Κεράσει κεράσει

Που λαλείτε…

Τες πρώτες 2 βτομάδες που μουν Κύπρο, όπου επήαινα αλόπως ετζερνούσαν μου.

Π.χ. επήα Platos με τον άλλο νο2 τζαι βρίσκω ένα γνωστό μου τέλια κατάπελλο που του έχω ιδιαίτερη συμπάθεια. Έρκεται μετά που λλίο κάθεται μαζί μας τζαι λαλεί μας διάφορα που πάντα κάμνουν με entertain.
Πάμε να φύουμε, λαλούμε του σερβιτόρου να φέρει το λογαριασμό τζαι νεύφκει ο παρέας του σερβιτόρου “γράψε το πάνω μου”.
“Έλεος ρεε σε παρακαλώ όι, εν αντροπή άτε τη δική μου μπύρα να μου την τζεράσεις αλλά τζαι τον καλεσμένο μου? Αντροπή!
“ου σκάστε θεωρείστε το gratitude for the services or smth like that”
*Big news – i will get paid, εν τζαι μούχτι που να δουλεύκω αλλά τέσπα, thekkiouuuu YP μου, χρωστώ σου 2 μπύρες.*

Ετζεράσαν μου γενικότερα σουβλάκια, μπύρες, λαχματζούν, κρασιά διαφόρων ειδών…you get the picture. Εκάμαν μου κάστομ μέητ τσιαττιστά, βρασιολούδκια, πλακεττούες x2 αν τζαι η μια αγνοείται η τύχη της απ ότι ακούω.

Ε τζαι πριν λλίες μέρες επήα καλεσμένη σ ένα σπίτι για φραπέ τζαι έφυα με μια φίζα γλυκό. Όσσον τζαι εγλύππαρα την, οι μιτσιές του σπιθκιού εθέλαν να παίξουμε γιατρούς, μάμμα μουυυ, performance anxiety. Γλυτζιοί αδρώποι διούν γλυκό i guess.

Ιζ νάης εν λέω αλλά μες το νου μου έχω δευτερούιν με χρωστησιμιά. Ένα σου ένα μου έτσι πάει το πράμα.

Σε 15 χρόνια που να ρτω πίσω (good joke που λαλεί τζαι ο Τομ) εν να ξεκινήσω να ξεχρεώνω με το τόκο included.

What have i done  to deserve this sooo soooo sooo sweet treatment?

Absolutely freakin nothing.

 

Α τζαι εχτές εκάμαν τον καλλίτερο τιραμισού έβα τζαι ήρτα σπίτι με 3-4 κομμάδκια. Ξέρετε που εν να μ έβρετε σήμερα…ομπρός του  ψυγείου.

ps – γλυκό κκκεράζι με παγωτό who would ve imagined!

ps2 – Έμαθα 2 νέα combinations ποτών // τζαι  // γλυκών. Magic still exists

ps3 – αν εμπορούσα να είχα τα χόμπι που μ αρέσκαν ήταν να μουν  the topless cook.

 

*dont worry dear reader αν δεν καταλάβεις ίντα που δκιεβάζεις, εν κάτι δικά μου*

 

 

3 Responses to Κεράσει κεράσει

  1. Ina says:

    Αρεσε μου η φάση με τις μικρές… άκουσαν γιατρός τι επερίμενες, να σε ρωτήσουν τη ειδικότητα θα κάμεις και που? :P

    Kεράσει-κεράσει γιατί θέλουν κεράσει. :)

  2. Mana says:

    Χάνεις τρία κιλά στην ξενιθκιά έρκεσαι Κύπρο βάλλεις δεκατρία.
    ιστορία που επαναλαμβάνεται στους αιώνες των αιώνων αμήν.

  3. Pezouni says:

    You make a tiny pezouni blush my lovely XD

tsil to speak - comments

