Ιστο-ρίες καλοκαιριού 3 – Η πρώτη μου φορά

Το είχα γνωρίσει πιο παλιά. Πολύ παλιά. Δηλαδή θυμάμαι τη φορά που ειχαμε πάει στο θείο μου τζαι ήταν τζαι ο γείτονας του ο τσας αλλήθωρος – αλλά που παίζει ντραμς (στους γάμους φαντάζουμαι)- .
Τόοοοσοοοο παλιά…όταν η οικογένεια, με την ευρύτερη σημμασία της λέξης, εν ήταν στα γιω δα συ ποτζεί.

Ήμουν δεν ήμουν 7,8,9 χρονών.

Θυμάμαι ότι είπα όχι. Τζαι έκαμα κλικ ότι ΓΙΑΑΑΞΞΞΞΞΞΞΞ.

Αλλά έφα…

τες πατάτες. Τζαι ότι ήταν θεσπέσιες.

 

Έχτοτε η λέξη οφτό εσβήστηκε από το γευστικό μου χάρτη.

Σουβλάκια, κουπέπκια, μολόσιες, οφτό, γιουβέτσι, ρουβίθκια, ανθοί, ττουρλού ττουρλού.
Είδετε πούποτε τη λέξη οφτό μες τη προηγούμενη “πρόταση”?
Ε εγώ ως πριν ανάμιση μήνα εν την εθώρουν.
Τόσο γιαξ.

Έκαμνα τζαι πρόβλημα των γονιών μου που επηαίναν να φαν οφτό ότι ΗΟΥ τζαι ίντα μιλλωσιές πάτε να φάτε!? Φάδα look at δε τζοίλιος, έλεος! Μάδα, επερίμενα κάτι περισσότερο από σένα τςςς.

Αλλά τα έφερε απ εδώ…τα έφερε απο κει η μοίρα…εβρέθηκα στον όγδοο χρόνο ξενιδκιάς.
Στον 5ο που είμαι, θα έλεγα, μόνιμος κάτοικος εις την Γηραιάν Αλβιώνα.

 Η ξενιδκιά εν παράξενη.

Κάμνει σε να αγαπάς τα καλά τζαι να αγαπάς τζαι τα κακά.
Βρίσκεις σημεία του χαραχτήρα σου που διαφέρουν που τον υπόλοιπο τόπακα κόσμο τζαι λαλείς “αααα this is the Cypriot in me” {not the language obviously}.

Νώθεις τον τόπο σου μες τα πετσιά σου παραπάνω που όταν ήσουν τζιαμέ.

Έτσι έφτασα στα 25, και βρήκα το απαραίτητο θάρρος να πω…

θα φάω οφτό.

Η αλήθκεια, η αρκή εγίνηκε το περσινό καλοτζαίρι όταν επήαμε με την –Μέρα τζαι την Αρφή μου στο Αρχοντικό Παπαδοπούλλλλλου {ούφφου είες, εν επήαμε φέτος…}.
Επκηάν οφτό.
Ελυπήθηκα τες…ας πούμε έλεος…οφτό???
Εγώ που ότι θυμούμαι έπκια ένα κοτόπουλλο με σως κολοκάσι (πε μ αλήθκεια χαχα άμπα τζαι ήταν τίπτοε άλλο…χμμμ αχλάδι? Παττίχα? Τερατσόμελο?).

Εδοκίμασα νάκον τζαι ήταν …..καταπλξχτικό.
Αλλά λαλώ να μην βιαστώ να αλλάξω γνώμη, στο κάτω κάτω εν ήταν οφτό…ήταν αρχοντικό οφτό.

Φέτος μετά από ένα παροξυσμό ‘φέτος θα φάω 100 πίττες σουβλάκια τζαι 237 φέττες χαλλούμι με παττίχα’ είπα…
RoAm, μπορείς.

Για την ιθαγένεια σου ρε γαμώτο

 

Εκουρτιστήκε τζαι η Ω-Αιθέρια…τζαι ούτε που αθυμούμαι πώς τζαι πότε εκανόνισε να με πάρει να φάω οφτό στην Αδούλωτη Κερύνεια.

Τί να σας λέω αγαπητοί αναγνώστες.

Σε ίντα σύμπαν εζούσα?

Τί εν τούντο πράμα που έσιει έτσι full taste and succulent, sort of juicy texture?

559257_10150954620093387_1156887036_n

Οι πατάτες δε…ο δήαρ λορδ.
Γλυτζιές σαν το dulce de leche, σαν το grande caramel macchiato, σαν το σορόππι που τους λουκκουμάες, σαν το παγωτό το Νιρβάνα, anyway you get the point.

Επόμενος μου στόχος εν να χτίσω portable φουρνί τζαι να γοράσω 2-3 αρνιά ειδικά για ορφτό (εν αρνί που ένει? Πάλε εξήασα τα ζώα…ούφφου}.
Όπου τζαι αν είμαι στην Αγγλία, θα πηαίνω εκδρομή στη φάρμα μου – που θα συντηρά μετά πληρωμής ο σέξυ βοσκός με το 6 πακ που ξέρει να το παίζει το πιδκιαύλιν- , θα σφάζω ένα ποτζείντο ζώο {χαλάλ πάντοτε για να τρων τζαι οι ξένοι μου} τζαι να το σύρνω μες το portable φουρνί (που θα το φορεί το καπό του Φορτακίου). Θα κάμω τζαι ειδικό φουγάρο να εξέχει τζαι ώσπου να πάω σπίτι θα εν έτοιμο! Θα γοράσω τζαι πατάτες from Cyprus Redvillages  τζαι θα το συνοδεύω με ΚΕΟ από Τέσκο.

Τέσπα πίσω στην πρώτη μου φορά.

Εν είχα  expectations αλλά είπα θα το φάω έστω τζαι αν δεν μ αρέσει.

Ήρτεν….

Αμαναμου 2 κόμματοι ίσια με τη κκελλέ μου, τζαι οι πατατούες…ωωω οι πατατούες… Εν μου επήρε πολλήν ώρα (μάλλον επήρε μου but nevermind) να καθαρίσω το πκιάτον.

 

έφα το τούτο - τρου στόρι

έφα το τούτο – τρου στόρι

Ήσιε τζαι έναν πουπίσω που μας εδιέκοψεν τζαι 2 φορές να μας αρωτήσει το ποι-όν μας  { εν μας κόφτει ρε παρέα, τρώμε οφτό τωρά}.

Ε μετά επκιάμε κουβεντούα το μάστρο τζαι είπε μας ότι τζαι η ώρα 2 το πρωί να πάεις εν να σου ψήσει γιατί έσιει πυρόπετρα? / πουρόπετρα? / φωδκιάλιθον? εν να σε γελάσω ίντα πράμα, μες το φουρνί.

Και αυτή ήταν η επανασύνδεση μου με το οφτό. Επιτέλους νιώθω πως έχω επάξια ταυτότητα που λαλεί πίσω

Ιθαγένεια – Κυπριακή.

Άξια κόρη του φάδα.
Η αλήθκεια ενθουσιάστηκα παραπάνω που το ότι ήταν να πω του παπά μου ότι έφα οφτό παρά που το ότι άρεσε μου το οφτό (τελικά εξήασα γιατί έλειπε – ήταν εξωτερικό  τζαι μετά όταν το μαθε επήρε με να φάμε σε ένα τόπο στη Δευτερά).

Τζαι ακόμα πιο ουάου εν ότι 2 μέρες μετά από την πρώτη φορά εβρεθήκαμε για impromptu lunch με τη ΜΤ τζαι το μόνο που έβρισκε να φέρει ήταν….οφτό!

Που τον νούμερο 6 κασάπη της Κύπρου! Απέναντι που τον Πρόσφυγα.

Ήταν τυλημένο μες τη κόλλα.

Σαν το fish and chips έναν πράμα.

Ήταν…όντως …..υπερπαραγωγή!

Θέλω τζ άλλο πουτούτο.

Κύριε κασάπη νούμερο 6 στο οφτό είσαι νούμερο 1 πε μου?

[εν 01:47 τζαι εν με παίρνει ο ύπνος τζαι έσιει 10 λεπτά παίζει το fire alarm. Καμιάν φορά εν να πάθουμε σαν τον βοσκό το ψεύτη. Να σιει που τ αλήθκεια φωθκιά αλλά κανένας να μεν ταράσσει ]

 

{ αχ αναγνώστη εν έχω ιντερνετ σπίτι τζαι κάθουμαι τζαι γράφω drafts πας τη word! που εκατάντησα…το ποστ εγράφτην στες 19 αυγούστου κατ ακρίβειαν}

17 Responses to Ιστο-ρίες καλοκαιριού 3 – Η πρώτη μου φορά

  1. Anonymous says:

    Εδώ λάτρης του οφτού! Μα πού εξανακούστηκε να σου αρέσκουν ούλλα τα μεζεκλίθκια τζιαι το οφτό να μεν??
    Όταν ξανάρτεις….ο Κυριάκος στην Παλουριώτισσα κάμνει καλό οφτό, ο Πισσάς στον Αγ. Δομέτιο τζιαι αν θέλεις να φκεις λλίο εκτός, Τα Δκυο Νερά στο Ακάκι εν πολλά καλό…

    • RoAm says:

      Άλλοου αγαπητή Joy Tears!
      Ακούεις τζαι συ…δηλαδή δεν μπορώ να χωνέψω ότι έχασα πας τα 15 καλοτζαίρκα οφτού έτσι επειδή ήμουν μικρή και άμυαλη.
      Ώες ώρες απορώ ποια βίδα κάθεται σε λάθος τόπο τζαι πιάνω έτσι παλαβές αποφάσεις…άκου μου “εν θα ξαναφάω οφτό”.
      ούφφου πολλοί τόποι so little time to do everything in a weekend :p
      Πκοιον εν το αγαπημένο σου πέρκι κανονίσω να πάω που να ρτω για ΣΚ!

  2. Anonymous says:

    Ου εξήασα να βάλω όνομα! Η Joy Tears!

  3. Πρασινάδα says:

    Ofto is my least favorite που τα κυπριακά φαγιά….σπάνιοτατα τρώω γιατι δεν το συμπαθώ…..

    • RoAm says:

      Πράς όχιιιι dont do this to meeee!
      Δώστου αλλό να chance!!!
      Σοβαρά!
      Με μπυρούα τζαι πυρά εν ότι πρέπει. Όλη η χαρά του κόσμου στο πκιάτο σου!

  4. ΠΩΣ;! Πώς εμπόρεσες να το καμεις τούτο, πώς;
    Πώς έβαλες τον τρίτο στη σχέση σου;
    Ενόμισα ο δεσμός σου ήταν σοβαρός, ήταν δυνατός, αλύγιστος.
    Άτε να μου πείς πως ήταν μια στιγμή αδυναμίας να το δεχτώ!
    Αλλά όι να μου το συγκρίνεις με Νιρβάνα!

    Τί να πω εγώ τωρά στο σουβλάκι; Πώς να το παρηγορίσω;! Θέλει να χωστεί μες τη τζοιλιά μου λαλεί να μεν σε θωρεί! Να φανταστείς που το μαράζι επίεν τζ΄ εχάλασε τη δεύτερη φώτο του ποστ να μεν το θωρεί!

    Εν το περίμενα! ήρτεν μου ξαφνικό! Θα φάω να ξεχάσω.

    • RoAm says:

      εεεε εεεεε το οφτό εν ένα summer fling! Το σουβλάκι είναι η παντοτινή μου αγάπη. Για λλόου του διώ 300 λίρες για 48 ώρες.
      Έφας το σουβλάκι? Τί σου είπε? Επειράχτικε πολλά? Άμαν ρε…ούφφου, εν έθελα να πληγωθεί. Τζαι πώς θα τζοιμηθώ πόψε?? Τζαι πασσσέληνο τζαι τύψεις…

  5. Invictus says:

    Νομίζω αν κάμεις την πατένταν του Πασκάλη του Προκόπη, εννα το ψήννεις το οφτόν ώστι να πάεις έσσω…

    Τί εννοείς ποιάν πατένταν;
    Κύριε ελέησον πιον μιτά σας!
    Μα πρέπει να σας τα κάμνω ούλλα κουτσιά καθαρισμένα με τον σκόρτον τζαι την γλυστιρί(δ)αν;

    http://oilaomon.blogspot.com/2012/02/blog-post_21.html

    • RoAm says:

      ο Πασκάλης ο μασκάλης?
      πκοιος εν τούτος σιόρ??? εν νεν φουρνί τζείνο εν μασκαραλλίκι για να βράζει. εμείς λαλούμε θα χουμε οφτό-πετραν μέσα να το κάμνει λοκκούμιν.

  6. μισ says:

    Έχεις φάει παϊδάκι από αρνάκι γάλακτος;;;

    • RoAm says:

      τί εν το αρνάκι γάλαχτος??? το αρνί ως πριν ένα μήνα εν του εκόντευφκα :-S
      εν να βρω να δοκιμάσω. να κάμω google lamb of milk πέρκι που έβρει σε κανά supermarket

      • μισ says:

        Λαμπ οφ μιλκ λέει. …
        Βρε, ειναι το αρνακι που το σφάζουν μικρό, οσο ακομη θηλαζει.
        Ειναι πολυ μαλακό κρέας χωρίς τις τοξινες των γερικων ζωων (2+ χρονων).

  7. Azimuthcy says:

    Την επόμενη φορά να δοκιμάσεις Αθηενήτικο οφτό μες την γάστρα με το ζουμούι του… Άλλη γαστρονομική διάσταση!

    • RoAm says:

      εεε…εεεε…
      τί εν η γάστρα? γλάστρα χωρίς το λ?
      ούφφου.
      έχω πολλά να μάθω κόμα! θέλω δασκάλους.

  8. Dreamer says:

    γαστρα αν δεν καμνω λαθος εν το πηλενο δοχειο που ψηνεται μεσα. κατα τα αλλα εμενα παιζει να μου πιαν την ιθαγενεια οπως παω.

    ps: νομιζω θυμουμε την νυχτα της πρωτης σου φορας

tsil to speak - comments

