περί βαπτίσεως το ανάγνωσ-μαν

Αγαπητοί μου αναγνώστες,

έχω τσας αγχωθεί διά την βάφτιση του Φύτου.

Όι τόσο για το “omg εν να μας ππέσει ο Φύτος”. Ας μην ξεχνάμε ότι η υποφαινόμενη είναι μία ιατρός στα χαρκιά άρα έκαμε παιδιατρική άρα έκαμεν λλία baby checks άρα εν φοάται ότι εν να της ππέσει.

Αγχώθηκα για την εμφάνιση μου.

Το όλο σετ.

Δηλαδή ποιός εν να με κατεβάσει στην εκκλησία, τί τραγούδι εν να παίζει όταν μπω της εκκλησιάς (ελπίζω μόνο να μεν παίζει το Thunderstruck των AC/DC i.e. να μεν ππέσει λαμπρός να με κάψει επειδή εγώ και το δόγμα της ορθοδοξίας δεν έχουμε σχέσεις).

Τί εν να φορώ, ου γαμώτο εξήασα ότι τα μαλλιά συνήθως ο κόσμος σάζει τα, τα παπούτσια που είναι actually major issue.

Το γεγονός ότι εν είμαι σίουρη αν μπόρω να δκιαβάσω το πιστεύω χωρίς να χασκιαστώ (έσιει πολλή τζαιρό να κάμω ανάγνωση out loud).

Ποιό χαμόγελο να φορήσω? Το Colgate ή το Sensodyne? Ποιό όνομα να χρησιμοποιήσω, το καλλιχτενικό ή το κυβερνητικό?

Φυσικά εν τζαι το άλλο….Θα είμαι σοβαρή. I can do it for 40 minutes.

Το Πιούτιφουλ Πήπωλ εν να ρτει?

Επήαμε εχτές με την άλλη νούννα που από εδώ και στο εξής θα την γνωρίζετε σαν honorary-κουμέρα να πιάμε το σταυρό του Σταρ ακα Φύτος. Ήβραμε τζαι τάχα το δώρο που κάμνεις της κουμέρας (εμμμ ας πούμε ότι επηάμε κάτι πολύχρωμο που είμαστε σίουρες ότι εν να της αρέσει – maybe not but whatevaa).

Μετά από τα shopκια με την honorary κουμέρα τζαι το bonding που κάμε μιλώντας για γκομενικά τζαι τη ζωή στα ξένα ήρτα σπίτι.

Έκατσα τη μάνα μου τζαι είπα της

“mother we need to talk. you have to guide me through this difficult time…Ίνταλοης βαφτίζεις ένα μωρό?”

Εκάμαμε ένα μικρό και concise manual περί των steps που γίνονται σε μία βάπτιση.

Έδειξε μου τζαι πως ξεντύνουμε τζαι ντύνουμε τα βρεφούδκια πάνω στο teddy Nemo μου χρησιμοποιώντας τα fins του σας τα σιέρκα.

images

Σουρρήαλ.

photo

(ΤΣΙΛ TO READ)

photo2

Άρεσε μου η μάδερ που στο τέλος συνεχίζει με σοβαρό ύφος να μου λαλεί “μετά φωνάζουμε ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΜΕ ΙΝΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΝ ΝΑ ΠΑΕΙΣ ΣΤΟ ΦΑΙΙΙΙΙ” τζαι δυσανασχετημένους κυστημένους συγγενείς να λαλούν “χμμμ να δούμε οι ππίσσιες ίντα φαΐ εν να μας ταΐσουν”.

Α τζαι επαράσυρε με τζαι έγραψα στο Μ ότι με τη θεία κοινωνία θα φκάλουμε φωτογραφία.

Ευτυχώς εμείς δεν θα χουμε έτσι ιστορίες. Εμείς τζ εμείς θα μαστε.

Τώρα πίσω στα σημαντικά.

Φόρεμα έχω check

παπούτσια εν έχω – no check.

κομμωτήριο – χααα ούτε καν εσκέφτηκα ότι ο κόσμος πάει τζαι σάζετε για έτσι καταστάσεις. Θα πάω με το φρήζι μαλλί τζαι εν με κόφτει. Φύτο i ll always be true to you. Φυσικά αν θέλει η μάμμα σου να μου κόψει νάκκον τη μάλλα όπως μου είπε, τζαι ξιουρήσουμε τζαι λλίο πουκάτω για να χουμε να παίζουμε δεν θα ήταν κακή ιδέα.

Παπούτσια – me no heels πάνω που μισάωρο στεκούμενη. Δηλαδή φαντάζουμε να παρπατώ τζαι να διώ χαμέ αλα- Αντιμόκο κάχτος στάηλ .

Άρα όι, no need to add any drama to the day. Let’s play it safe, shall we?

Γιατί τζείνα που φερα που Αγγλία εν κάπως…χειμωνιάτικα….τζαι εν 20 πόντους ( #Antzy)

Άρα θέλουμεν σανταλούδιν καλό.

Εεεεεεε

εεεεεεε

εεεεεε

βαρκούμαι στη σκέψη του να πάω shopping.

Τζαι επειδή εν έχω τίποτε καλοτζαιρινά παπούτσια πέραν των havaianas really τζαι 1-2 ζεφκαρκών σαντάλων που ούτε καν θυμούμαι πότε τα έπκηα ξέρω ότι θα φύω με 3 ζευφκάρκα στο τέλος.

Χμμμ ίσως είναι ευκαιρία να το εκμεταλλευτώ δηλαδή.

Αααα τζια μετά έχουμε το πεντικιούρ/ μανικιούρ – LOL

Ούφφου γιατί εν τα εσκέφτηκα πιο γλήορα τούτα να τα κλείσω.

λαλαλαλαλλαλαλαλλαλα

Πκιάνω την Μύρια την αισθητικό πέρκι με μπήξει πούποτης.

Το μεσημέρι θα βρεθούμε οι 3 κούμερζ για πρόβα generale. Αλόπως θα πάρω το Νήμο για πράκτις.

Θυμίστε να σας πω τζαι για τα ρούχα και τα άλλα συνακλίκκια της βάφτισης σε κάποια φάση.

But in any case….

it’s gonna be awesome.

Θα περάσουμε καταπληχτικά τζαι θα βάλω τζαι φωτογραφίες στο ανύπαρχτο μου album στο FB ” Καλοκαίρι 2013 yeah \m/”

Ας πούμε την περασμένη Παρασκευή που εφκήκαν τα ρηζαλτς  οφ trust me, im a dr εχτός από τα δάκρυα relief που μας εφύγαν όλους λαλώ “o em tzi im a dr” τζαι η 2η μου κουβέντα ήταν “ο εμ τζι εν να βαφτίσω το γιο σου” [ cos dduuhhh i would be in Cy άρα δεν θα εχρειάζετουν βάφτιση μέσω skype ή facetime αν ήσιεν iphone ο παπάς]

ps – τελικά τα πάμπερζ πώς γράφουνται????

26 Responses to περί βαπτίσεως το ανάγνωσ-μαν

  1. Moonlight says:

    Κόρη το ελληνικό σύστημα αρίθμησης μετά το Ι, πάει ΙΑ, ΙΒ, ΙΓ κλπ… :)
    Εγώ πιστεύω εις ένα καλοκαιρινό φουστανούδι εμπριμέ (για να χώνει δάκρυα, ιδρώτα, πισιά, λάθκια), φλατ παπουτσούδι, μαλλί ο νατουρέλ και πεντικιουρούδι τζαι είσαι πομπέ.
    Ούτε όβερ- ούτε άντερ. :p

    • RoAm says:

      Άδε πόσα πράματα μου μαθαίνεις αααα! Άη λάηκ γιου. Πέρκι να ξέρεις τζαι για τες μέδουσες!!!
      Είχα απορία τους αριθμύς με γράμματα που τ αλήθκεια.
      Αρέσαν μου όλες σου οι ιδέες και είσαι μία θεά, τέλος

  2. Invictus says:

    Εν θωρώ πούποτε πρόνοια για το πώς θα αντιδράσεις στην περίπτωση που είτε κατουρήσει, είτε shέσει πουπανωθκιόν της κολυμβήθρας. It happens.

    • RoAm says:

      Τσσς άηστον τζιαμέ. Θα του καθαρίσω τ άντερο του πριν με τα μαγικά μου.
      Το κατούρημα του εν ροδόστεμμα εν πειράζει.
      Εν η άλλη που θέλει να τον βαστά άρα ας την να σκεφτεί το waterproof φόρεμα. Ή μπόρω να είμαι δίπλα για το emergency πισσιή με φλόκκο

  3. Anonymous says:

    εθκιάβασα σε πουπάνω πουπάνω, αλλά θα σου πω να μαζέψεις σε κανένα ψαροκόκκαλό ή μπλεξίδα στο πλαι το μαλλί. Και καλοκαιρινό και σ συγυρισμένο που δεν θα σε ενοχλεί.

    Κολόνα

    • RoAm says:

      Γειά σου Κολόναααα αααα αααα

      Εν να τα πκιάω ναι! Εκάμναμε τη πρόβα εχτές τζαι ετράβησε μας τα καλά τζαι των 2!

      Μάναμου τοοον. Εν ένας γλύκας χαχανούλλης. Αλλά που κλαίει, κάμνει αγκρισμένες φάτσες τζαι έναν ηηηηηηηη. Αμαναμου θέλω να τον φάω

  4. aenima says:

    φυρμός το σχεδιάγραμμα! Άξια άξια!

  5. Πρασινάδα says:

    Να σας ζήσει!!! Αξια αξια! Πολλα καλο το ποστ γιατι είμαι τζαι εγώ σουν-του-μπι νούνα αλλα ευτυχως θα εν μαζί με την αδερφή μου που εξαναβάφτησεν!

    Τζαι φυσα του μωρο κόρη για να καμει καμια μέρα μπλογκ για να γραφει με τον δικό μου βαφτιστικό τα σάιενς φορ ολ!

    • RoAm says:

      Χαχα εφαντάστεις; Εμένα εν να φκει Δρ με τσαχπινιά, έτσι λαλεί το προσκλητήριο! Μάνα μου τζαι κουμέρα τζαι βαφτίσια; Μάσιαλλααα, εν να τα κάμεις ούλλα μες σε λλίους μήνες!

      • Πρασινάδα says:

        Κάπου δαμε να διευκρινίσω οτι το μωρο ενεν της κουμέρας που θα παντρευτει…ετσι για κλαριφικέισιον το λαλω….

        • RoAm says:

          Ε ντα κορή, τζαι να ταν we r open minded τζαι θα ήταν πολύ γλυκό να σε θελε σαν τη μόνη της κουμέρα. Αυτό θα πει exclusive! Haha

  6. Mana says:

    να βάλεις παρόμοιο φόρεμα που εφόρε η Λόπεζ στα Όσκαρ. και όχι δεν ξέρω που θα βρεις τα ανάλογα κοσμήματα. δανείζω σου που τζείνα που παίζουν οι πιτσίρτες αν θέλεις.

    • RoAm says:

      Καταπληχτική ιδέα. Πε των κόρων ότι εν να ρτω να δκιαλέξουμε τζαι ότι είναι υπεύθυνες τζαι για το μακιγιάζ μου. Μπορούν να με βάψουν όπως θέλουν! Τες εμπιστεύομαι.

  7. Ina says:

    Άστα αστεία η ιδέα της Μουν για μακρύ φόρεμα με φλατ παπούτσι για να είσαι άνετη αφού θα τον κρατάς τόση ώρα είναι ότι πρέπει. Ψηφίζω το μαλλί να το κάνεις χαλαρό κότσο, όχι εκείνο που κάνουμε μόνες μας αλλά του κομμωτήριου. Τι γελάς μόνο και μόνο στην ιδέα? Σκέφτου να έχεις το μωρό να σου τα τραβά γιατί σε μια φάση πιθανόν να βαρεθεί και να τα έχεις κάτω μέσα στο λάλλαρο και την υγρασία… ό,τι καλύτερο.

    Το Σάββατο πέρασα από τα Καλά και μέτα επέστρεψα και έκατσα εκεί για πολύ ώρα.Δεν σε είδα, κανόνισε.

    • RoAm says:

      Έσιεις δίκαιο σε ούλλα τα points. Ειδικά το μαλλί. Εχτές στη πρόβα ετράβησε μας τα καλά τα free spirit long hair μας.

      Εφύαμε μετά που κανά μισάωρο αλλά θα ξαναπάμε παρέα καλό!

  8. Raindrops says:

    I really really thank you..θα βαφτίσω και έχω το πλαν της τελετής έτοιμο από τη ΡοαμΜαμα!
    όποτε μπορείς πε μας κ για τα τα ρούχα και τα άλλα συνακλίκκια της βάφτισης :))
    P.S. γιατί εν βάλεις χαμηλά παπούτσια αν έτσι θέλεις; πλας εν καλοκαίρι!!!

    • RoAm says:

      Εν να βάλω σανταλούδιν τζαι εν καλό! Τζαι οι 2 οι νούννες είμαστε ττάπποι άρα εν συναγωνίζουμαι ύψος για να θέλω heels με το ζόρι χαχα.

      Η οικογένεια RoAm σας ευχαριστεί για την εμπιστοσύνη που της δείχνετε.
      Εν να σας πω ίνταλως ένει κόρη. Βάσταξε λλίες μέρες τζαι θα χω insiders info

  9. Raindrops says:

    χαχαχαχαχαχα τωρα το πρόσεξα “……τζαι εν 20 πόντους ( #Antzy)”
    εθκιαβασα το βιαστικά πριν.

  10. Dreamer says:

    μανα μου ετελιωσε τα θκιαβασματα για να την συγχυζουμε με τυπικοτητες

    • RoAm says:

      Εχτές αγχώθηκα τζαι μ άλλα πράματα. Να φύω που Αγγλία οξά; Το αυτοκίνητο μου θα καταφέρει να με πάρει σπίτι οξά;
      Όλο σασπενς η ζωή μου. Δεν υπάρχει βαρετή στιγμή

  11. Ντάξει! τζιαμέ με τον Νέμο εφύρτηκα!
    Έχω τζαι γω βαφτίσια σύντομα αλλά αποφεύγω τα που τότε που μου κατούρησεν ο αδερφός(πρέπει να νόμισεν πως ήταν να μαράνω) once a cactus always a cactus.
    Κομμωτήριο who?
    Χαλόου παεις ξιπόλυτη! Αλλά να πεις του παπά ναν σφουγγαρισμένα τζαι να ‘σιεις δροσομάντηλα!
    παμπερς; pumbers? pampers? παμπερ, ππαμπεεε, άβυσος η ψυχή του πάμπερ, μπαμπερ, παμπε..μπλαμπερ μπλα μπλα

    • RoAm says:

      Κούλλα μου άκου… Θα πάω με το σανταλούδιν τζαι μετά θα τες φκάλω. Κάπου εκεί θα με βουρά η μάνα μου με τα δροσομάντηλα. Θα κάμω την υπέρβαση τότε τζαι θα τα πλύννω στη κολυμβήθρα. Νερό του θεόυ! παμπερζ pump it pumping iron

  12. snowflakes says:

    χαχα αρεσκει μου που ως τζαι για την βαφτιση καμνεις notes τζα;ι ετσι. true doctor my friend x

tsil to speak - comments

