2 αστερούδκια τζαι 3 αδρώποι

Εχτές επήα Πρωταρά έτσι στο άψε σβήσε. Τα φιλούδκια μου από αρχαιτάτων χρόνων επήαν για ΠΣΚ Πρωταρά μιας τζαι η Λουξεμβουργιανή φιλενάδα εκατέβην για τες καλοκαιρινές της διακοπές (να μεν σιέρουμαι, ως την άλλη Κυριακή εν να μου φύει πάλε).

Ένεκα του πολύ handy γεγονότος ότι οι γονείς της έχουν σπίτι στο Πρωτάρα (μεν φανταστείτε πισίνες τζαι βίλλες τζαι βεράντες τζαι κήπους κρεμμαστούς τζαι ξεκρέμμαστους) εκανονίσαν να παμε για το τριήμερο.
Δυστυχώς μόνο το Σάββατο θα εμπορούσα να ήμουν τζιαμέ.
[Let’s just say ότι σήμερα εγώ τζαι η κουμέρα εγίναμε κουμέρες με την ευλογία του πάτερ-που-εν-έμαθα-τ’όνομα-του. ]

Ήβρα τους που λέτε εχτές τζαι τα λέσια η ώρα 12;30 ήταν ακόμα μες το σπίτι, δεν είχαν ήδη κατεβεί στην παραλία.
Τί χάλι θεγέ μου!
Εσυνάξαμε τα συνακλίκκια μας της θάλασσας, 1 κουβά καστρούι, 1 κουβά βιλλούι, 1 παγωνιέρα με μπύρες κτλ, φρούτα, ομπρέλλα, ψαθάκια, ττόρους, μαγιώ για το πρωί, μαγιώ για το απόγευμα, μαγιώ για τη νύχτα (τί θα πει ο κόσμος αν μας δει με το ίδιο μαγιώ ούλλη μέρα?!!?!!), τις πλατφόρμες της θάλασσας και τα φλιπ-φλοπ {τα φλι-φλο για το απόγευμα και οι ειδικά κατασκευασμένες πλατφόρμες με wide base – για να μπορείς να πατάς άνετα πάνω στον άμμο αφού έτσι ασκούν τη μίνιμαλ πίεση τζαι εν βουλιάζεις – για τη νύχτα}.

gotceleb.net-wp-content-uploads-2013-04-Shauna-Sand-in-a-Blue-Bikini-03

Επήραμε το κατηφορί , επιτέλους, για τη παραλία που εν δίπλα που το σπίτι – που ως τα πέρσι εμείς τζαι κάτι κοτζινοχωρκάτες αλόπως την εξέραμε – και νιώθω την ψυχή μου να πετά στα ουράνια και αγγέλους να ψάλλουν

Κύπρος είσαι μια γαμημένη πουτάνα που σιεις λέρα αλλά το κέρατο μου…
είσαι πανέμορφη,
αγαπώ σε,
θέλω σε,
ποχώ σε ρα,
ίνταλως άλλοσπως να σου το πω…
μακριά σου άλλο δεν μπορώ να ζω.

8alassa1

 

ο κόσμος δυστυχώς επήρε πρέφα την παραλιούδαν μας αλλά νέβαμάηντ.

Εκάμαμε αγάπες οι 3 φιλενάδες. Είχαν να ειδωθούν τα υγρά ζεστά κορμιά μας από το περασμένο καλοκαίρι. Έκαμα τζαι την Κώτσια κρεβατάκι σε κάποια φάση ώσπου τζαι εφύρτην τζαι είπε μου να ξηκολλήσω που πάνω της -.-

Η Τζούλια Πικ ως συνήθως ετσιρίλλαν μας ότι γεμώνουμε της το ττόρο της άμμους τζαι ότι θέλει τον ττόρο της να εν καθαρός. Κάθε 20 λεπτά έβαλλε με να της τον καθαρίζω (μαύρος here).

Γενικά εκάμαμεν αγάπες που τες έχω πεχυμήσει τόσο πολύ…αχ φιλενάδες- αδελφές μου αλόπως για να μαστε ούλλες μαζί πάλε (η 1 λείπει ακόμα, damn it) πρέπει να πάμε στη Μόσχα.

Ο Βλακάκης ως συνήθως control freak, Αιγόκερως με ωροσκόπο αιγόκερω ακούεις. Πιο πρηξιό πεθαίνεις.
Θέλει μας να έχουμε πρόγραμμα τζαι τάξη.
Βλακάκη μου σόρρυ mate είμαστε διακοπές, όι στο στρατό.
Με το Βλακάκη εμεγαλώσαμε μαζί τζαι είχα τους πιο άγριους καυκάες μαζί του αλλά η αγάπη μας δεν περιγράφετε.
Όσο τζαι αν διαφωνούμε στα πάντα, δεν μπορούμε παρά να είμαστε besties.
Ο Βλακάκης σημειώστε εν κορμαλιάς εξού και το Βλακάκης Γοριλλάκης.
Έκαμνε μας entertain με το να κάμνει τα βυζιά του να χορεύκουν. Α ρε Pec Major είσαι ένας εσού, κρούζεις καρκιές.

pec major

 

Όταν εμαύρισα καλά καλά (γιατί οι άλλοι εν έχουν υπόθεση για κάποιο λόγο στο μαύρισμα) τζαι επήα τζαι ως τες μάππες (very proud) τζαι εμαλλώσαμε 5 φορές με το Βλακάκη τί να κάμουμε για φαί τη νύχτα εφύαμε.

Τελικά εμαείρεψεν μας ο Βλακάκης τταλαττούρι ου σόρρυ τζατζίκι, pork chops τζαι πατατούες στο φούρνο. Έκαμα τζαι γω μια σαλατούδαν έτσι όμορφην ψιλοκομμένην εκάτσαμε επιτέλους σαν οικογένεια γυρώ που ένα τραπέζι να φάμε. Τραγικότατο που είμαστε 5 γεναίτζες μες το σπίτι τζαι εμαείρεψε μας ο Βλακάκης (σαν μεν νεν κοντρόλ φρηκ – δεν φταίμε μεις).

Ε μετά είπαμε ιστοριούες απ τα παλιά, εγελάσαμε, αθθυμηθήκαμε τους καυκάες μου με το Βλακάκη τζαι που έφυα τζαι αήκα τους μες τη μέση του Λονδίνου γιατί εν εσυμφωνούσαμε πότε να πάμε να δούμε που κοντά το Big Ben – νύχτα ή απόγευμα, πότε φκαίνει πιο ωραία στη φωτογραφία? [ Χαχαχα ο πιο τραγικός καυκάς του κόσμου ούλλου αλλά τζαι ο πιο κλαμούρικος μου. Ήμουν πολύ συναισθηματικά φορτισμένη εκείνον το καιρό τζαι απλά έσπασα :-S. Anyhow.] Ήπιαμε τζαι τα κοκτέηλζ μας και τους αποχαιρέτησα.

Ήμουν με το δίλημμα…να μείνω Πρωταρά, άσχετο πως δεν είχα αλλαξιά, να γίνω σκνίπα μαζί τους τζαι να ξυπνήσω το πρωί η ώρα 8 σήμερα να ρτω πίσω Λευκωσία για να γινω νούννα ή να έφευφκα πριν επολλυνίσκαν τα κοκτέηλζ και το αλκοόλ στο yeahman. για Λευκωσία.

Δηλαδή εφαντάστεις? Να εξυπνούσαν οι γονιοί μου τζαι να μεν με εβρίσκαν σπίτι σήμερα τζαι να επκηάναν τη μάμμα του Φύτου να της πουν

Cake…RoAm got cold feet. She’s nowhere to be found, and her phone is not ringing
[έλειψεν μου τζαι η παταρία του αη-φονιού άστε άστε παρακμή].

498

Ήσιεν να πάθει τάρτακαν η κουμέρα.

Άρα ντάξει…έφυα η ώρα 11 παρά για Λευκωσία.

Ο δρόμος ήταν απόλαυσης. Τζίμμυ Χέντριξ, Σιδηρόπουλλος, PJ Harvey, ένα ουρανοκατέβατο μιξ που εν αθυμούμαι πότε το έκαμα σαν playlist.

Αγαπώ σε ρα μαλακισμένη

που τα τέκνα σου αφήνεις να γυρίζουν σ άλλα μέρη 

σε πουστιάδρωπους i know i know είσαι δωσμένη

μα μου είσαι αλησμόνητη  μωρή Κυπρούλλα μου βασανισμένη 

 

Ακόμα τζαι τα φώτα της Αγιά Ναπας…

 

εν τζαι τζείντα άστρα που σαν να μου τζαι φαίνουνται μου πιο όμορφα τζαι πιο φωτεινά στον ουρανό μας…

Ώσπου να φτάσω Λακατάμια είδα 2 άστρα που ππέσαν.

1174693670_ff78424bda_z

 

 

 

Επήραν μπουρλόττο μες τον αιθέρα, εγίναν σκόνη σαν εμάς τζαι εδιασκεδαστήκαν πάλε σαν εμάς.

 

sandy βεάκη

 

 

Με ευτζές κάμνω με τίποτε, απλά χάσκω τζαι αγαπώ παραπάνω.

 

Διασκεδάννυμαι dear αναγνώστες ποτζί τζαι ποδά.

 

Είπε μου μιαν ιστορία τωρά πριν λλίο η μάμμα μου που της ελαλούσεν η γιαγιά της τζαι μιας τζαι τερκάζει με τα πουπάνω θα σας την πω.

Πε το ο χρόνος, πες το η τύχη – εν ξέρω τί ούτε με νοιάζει – φέρνει κόσμο μαζί που θα έλεγα εν σαν να τζαι εν γραφτό τους να εν μαζί.  {χιντ χιντ στους ΜΤ τζαι ΣΠ}

Η προγιαγιά ελάλεν ότι που γεννιέται ένας άνθρωπος πιάνει ο θεος το πορτοκκάλλιν τζαι κόφκει το κομμάδκια τζαι σύρνει το στη γη μαζί με τον άνθρωπο τζαι ο άδρωπος βρίσκει σιγά σιγά τα κομμάδκια του.
Δηλαδή κομμάδκια της ‘προ-ζωής’ RoAm εν πας τη γη μες σε άλλους ανθρώπους τζαι πρέπει να τους έβρω if i am to be complete.

 

 

ps – όι εν πάμε με τόσα πράματα στη θάλασσα – υπερέβαλλα :p

 

3 Responses to 2 αστερούδκια τζαι 3 αδρώποι

  1. Ina says:

    Να σου ζήσει ο νεοφώτιστος! Άρεσε μου η ιστορία με το πορτοκάλι.

  2. beatrix says:

    to “kamnoume agapes” n shedon parejigisimon :P

  3. Clueless says:

    Na sas zisei o Fitos. Na ton xereste. :-)

tsil to speak - comments

