Διαπίστωσης α-πολιτιστικ

Εξανάπα σου dear αναγνώστη πόσον πολλά εν πετζερτίζω να δκιαβάσω ένα βιβλίο, να δω μια ταινία…

Ως τζαι τες σειρές που τες εθώρουν με το φκυάρι έκοψα τες.

Πολλά απλά είμαι un-interested.

Συγκέντρωσης μηδέν άμαν προσπαθήσω να δκιαβάσω/παρακολουθήσω.

Αλλά εν τζαι γίνεται να συνεχίσω έτσι.

Ευελπιστώ πως εν επειδή ο εγκέφαλος μου εν μαρμελλάδα ακόμα που το πολλή λύσιμο της ιατρικής τζαι απλά εν να θέλει αλλο λλίους μήνες προσαρμογής στη νέα τάξη πραγμάτων. Αλλά να μεν σιερούμαστε πολλά, δαμέ έπηα ήμεηλ πριν λλίες μέρες που ελάλεν πως εν να πρέπει να κάμω ένα online test για συνταγογράφηση φαρμάκων πριν τες 30 [παίζω πελλό ώσπου να κοντέψουν οι μέρες…τραγικότατο…εν έχω καν το BNF που εν τα official doses/names/side effects etc μαζί μου, ίνταλως εν να κάμω το τεστ ολάν].

Τέσπα, ναι, που λαλείτεεε…εν μπορώ στην ιδέα του με να δκιαβάσω, με να θωρω.

Όλες μου οι προσπάθειες πέφτουν στο κενό διάστημα ή συνθήθως καταλήγουν σε ύπνο.

Έσιει 2 χρόνια λαλώ εν να δω το American History X.

Αν το τελειώσω χωρίς να φυρτώ του ύπνου ή εν κάμνω browsing etc σαν το θωρώ θα σας ενημερώσω γιατί αναγνωρίζω πως έσιετε την έννοια μου.

3 Responses to Διαπίστωσης α-πολιτιστικ

  1. προωσοπικά εγώ τρώω τα νύσια μου τωρά :)

  2. Mana says:

    κάποτε διάβαζα δυο βιβλία την ημέρα. μετά έπεσα στα δυο βιβλία τη βδομάδα. τώρα μπορεί να είμαι και στα δύο βιβλία το μήνα.

    άστα να πάνε.

    επίσης κάποτε έπαιζα scrabble μόνο όταν έβρισκα αντίπαλο δηλαδή τρεις φορές το χρόνο, τώρα παίζω δεκατρείς φορές την ημέρα online.

  3. takkamx says:

    εντάξει, εγώ είπα σου ότι εν έχω ζωή τωρά με τις σειρές που θωρώ, αλλά καταλαβαίνω σε. :Ο έσχει μέρες που εν μπόρω να παρακολουθήσω τίποτε. εννά σου περάσει. :)

tsil to speak - comments

