνώστη, τον τότε καιρό στο πρώτο μου post morterm, εφκάλαν το άντερο τζαι σε κλάσματα δευτερολέπτου το σύμπαν εσκοτείνιασε,
ούλλο το γιαίμαν έφυεν που την κκελλέ μου τζαι επήε στο στομάσιη μου που του ρτεν να στρέψει,
τα πόδκια μου επήαν να γίνουν τζέλλυ που εξήασες στον Κυπριακό ήλιο.
Αλλά ευτυχώς ήσιεν κοντά μου τοίχο τζαι με ένα βήμα απλά εκούμπησα πάνω τζαι ετάραξα λλίον τα toes μου πέρκι έρτει το γιαίμαν πίσω στη κκελλέ μου.
Ήταν αρκετό, έτσι εν ελιποθύμησα αλλά λαλώ για καλό τζαι για κακό να πκιάω πάντα, ξέρετε, να μεν φυρτω τζαι να δώκω ΜΕΣ το πτώμα τζαι την ανοιχτή τζοιλιά.
Πιάνει τ άντερο ο παθολόγος τζαι παίρνει το στες βούρνες τζαι πλυνίσκει το.
Πίσω του τζαι οι συμμαθητές μου.
Εγώ έκοψα πίσω λαλώ να μαι σίουρη ότι εν θα φυρτώ στο επόμενο βήμα.
Θωρεί με ότι έκοψα πίσω τζαι φωνάζει μου «come come, come closer to have a look

coming coming” λαλώ του τζαι ευτυχώς ώσπου να κοντέψω έφυεν η μυρωδκιά τζαι επανήλθα στα νόρμαλ μου
oh my goodness why, why am I doing these shit in the middle of the summer? I should ve been lying on the Cypriot coastline working on my tan and preparing for my nightly souvlakia feast, ouffou”.

}

Ναι που λέτε, λαλώ άπαναγία μου ελπίζω να μεν μυρίζει έτσι μες το mortuary γιατί εν να γινώ βουνάρι τζαι με μαθηματική ακρίβεια ρεζίλι των σκυλιών {του Άδη συγκεκριμένα…του Κέρβερου τζαι ούλλων του των παρέων}!

Πκιάνω τηλέφωνο στο νεκροτομείο να τους πω ότι εν να πάω.

Άτε πάω, με αργά βήματα, σαν του μελλοθάνατου {#dilphs}, τζαι παίζω το κουδούνι της μόνης πόρτας μες το νοσοκομείο που εν έσιει ταπελλούα για το τί κρύβεται πουπίσω της.

Ήταν τόσο ψόφος τζιμέσα που εν εσκέφτηκα τίποτε άλλο εχτός που το να τελειώνω asap πέρκι ξαναφκώ έξω στο κόσμο των ζωντανών πριν γίνω παγάκιν έτοιμο για ένα σκέττο με λλίο γάλα τζαι μαύρο καλαμάκι.

Βρίσκουμε τον αριθμό συρταρκού που ήταν μέσα ο δικός μου για να κάμω identification and external examination.
Βάλλω τα γάντια μου τζαι πκιάνω πάντα κοντά στα συρτάρκα {το κόλπο που είπαμε πριν – αν γύρω ας μεν γύρω στη μέση του τόπου}.
Thank goodness, όταν άνοιξε το συρτάρι εν εμύριζε τίποτε έτσι και έκαμα το external examination όπως μου είχαν πει –έτζισα λλίο πας το στήθος τζαι δεξιά τζ αριστερά που βάλλουν pacemakers ή τίποτε άλλο έτσι μασκαραλλίκκι – τζαι αρώτησα τον υπεύθυνο αν ήσιε τίποτε άλλο που πρεπε να κάμω.
Μπα, λαλεί μου, εν έσιει τίποτε άλλο που πρέπει να τσιακκάρεις, μεν έσιεις έννοια.

Βκάλλω τα γάντια σύρνω τα μες το τάσ-πιν τζαι πλυννίσκουμαι.

Φκαίνω της πόρτας τζαι πκιάνω πάντα κοτνά στο παραθύρι που εμπαίναν 2-3 αχτίνες που ένα πράμα που νομίζω λαλώ του ήλιο, πέρκι επαναφέρω τη θερμοκρασία μου στη θερμοκρασία του ζωντανού πλασμάτου.

Επήα ολόισια πίσω στον Creepy Eddy, υπόγραψα τα τελευταία πράματα τζαι off I went back to the ward με την ιδέα ότι μόλις έφκαλα 70 λίρες για να υπογράψω μια κόλλα τζαι να κάμω examine ένα dead body .

*** Apparently you are not dead until a doctor confirms you are dead μες το νοσοκομείο – ie αν κάποιος πεθάνει η ώρα 23:45 τζαι ήβρεν τον η νοσοκόμα ώσπου ταράξεις να πάεις μπλα μπλα τζαι γίνει μετά τες δώδεκα…that’s it, the death certificate shall have a different date from the one you reeaaallllyyy died.

**** you are not dead until warm and dead – yes it is a fact

**** Have you been paid the ash cash?
Μα ξέρω?
Εν τζαι λαλεί μας τζαι κανένας πόθθεν εν να τα πκιάμε…
Σε 2-3 μέρες εν να πκιερωθώ έτσι φαντάζομαι εν ναν καλή ευκαιρία να μάθω.

****** Άραγες σου ο μισθός μου εν να ρτει αφορολόγητος οξά φορολογημένος τζαι εν να μου δώκουν tax return το 2015 όπως κάμνουν στο Cambridge hospital?
Αν έρτει αφορολόγητος υπάρχει περίπτωση να έσιει μέσα το θεικό ποσό των 666.666666666666666666666666 .
Τυχαίο???

 

10 Responses to The Death Certificate and the Cremation Form day

  1. takkamx says:

    ένεν τούτο που φοούμαι εγώ; να μυριστώ τίποτε τζιαι να τους κάμω εμέτο; ναι ναι, ακόμα να φκουν τα αποτελέσματα, αλλά εν τούτο που φοούμαι.. :Ρ

    • RoAm says:

      ε ντα βρα εφκήκαν, αποφάσισες, no need to worry about these smells! άκουσα η αμμωνία εν πολλά δυνάμενη όμως.

  2. asprokaipaxi says:

    Ήβρα τα ούλλα πολλά ενδιαφέροντα! Να ανησυχήσω;

    • RoAm says:

      όι ρε! είμαστε ούλλοι περίεργοι νομίζω έστω τζαι αν του λαλούμε κάθε δευτερόλεπτο “ξιού ξιού που δαμέ άτε έσσω σου”

  3. Πρασινάδα says:

    Dead bodies are the reason I never wanted to go into medicine because otherwise I find it fascinating. Τζαι μπράβο σου κόρη που τα εκατάφερες μια χαρα! :)

    • RoAm says:

      ε ντα κόρη to be fair εν πκιο εύκολο παρά να σάζεις τους ζωντανούς!!! :p
      τα dead bodies νομίζω συνηθίζουνται…όπως ούλλα! Τζαι ντάξει εν τζαι θωρούμε τα τζαι κάθε μέρα ;-)

  4. Dreamer says:

    εν σαννα τζιε επηες στους νεκρους τζιε ηρτες το νεκροτομειο οπως μας το λαλεις! οντως φαινεται περιεργο να οριζεις εσυ τες λεπτομερειες θανατου του αλλου

  5. Urban Tulip says:

    Roam σε ποια πολη εισαι τωρα;

    • RoAm says:

      άσε Τουλίπππα μου άσε!!! Ως το τέλος του Σεπτέβρη τες καθημερινές είμαι εγκλωβισμένη σε ένα χωρκό δίπλα που το Gatwick! (οξύμωρο…εν δίπλα το αεροδρόμιο τζαι γω δαμέ :P)

tsil to speak - comments

