post 1 of ‘omg, shit is getting real’

Soooo που λαλείτε (ναι μιλώ τζαι σύρνω εγγλέζικα, πειράζει? can’t help it, brain wiring issues – φαντάζομαι θα μπορούσα να έγραφα σε άπταιστα ελληνικά αλλά θα ήταν άδικο να αγνοώ τις πραγματικές βουλές του εγκεφάλου μου, έτσι get on with it ).

Ναι που λαλείτε…ήρτα πίσω στην θετή μου μαμά πατρίδα aka England την Κυριακή το μεσημέρι.

Μετά από ένα μαραθώωωωνιο η ώρα 19:30 έφτασα στον τελικό μου προορισμό (για την Κυριακή….αφού κόμα σπίτι εν έχω….σπίτι μου είναι το Ford μου, που με παίρνει στις temporary μου οικίες).

Επήα που Heathrow στο αγαπημένο μας London King’s Cross όπου προς μεγάλη μου αγανάχτηση έχασα το τραίνο/τρένο για Cambridge για ΕΝΑ λεπτό. Χαράς το πράμα εν να μου πεις…αφού κάθε λλίο έσιει τρένα για Cam πού το πρόβλημα τζαι σικκιρτάς?

Ε μα σόρρη αγαπητέ αναγνώστη αλλά τα επόμενα τρένα ήταν της ανάμιση ώρας αντί του νόρμαλ 45-50 λεπτά.

Τέσπα…επήα έπκια το iced americano μου έχοντας καταπιέσει την ορμή

‘εν να φκω πας το μπαλκονούδι να τσιριλλώ “φραπέ ρε αχάπαροι φραπέεεε, τόσα χρόνια τίποτε εν εμάθετε” ‘.

Αλλά τωρά να μου πεις…φραπέ χωρίς ήλιο δεν λέει…

ήδη έβρεξε 2-3 φορές που την μέρα που ρτα.

Τικκι-ττόκκο έφτασα στο παλιό μου διαμέρισμα, άφηκα 2 χαλλούμια surprise του Χωμά μου, έκαμα κάτι δουλειές που με εδιέταξεν, επότησα τον survivor το παχύφυτο μου που η αλήθκεια ήταν μισοπεθαμένο (αλλά πάντα ανασταίνεται εξού και το όνομα), έπκια λλία πράμα που θελα που τες κάσιες μου τζαι έφυααα.

Φτάνοντας στην οικογένεια που ουσιαστικά με υιοθέτησεν στην Αγγλία, τί να δω…μια φουκού να άφκει…με χαλλούμι, λουκάνικα, παστουρμάες, σουβλούθκια…all for me! Imagine that.

*what have i done to deserve this treatment απορώ…*

Εφάμε έτσι στα γλήορα,τζαι μετά το πιλοτικό πρόγραμμα ‘Αλληλεγγύη στους Απαντα-χχου MedStudents’ εμπήκε σε εφαρμογή. Εκάμναμε practise examinations/procedures με την Τσιαρλού (που εγνωριστήκαμε στο medschool αλλά κάμνει το κανονικό course έτσι έσιει αλλό 2 χρόνια ώσπου να τελειώσει). Κυριολεχτικά εφύρτηκα σαν μου ελάλεν το knee exam.

Δευτέρα εξεκίνησα τη κάθοδο για Gatwick περιοχές.

Επέρασα που δρόμους που εν έξερα….πριν ξεκινήσω επήα supermarket να πκιάω λλία βασικά πράματα τζαι ήσιεν τζαι cd. Λαλώ ευκαιρία να γοράσω κάτι νέο που εν το ξέρω γιατί εν να με σκοτώσει να πηαίνω σε ένα BnB σε τόπους που εν ξέρω, με μια δουλειά που με αγχώνει τζαι σαν πηαίνω να ακούω Κρίνα τζαι Tindersticks.

IMG_5443

Το cd έσιει κάμποσα easy listening, κάτι Amy McDonald, Paolo Nutini, Cat Powers blah blah.

Σε κάποια φάση έρεξα που διόδια….πάλε καλά που είχα ψιλά μαζί μου!

Έρεξα που γέφυρες, κάτι σαν λίμνη, εργοστάσια…

IMG_5445

 

IMG_5444

 

Σε κάποια φάση το τοπίο άλλαξε….εγίνηκε πιο λοφώδες ας το πούμε. Μεγάλο surprise για μένα μιας τζαι έμαθα στην φλατ Αγγλία που κάποτε ήσιεν βάλτους (assuming oti to marsh = valtos sta ellinika – ti en to marshland?) … aka Fenland = cambridgeshire.

Τζαι ξαφνικά παίζουν XX το Angel

εεε τζιαμέ εσπούρτισα του κλαμάτου τζαι του λυγμού τζαι της μύξας. Εφόρουν κοντομάνικο όμως για να εσκούπιζα τη μύξα μου τζαι έτσι έσταξε πας το γνωστό jeans με τη τρύπα (ω ναι…το jeans έμεινε με τη τρύπα τεραστίων διαστάσεων που έφκαλε πριν 2.5 μήνες γιατί ενώ επήρα το Κύπρο, ππάτσια εν του βαλα)

IMG_5440

16 Responses to post 1 of ‘omg, shit is getting real’

  1. Mana says:

    Προς Θεού όϊ πάτσια πάνω στο τζιν.

    Καλή επιστροφή και δύναμη σου εύχομαι.

  2. Moonlight says:

    Οι κοπέλλε ακόμα και μακριά είναι κοντά σου καλέ μου dj! Είπα σου τα κι εχτές, είμαι σίγουρη ότι θα παν ούλλα σούπερ (και) για σένα, όπως και για το παχύφυτο. ;)

    • RoAm says:

      <3 κοπέλλε!
      ε ναι η αλήθκεια είναι κοντά.
      Survivor το παχύφυτο is saying hello. Ελπίζω σύντομα να τον πκιάω να τον φέρω τζαι Λονδίνο :P

  3. Ina says:

    Ρε εν ξέρω τι να σου πω…καλημέρα υποθέτω. Σιγά-σιγά θα μπεις σε νέα ρουτίνα ως την επόμενη φορά.
    xxxx

    • RoAm says:

      μια χαρά εν το καλημέρα!
      Ήδη εμπήκα σε μια ρουτίνα τζαι ήδη άρκεψα να ξαναμισώ το ξυπνητήρι! :p

  4. Μα εν μόνιμα τζείντα σύννεφα στην Αγγλίαν ολάν; χ

  5. Triolouin says:

    Why the crying and the snot? :-)
    Power!

    • RoAm says:

      είμαι ο power ranger ο μπλε!
      εν φοούμαι τίποτε.
      το σνοτ άραγες σου για τί ήταν?
      μα ξέρω?
      εν κάθουμαι να το αναλύσω.
      μάλλον ήταν για τον Τομ, για τη Κύπρο και ότι σημαίνει για μένα, για την αβεβαιότητα του “εν έχω σπίτι, ξεκινώ δουλειά, shit εν θέλω να σκοτώσω κανέναν”

  6. takkamx says:

    τούτον που βρέσχει συνέχεια. -.-
    εγώ θα σου πω ότι εννά περάσεις πολλά ωραία, τζιαι είμαι σίουρη.
    μεν ξιάσεις να φκάλεις φωτογραφία τα puppets που θα κάμεις για να σπάζεις τον πάγο κατά την εξέταση του προστάτη! :Ρ

    • RoAm says:

      εν έσιει πάγο.
      τζελλούι, take a deep breath, can you feel me touching you, im gonna have a feel now it shouldn’t be painful. (swirl round) and that was it.

  7. Antimoko says:

    Aw μα τι καλά, ΤΟ τζιν επέζησεν! Τελιοι οι τσιάρλιες :) πιο κυπραίοι που τους κυπραίους! Ο χωμάς τί καμνει; Ρε αν δεν πετύχει η όλη υπόθεση μου λαλώ να ανοίξουμε μαχαζί αλυσίδα που να πουλά μόνο φραπέ, θα παραδίδονται και σεμινάρια σε επίδοξα φραπέ-barristas εγγλεζούθκια! Πως σου φαίνεται;!

    • RoAm says:

      ναι ναι επέζησε!
      Ναι ρε εν άρρωστοι με το τί εστί κύπρος!
      Ο Χωμάς στέλλει μου φωτογραφίες που την Αμερική που παραθερίζει. Εψές έπκια φωτο που επήε να δει baseball.
      NAIII Κούλλα εν καταπληχτική ιδέα!!!
      Αναμένω να κάμουμε τα business plans σύντομα.

  8. Nikolas says:

    Καλή αρχή μικρή. Θα είναι λίγο δύσκολα αλλα ειμαι σιγουρος πως σε ενα χρόνο από τωρα θα τα θυμάσαι (ενώ θα πίνεις καφέ στο σπιτάκι σου και θα δίνεις τηλεφωνικές οδηγίες για τους ασθενείς σου) και θα λες “Μα πόσο χαζή ήμουν και αγχωνόμουν”!

  9. RoAm says:

    Θέκκιου αγαπητέ Νικόλα.
    Δύσκολα ξιδύσκολα εν να τα κάμω ούλλα :p
    πιο του χρόνου? τούτο που λαλείς με το καφέ ούτε σε 10 χρόνια εν το θωρώ.
    Μα πού εν έτσι το trianing που σε ένα χρόνο γίνεσαι σαν τον ειδικό/consultant?
    Λάλε τζαι ενδιαφέρει με!

tsil to speak - comments

