δηλώνω Η

παρετώ τα ούλλα.

πιάνω το μεταφορέα τζαι λαλώ του φέρ τα ούλλα δαμέ.

εν φεύφκω.

εν με κόφτει τίποτε άλλο εχτός που το F+F

 

αρώτησεν με προχτές η αλλοπρόσαλλη μόλις εμπήκα της πόρτα της

“what d’ you want to drink and what is the meaning of life”.

ήταν πιό εύκολο μου να της πω τί εστί meaning of life για λλόου μου παρά το τί έθελα να πιω.

 

Αλλά είμαι booκαρισμένη για τα επόμενα 9 με 14 χρόνια να ζω αλλού.

 

Τα γέριμα τζαι τα σκοτεινά εν τζείντα πορτοκκαλιά φώτα που μου κάμνουν τη ζημιά.

ΟΧΙ

[ Νο wonder που το μαύρο / πορτοκκαλί / κότζινο εν τα αγαπημένα μου χρώματα ]

 

Σαν μεν το εδκιάλεα.

 

Πάλε 5 παρά το πρωί, πάλε εν μπορώ να τζοιμηθώ, πάλε εν σιουρκάζουμαι, πάλε θωρώ το τταβάνι, πάλε πάλε πάλε πάλε πάλε.

Αναρωθκιούμαι ως πότε εν να βαρηθώ να νοστ-αλγώ.

 

Εν βάρος αβάσταχτον.

Ξυπνώ τζαι εν ο θώρακας μου 5 τόνους σαμπώς τζαι το βυζί μου εγίνην double F αλλά τελικά εν το ίδιο σάηζ, άμπα τζαι εν το density που άλλαξε τζαι εγίνηκεν lead.

Ε γαμώτο ίντα εν νεν τζαι CyLoving-proof.

 

ps – αν πεταχτείς τζια πεις μου ότι πιάνεις Χ ευρώ μισθό που εν σε κανούν τζαι η Κύπρος εν κόλαση, τότε τί σε κρατά τζαι εν φεύκεις για το εξωτερικό? Ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος μετανάστης θα είσαι με οικογένεια που θα τον ακολουθήσει στα ξένα (ή χωρίς – ακόμα πιο εύκολη η απόφαση).
Χώρες να σε δεχτούν εν να βρεις.

 

ps 2 – γιατί εν έρκουμαι αφού κρούζω έτσι πολλά πίσω? Good joke, δαμέ εν έχουμε αλόπως το 1/3 των πραμάτων που γίνουνται στην ειδικότητα που θέλω να κάμω στη Κύπρο…

ps3- το Ισραήλ πόσα χρόνια θέλει για την αιματολογία?

 

One Response to δηλώνω Η

  1. Ina says:

    Είσαι μες τον νου μου τούτες τις ημέρες… but the again you win some, you lose some. Η Κύπρος δεν είναι κόλαση, είναι απλά πολύ μικρή…

    Καλημέρα

    ΥΓ: Άστα αστεία πόσα χρόνια είναι δαμέ δίπλα η αιματολογία? Εν εύκολα τα ισραηλίτικα?

tsil to speak - comments

