-5D : βλαστά ο πανικός?

Εν αθυμούμαι καν το τελευταίο ποστ που γραψα στο δωμάτιο των παιδικών και εφηβικών μου χρόνων.

Απορία:

αφού τα φάιναλς έσπειραν το πανικό….

τωρά που εξύπνησα η ώρα 6am με 3 ώρες ύπνο τζαι εν μπορώ να ξανατζοιμηθώ, σημαίνει ότι είναι ο καρπός του πανικού?

i.e. εβλάστησεν ο πανικός?

Βασικά τούντες μέρες επροσπάθησα να γεμώσω τες πλείστες ώρες για να ξηάννουμαι ότι αναμένω το PASS or FAIL.

Τις πρώτες 2 μέρες, ξέρετε, ο ανυπέρβλητος ενθουσιασμός της επιστροφής τζαι που ξαναθωρεί το μμάτι μου τζίτρινο ήταν αρκετά καλά distractions.
Που actually έχω μάμμα, παπά τζαι αρφή. Που οι φίλοι/παρέες εν 1 τηλεφώνημα τζαι μαξ ένα μισάωρο μακριά.

Εχτές επήα Πρωταρά τζαι εβρεθήκαμε με την συμφοιτήτρια ακα Άλλη για lunch/ θάλασσα.
Επήαμε Κόννο τζαι ήβραμε την Μαρία Ττου που she has brought me xenous!
You bring me a xeno Maria? A xeno??? 

Προς μεγάλη μου έχ-πληξη εκατάφερα τζαι εμπήκα θάλασσα τον Ιούνη.
Εψόησα φυσικά αλλά ντάξει εν ήταν όσο βασανιστήριο όσο το θυμούμαι.
Εν έπκηα τζαι πολλή χρώμα κόμα…τσσσςςςς. Απαράδεχτο.

Εκλαφτήκαμε λλίο με την Άλλη ότι εν περνούμε που να φακκούμε ίσια πάνω.
Αγχωθήκαμε λλίο μεταξύ μας με σενάρια “what if somebody collapses right in front of us?” “what shit do we need to carry around!??!??!?!”
[ just remember call for help + ABCDE and do not panic. keep calm, cool, collected as a cucumber]

Εψές επήα σε ένα τόπο που αγνούσα την ύπαρξη του κοντά στο νέο δημαρχείο.
Νευριάζω που νιώθω τουρίστας. Εντελώς όμως… oh yeah aham i see, this is the new hotspot, oh yeah aham and Faneromeni is now full of people, ok aham i dont mind, aham.

Αλλά ντάξει κόμα βρίσκω ππάρκι μούχτι άρα εν παραπονιούμαι.

Επήα στο Φράγμα τη Δευτέρα τζαι είδα για πρώτη φορά ένεκα του ολόφωτου φεγγα-ρίου πως εν το φράγμα.

fragma and moonlight

Τάχα επήαμε με την Χελενίτα αλλά στο τέλος ήρταν αλλό μια φάουσα παρέες της. Μόλις εππάρκαρα στο φράγμα, θωρώ ένα μικρούλλη παστουρούδιν σιυλλούη να βουρά προς τα πάνω μας. Εταήσε το η Χελενίτα φιστούνια τζαι bake rolls, εφίλεψε μας ούλλους. Εφάκκαν γυρούς μες την ευτυχία…εφέραμε το κάτω Λευκωσία μαζί μας.
Μάναμου so cute.
Έπεφτε πας τα πόδκια της Χελενίτας πας τα ποούδκια του με τη μουτσούνα του ανάμεσα.
Σκέττος γλύκας ο Φέγγαρος – Πιερ Ντε Λα Φράγμα (cos as Helenita rightly pointed out – every bourgeois deserves 2 names).

IMG_4602 1

Η κουμέρα επιτέλους έκαμε μου το κρόμμυον blooming onion της.
Είπα της “μάνα μουυ εν να βρωμούμε, εν να πεθάνουμε που το combination τηανίλλα+ κρόμμυδος” αλλά χάτε είπαμε μια φορά τζαι κανεί.
Άνοιξε τον η κούμερς τον κρόμμυον όπως το φκιόρο, αλεύρωσε το με κάμποσα μπαχαρικά τζαι αυκό τζαι ετηανήσαμε το.
Έκαμε τζαι ένα dip με γιαούρτι, λλίη μαγιονέζα- μουστάρδα τζαι εσέρβιρε μου το.
Ήταν καλό actually. Ήταν crunchy, τζαι το γιαουρτοdip έκαμνε το να μεν φατσάρει η τηανίλλα.
But no, never again, εσυμφωνήσαμε το ήδη.

IMG_4621 1

Επήραμε το Φύτο περιπατούι προχτές μετά που τα αεροπλανούδκια τζαι άλλες ιστορίες που τον κάμνουν να χαχανίζει. Ως συνήθως, έμεινε μου αήπι που τη συγκατοίκηση με το Τομ τζαι τη παρέα με τον Άλλο, λαλώ της “άδε guns, τζαι κακό. Μεν σου πω ότι αλλο λλίο τζαι εν να γραμμώσουν. Κάμνω 10 push-ups” [ σιγά χαχαχα, ούτε 2 εν κάμνω τζαι σίουρα εν έχω guns, μόνο τα bingo wings που περιπαίζουμαστε με το Τομ].

“ππέσε” λαλεί μου η ταραμένη. “κάμε μου 10”.

Ε μα αναγνώστη έπρεπε να σώσω τη τιμή μου! Έκαμα 3-4 αλόπως τζαι μετά εσπούρδισα. Ο Φύτος απλά απολάμβανε το θέαμα όπου η νούννα νάμπερ 2 έκαμνε το καρακιόζη τζαι η μάμμα του έβκαλλε φωτογραφίες τζαι εγέλαν…(τώρα κόρη…εν θα ξανακάμεις “ασκήσεις για τα πόδια?”)

IMG_4613 1

Ακόμα να με πκιάει ο ύπνος…ούφφου.

Εκατούρησα τζαι 125 φορές μες σε τούντες 2 ώρες

Πόψε ίνταλως εν να τζοιμηθώ? 

Ήδη νιώθω nausea τζαι νιώθω την καρδία μου να κάμνει πατ πατ πατπα ππτπαπαπτπαπταπαπτπατπατπατππατπτα against my ribcage.

Εν καλή μέρα να πάω σε ένα γιατρό να μου γράψει λλία beta blockers πέρκι βκάλω τη μέρα τζαι τη νύχτα.

Αύριο σκέφτουμαι να μεν μπω καν να δω τα ρηζαλτς. Να καρτερώ …εν ηξέρω. Εν έχω τη δύναμη να δω ότι οι διακοπές μου ετελειώσαν άδοξα 6 μέρες μετά.

Γιατί εν τζαι κόφτει με να ξανακάτσω το Public Health. Τζαι να μείνω το χρόνο…άτε what to do…it happens. Παρά να μαι unsafe doctor καλλίτερα να κάμω αλλόνα χρόνο medical school. Απλά θέλω γαμώτο κέρατο μου 5 βτομάδες χωρίς έννοιες. Εν πολλά που ζητώ α?

IMG_4622 1

9 Responses to -5D : βλαστά ο πανικός?

  1. beatrix says:

    e inta ora karterumen ta nea?

    • RoAm says:

      Βρε Μπέα, βρε Μπέα!

      Μα ξέρω;
      Κατά τες 12 Αγγλίας είπαν μου οι συμμαθητές αλλά ως τζείντην ώρα εν να μαι με τα χάπκια.

      Αλλά εν θέλω να μπω να τα δω στο ίντερνετ.

      Απαναγία μου μπέα ήδη στη σκέψη θέλω να βκάλω τ άντερα μου.

  2. F$#k ’em, it’s summer.

    • RoAm says:

      Yes that was my plan but word has it that i’ll have to go back for tutorials happening over a week and the actual resit.
      Agrine en na pexanw pu to agxos aaaa

  3. Dreamer says:

    υπαρχουμε και μεις που δεν ξερουμε εντα μερα εννα φκαλει η σχολη τα αποτελεσματα and we dont bother emailing.
    peace!

    • RoAm says:

      sygkrineis ta portokalia me ta mila?

      Allo to 1st year uni je allo ta medical finals pu an ta mineis xanakathese to mathima se mia vdomada (je oi to septevri).
      Je allo na mineis practical sta finals je na kameis repeat to xrono.

      P.x. During my 1st year at Imperial ematha pu to palio mu pu ton ivra katalathos sti thalassa sti pafo oti efkainan jinti mera ta results mu.
      It s no big deal unless u r a final year student.

  4. Azimuthcy says:

    Όχι πανικός! Όχι πανικός! Σκέφτου τον Θανασάκη! http://vimeo.com/67899891

tsil to speak - comments

