Οι ξενοι-δκια + Λονδινο (και άλλες πόλεις) παραλή*ρημα

Πριν λλίες μέρες ημαστε μες το γραφειούι, που ουσιαστικά είναι το workplace μου, γιατί τζιμέσα τη φκάλλω να κάμνω τα discharge summaries πας το κοπκιούτερ (είπα σας το είμαι η secretary αλλά εν με πιστεύκετε).

Ήμουν εγώ τζαι αλλο 4 chaps.

1 Εγγλέζος αλλά μαυριδερός που, θα έλεγα που Πακιστάν μερκές {ο παλιός F1 που έκαμα replace}

1 Κυπραίος που δυστυχώς τωρά έφυεν (κλαψ)

1 Πορτογάλλος { πολλά ωραίον παιδάκι με σέξυ αξά. Αν δεν έφευφκε να με άφηνεν ούλλην την ώρα μόνη μου, τζαι απάνταν τζαι ποττέ το bleep του άμαν τον πκιάνω για να του πω ‘εεε έχουμε μιαν που ξαφνικά λαλεί εν μπορεί να ταράξει τα πόδκια της τζαι όντως έτσι ένει’ ήσιεν να τον ποχώ}

1 Τούρκος προφέσσορας που κάμνει παρέα με ένα που τους μάστρους μου ουρολόγους
(σημειώστε ότι ως τωρά που τους actually senios εν είδα κανέναν εχτός που 2 ειδικευόμενους} τζαι απ ότι εκατάλαβα εκάλεσε τον να ρτει να μάθει λλία αγγλικά για να μπόρει να απαντά στες ερωτήσεις που του κάμνουν στα conferences.

Fun fun fun

Τζαι να μάσιεται ο Τούρκος πως πρέπει όπωσδήποτε να πάω να δω τη Κωνσταντινούπολη γιατί εν καταπληχτική.

Τζαι μάνα μου ρε την ημέρα που ήταν να φύει λαλεί μου «you like pasta?”

Εεεεε εν οκ λαλώ του.
Μετά βρέθεται μια δουλειά να κάμω πάω έρκουμε ατού ο γαβριήλης
«you like pasta?”
εεεε εν οκ λαλώ του.
«eh come come”.
Τζαι επήρεν με να μου τζεράσει lunch τζαι να μου δείξει πόθθεν να πκιάνω lunch τζαι ότι μπόρω να πκιάνω το ποτσί με τα μακαρόνια
(ΓΙΑΞ ΕΝ ΤΡΩΩ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ – ΕΜΙΣΗΣΑ ΤΑ ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΕΛΑΛΟΥΣΑΝ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΒΛΑΣΤΗΣΑΝ ΜΕΣ ΤΟ ΣΤΟΜΑΣΙΗ ΤΟΥΣ – NOT MINE YOU SUCKER).
Τζαι οτι το ποτσί μπορώ να το πάρω πάνω στο θάλαμο μας τζαι ωωωω τί θαύμα έχουμε μικρό lounge με ψυγείο, microwave τζαι μπόρω να το βράσω.
Λαλώ του «no no I prefer the salad”
“Οκ οκ but now look, you take this and you can take drink and these (τσίπιτος)”. Ανακάλυψεν τα εγγλέζικα lunch time meal deals ο παρέας τζαι ενθουσιάστηκεν.

Ετζέρασε μου το αφκορς.

Να τον κάμω έναν pubmed εν τω μεταξύ τωρά π αθυμούμαι!

Επεριπαίζαν τον πολλά οι άλλοι 2. Ο άλλος Κυπραίος απ ότι εκατάλαβα έκαμνεν τον παρέα τζαι επηαίναν λλίες φορές για dinner.

Πολλή η μοναξιά του να ζιεις μακριά που τους αγαπημένους σου. Οι μισοί γιατροί μινίσκουν μακριά που το ταίριν τους. Εν μπορείς να το παίρνεις όπου σε παίρνει η δουλειά/training scheme

_________

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΩ ΛΟΝΔΙΝΟ ΕΧΤΕΣ – ήδη τα London pals αθυμηθήκαν με τζαι αρωτούν που εβρίσκομαι.
Χέλω τους.
Χέλω μπύρες τωρά που έσιει ήλιο πας το ποταμό.
Χέλω να παρπατώ με τες ώρες στα δρομούδκια.
Χέλω dim sums.
Χέλω να κάμω τα γαμημένα τα tattoo (ναι εν να τα κάμω).
Χέλω να πάω για drinks with ze ladies of my London years,
χέλω να πάω να ακούσω μουσική.
Χέλω να ρτει ο Χωμάς πίσω Αγγλία τζαι να κάμουμε πικνικ στο Hyde Park ούλλοι μαζί. {κάθε μέρα στέλλει μου φωτογραφίες που την Αμερική όπου και παραθερίζει με την οικογένεια του – ναι εν βούτηρος}.

Τζαι χέλω να πάω Nottingham
τζαι χέλω να πάω Leeds στον άλλο νούμερο1,
τζαι εν χέλω να πάω Κέη-πριτς αλλά ίντα που να κάμω εν να πάω γιατί οι παρέες μου των τελευταίων 4 χρόνων εν τζιαμέ κόμα {έλεος τί τους κάμνει ο κωλότοπος τζαι εν ταράσσουν να φύουν? πτυχίο-μάστερ-διδαχτορικό-μεταδιδαχτορικό}
τζαι χέλω να πάω τζαι Brighton στον Sheldon που ήδη έστειλε μου 2 μηνύματα ότι πρέπει να πάω να φάμε fish n chips τζαι μπύρες στη παραλία – συμπτωματικά εκλεισα να πάω στον Lanegan τη 1η του Νιόβρη Μπράητον γιατί το gig του Λονδίνου ήταν sold out (με σε 1 βτομάδα imagine that!)  {τζαι πριν λλίο έπκιαν με ο Σιελντονής να κανονίσουμε να πάμε Ισπανία….μόλις του πα ότι εν να μαι Λάντον τούντο weekend είπε μου να βρεθούμαι για καφέ να έρτει να μ έβρει. }

ΛΟΝΔΙΝΟ

ΛΟΝΔΙΝΟ

ΛΟΝΔΙΝΟ

Το μόνο πράμα που μπορεί να με κρατήσει σε αυτό το τόπο για ένα χρόνο. Μετά βλέπομεν (αφήστε με να σαλαβατώ – ξέρω ότι εν θα ταράξω να φύω που την Αγγλία ποττέ…δαμέ εν να με θάψετε, τζαι εν να κάμω Charlie κοπελλούδκια panic attack*)

{Σπίτι εν ήβραμε κόμα, εκάμαν decline to οffer που κάμαμε, ενώ εκάμαμε τους το μαξ όφφερ οι agents μετά που μας επεριπαίζαν μια βτομάδα σχεδόν είπαν μας ότι κάποιο εκάμαν πιο πολλή offer. Φάτε μου τον μαλάκες. Καπιταλισμός? Supply and demand? Έχω, θέλεις? Πουλώ σου το σκατό μου χρυσάφι. Αλχημείες, μαλακίες. }

Ήδη έχουμε  9 Αυγούστου…εν ξέρω τελικά αν θα μείνουμε οι 3 μας μαζί. Στο τέλος λαλώ σας θα λυγίσω τζαι θα τους πω πάη πάη. Έσιει κανένα που θέλει συγκάτοικο στο South London? Αλλά πολλά South – zone 3.

5 Responses to Οι ξενοι-δκια + Λονδινο (και άλλες πόλεις) παραλή*ρημα

  1. Anonymous says:

    α. η Κων/πολη εν πολλαααααααα ωραιααα!!!!!
    β. εν θα πω ποιος φταίει για την εξοριαα σουυυ!!!
    γ.θέλω να παω και γω lanegannnnnn!!!

  2. Moonlight says:

    Εβαρηφάνηκε σου, έννα βρεθεί λύση ΤΖΑΙ για το στεγαστικό, τζι έννα εν ούλλα καλά. :)

tsil to speak - comments

