Τη Τρίτη ήταν η πρώτη μου μέρα του shadowing. Δηλαδή ένα introduction 4-5 ημερών πριν μας αμολήσουν εις τους θαλάμους σαν πλέον the official junior docs.

Πολλά useful.
Εν μπορείς να ξεκινάς δουλειά τζαι να μεν ξέρεις ίνταλως λειτουργά το software που παραγγέλλεις όλων των ειδών τες εξετάσεις, που θωρείς τα scans etc. Ή να μεν ξέρεις πώς λειτουργούν τα τηλέφωνα με τα bleeps (=pager).

The Bleep
The fuckin bleep που κάμνει πι πιπ πι πιιιπ.
Αν με πκιάνουν που το θάλαμο στο γαμόσιηστο του νοσοκομείου, εν να μου αφήκει η νοσοκόμα το νούμερο τους πας το bleep τζαι γω πρέπει να τους πκιάω πίσω μόλις μπόρω.

bleep

( περιττό ότι οι junior docs όπου παν νομίζουν πως ακούν μπληπς να παίζουν).

Τζαι για να καταλάβετε το δράμα …τες μέρες που να με on call εν να χω 2-3 μπληπς. Ένα το κανονικό του θαλάμου μου, ένα μπληπ του on call που σε πκιάνουν που παντού τζαι ένα για το crash team.

Ναι τέσπα, την Τρίτη εγνώρισα τους νέους μου colleagues.

Ως τωρά πάμε τα καλά. Έσιει έτσι 1-2 που φαίνουνται πριχτόνια του στυλ “Εγώ εγώ εγώ εγώ” αλλά ντάξει….σαμπώς τζαι 4 χρόνια cam εν έμαθα να διαχειρίζουμαι το “Εγώωω εγώωωω”

Το ενδιαφέρων εν ότι εν παραπάνω άντρες….ας πούμε το medicine in the UK en 60% females 40% males. Έσιει τζαι 1-2 ωραίους (τρέχουν σάλια) αλλά απ ότι καταλαβαίνω γενικά οι πλείστοι εν δεσμευμένοι [υπάρχει μία τάση να παντρεύκεσαι μόλις τελειώσεις το medschool ]

Η μια όπου με δει σιερετά με like there’s no tomorrow.

And yes ladies and gents i do seem to like the Imperial graduates more than everyone else *call me biased*

Ευτυχώς που Oxbridge μόνο εγώ είμαι! Ας πούμε αν ήσιεν κάποιο του Οξφορτ ήσιεν να εκοφτάρισκα να αγχώνουμουν τζαι να ένιωθα ότι πρέπει να υπερασπιστώ το Cam [stupid i know, but you won’t know what I’m talking about unless you ve been an Oxbridge undergrad – σκεφτείτε το κάτι σαν Ομόνοια (Κέημπριτς) τζαι ΑΠΟΕΛ (Οξφορτ).]

Είχαμε ένα drug prescribing exam που dude, εν πολλή δουλειά αν επέρασα.

Εεεε

εεεεεεε

εεεεεεεεε

sorry που εν είμαι comfortable να κάμνω prescribe opiates τζαι να αλλάσσω που το ένα φάρμακο στο άλλο.

Αλλά ντάξει τζαι fail να έκαμα, ευκαιρία να μάθω τίποτε useful.

Επήα τζαι στο θάλαμο μου. Πόμπα φάση. Τέλια fix.

Ξεκινώ με 4 μήνες Ουρολογία.

Έφκαλα με τον παλιό FY1 – που φεύκει τη Τρίτη για να πκιάω τη θέση του εγώ την Τετάρτη – on call ως τες 20:00 έτσι απλά για να κάμω acclimatise.

Η ουρολογία εν νεν τζαι πολλά exciting η αλήθκεια….χειρούργος εν θα γινώ so i couldn’t care less about what happens during the operations ( αν τζαι η αλήθκεια….που τα χειρουργία που μ αρέσαν τα ουρολογικά εν ψηλά στη λίστα, μετά τα ΩΡΛ φυσικά).

Εν να ασχολούμαι ούλλη μέρα με πισσιά τζαι προστάτες. Άτε τζαι τίποτε έτσι πιο medical, φάσεις φάσεις.

Ότι πρέπει για πρώτο rotation.

Να πκιάω τον αέρα της δουλειάς τζαι μετά ας με σύρουν μες το λάκκο με τα θερκά (the general medicine ward).

Το αγχωτικό όμως εν ότι τη Τετάρτη που ξεκινούμε ….παίζει να είμαι oncall για ούλλους τους surgical patients.

Δηλαδή μπορεί να με πκιαν “έλα κάτω στες Πρώτες Βοήθειες τζαι έχουμε ένα ποδηλάτη που εν εθώρεν τζαι έδωκε πας το τοίχο” ή “ο ΥΖ στο θάλαμο ΑΒ άρκεψεν να πονεί το πόι του τζαι εφούσκωσε τζαι εν κότζινο, λαλείς να εν dvt? = (deep vein thrombosis)”

Εν να είμαι 4 ΣΚ on call δηλαδή ένα το μήνα αλλά είμαι πολλά tempted να κάμω 2 μες τον Αύγουστο να φεύφκουν τα μισά. Μεν σου πω next weekend τζαι το τελευταίο. Πάλε καλά που τα κανονίζουμε μεταξύ μας δλδ.

Αλλά ακόμα εν έπκιασα το schedule μου. Εν να παιχτώ αν έχω διακοπές scheduled σε 2 βτομάδες ας πούμε (που παίζει πολλά).

Το τραγικό της υπόθεσης εν ότι εν έχω ρούχα, εν ούλλα Cam τζαι ο Χωμάς λείπει…. ε μα χρειάζεται να πάω shopping εν νεν? [drive to Westfield? mmm i think so]

2 Responses to

  1. Dreamer says:

    [beep beep]
    -συγγνωμη Σαρλοτ, πρεπει να φυγω, με ειδοποιουν απο το νοσοκομειο.

    IN EVERY AMERICAN TV SHOW

  2. Anonymous says:

    Άτε, καλές αρχές, τζαι πομονή! :)

tsil to speak - comments

