Βάλλω τον αρχαίο δίσκο πάνω…

Ναι τζείντον Maxtor που το 2007…Τζαι βρίσκω λλίες ταινίες να σύρω να δω μες τη βτομάδα.

Τζαι βρίσκω τζαι φωτογραφίες που το Λονδίνο τζαι το Bayswater του 2007-2009.

Τζαι ο εγκέφαλος μου κάμνει ππάρτι χαράς τζαι ευτυχίας τζαι ξαναπαίζει ότι επαίζετουν τζαι στες φωτογραφίες.

Ακόμα είμαι ερωτευμένη με την πόλη τούτη.

Ακόμα είμαι ερωτευμένη με την πόλη την άλλη.

Ακόμα είμαι ερωτευμένη με τους ανθρώπους που εν μες τες φωτογραφίες.

Ακόμα έχω τους πλείστους μες τη ζωή μου, τζαι τζείνους που εν τους έχω I wish them well.

Η ζωή μου έστω τζαι στο hospital accommodation τζαι μακριά που σπίτι εν μια χαρά.

Tο μόνο που νιώθω αυτές τις μέρες που εν έχω άγχος για τίποτε really – εχτός του το occasional panic του ‘εμμμ εν να βρουμε σπίτι οξάαα?’ – , που εν έχω να βουρήσω τίποτε, που εν είμαι φοιτήτρια ιατρικής 24/7 είναι μια τεράαααασττιιιιιααααα ευγνωμοσύνη για ούλλους που ευρεθήκαν στο δρόμο μου τζαι έπκια κάτι που λλόου τους ή εδώκαν μου αλλά τζαι για τζείνους που εκάμαν το δρόμο μου.

Everything and nothing comes for a reason.

We get to choose the interpretation.

I choose not to choose an interpretation.

i chose something else…

I choose to live before, during and after.

san ti katta mes to kouti. (telika anoi3e kanenas ti gamimeni tin ambousta tou schroedinger na mas pei an o kattos zei o3a epe8anen?)

Life iz good

Even without a house.

{εκαμα ένα offer το Σάββατο σε ένα σπιτούδιν.
Πέρκι αύριο μου στείλει ήμεηλ ο agent να μου πει ότι η landlady είπεν ναι.
17 Σεπτέβρη να μαι πίσω Λονδινάκι για να φκάλω τζ άλλες φωτογραφίες τζαι να το φάω με το κουταλούδιν.
Να βρω μουσικότοπους, να βρω γαστρονιμικούς μαγνήτες, να βρω τζαι κανά χόμπι να μάθω τζαι τίποτε νέο. }

Απίστευτη η διαφορά του τωρά με πριν 7 βτομάδες που μουν ακόμα medical school.

Rejuvenation.

Gratitude

και γενικά ότι παρ όλη την γελοία μου καχτοσύνη σε μερικά πράματα θα έβαλλα τον εαυτό μου στη κατηγορία του κωλόφαρδου.

Ε αυτά.

* αφιερωμένο στες μοναδικές φιλενάδες που αισίως πάμε για τα 11χρονα μας φέτος / στο Νέο Σταυρό του 2007-2009/ στες κοπέλλες του Αυτοκρατορικού Κολλεγίου γιατί ακόμα έχω 6-πακ που το γέλιο που εσύρναμε / σε αυτό το μπλογκούδι γιατί….ε γιατί.

queensway

Για δυνατούς παίχτες που ακολουθούν αυτό το μπλοκ από τον καιρόν εκείνον:

Ήβρα τζαι κάτι φωτογραφίες με έξτρα-oh-my-god τσουννίασην. Ο Γριστός! Εξήασα ίνταλως ήταν τζαι όντως ήταν πολλή το κακό. Για να καταλάβετε αντελωσσιάστικα. Έξτρα κνιστική πέτσα.

Γι αυτό ένα χειροκρότημα στο ότι πλέον άμαν κλαίουμαι ότι υποφέρω από τσουννίαση εννοώ ένα πολλά πολλά πολλά πολλά ππολλά milder version του Τσουννίαση-2008. Τζαι ακόμα τζαι τωρά I have no clue what it was about but I don’t care really.

[εν να σας βάλω σιγά σιγά ούλλο τούτο το album των Daughter….καταπληχτικόοοοοοο ]

τζαι μια συλλεχτική πλέον που ήβρα – όφτζερη στοά παπαδοπούλλου

στοα παπ

3 Responses to Βάλλω τον αρχαίο δίσκο πάνω…

  1. Moonlight says:

    Τελευταία συλλεκτική φωτογραφία όλα τα λεφτά!
    Επεθύμισα το φοιτητικό μου σπιτούι με τες αφίσες μου παντού γμτ…

  2. Αυτομολημένη says:

    εν τοσο ποιοτητας τουτη η φώτο μα τόσο!

tsil to speak - comments

