-2 D : πρώτος κατακλυσμός χωρίς δουλεία

Έσιει 8 χρόνια που ο κατακλυσμός έρκετουν πάντα κες τες εξετάσεις.
Ακόμα και στα Α Λέβελζ είχαμε μαθηματικά -.-

2 γιορτές μ αρέσκουν…
Τα καρναβάλια,γιατί ως γνωστόν είμαι καρακιόζης ένηγουεη,
( να το κονφερμάρει η κουμέρα παρακαλώ που της αρέσκεις το γεγονός ότι im not serious )
και ο κατακλυσμός γιατί έχω το απωθημένο.

Η μάμμα μου πάντα ελάλε μου στον κατακλυσμό
“όι να σουπππώσεεειιιισσς εν να αρρωστήσειιιιιισσσσς. Έλα σπίτι ν αλλάξειιιισσσς. Τρέχουν τα νεράαααα, αύριο εν να βήχεισσσς”

Καταλαβαίνετε…
Μεγάλο πριξιό.
Μετά η αρφή μου had it easy.

Αθθυμούμαι μια φορά έσπασε πάνω μου μια φουσκούα τζαι ελούχηκα τα κανονικά.
Έσυρε μου την ο αρφός της Κώτσιας τζαι εν έσπασε τζαι ήρτεν τζαι έδωκε της την να σπάσει.
Ήταν bully νμζ μαζί μου ο αρφός της αλλά whteva εν καταλάβω που bullying. Δαμέ η GP που μουν μαζί της τζαι έκαμνε με bully επειδή ήμουν γεναίκα τζαι ξένη ετσάκραν μου τα νεύρα μου για μόνο 1 λεπτό – μετά εξεπέρνουν το-, το bully με τη φουσκούα εν να μου τζιζέ;;;

Τέσπα ναι…
Έπκηαν η αρφή με το πόηφρε 20 νεροπίστολα τζαι είπαν να μου δώκουν 1 :-))))
Σήμερα στο ππάρτη στο Μακένζυ θα πιτώ (νερό) όποιου θωρώ τζαι ξέρω έστω τζαι λλίο μουαχχαχα.
Τζαι φυσικά τωρά που το λαλείς… Πρέπει να λούσω μια σίκλα νερό της μάνας μου. Μμ τζοιμάται θέμας τωρά γιατί ήταν νυχτέρι εψές. Όπως τη πόμπα. θα εν το τέλειο γκουτμόρνι μπάνιο. Να βάλω τζαι λλίο σιρόππι του βήχα μέσα τζαι να της πω να μεν ανησυχεί, εν θα βήχει που να κρυώσει.

Εχτές επήα τραπέζι στη γιαγιά στο εξοχικό διαμέρισμα της στη Λάρνακα. Κρίμας που εν με συμπαθά πολλά…θα υπήρχε περίπτωση να είχα έστω τζαι ένα τατσοφλατ στη Λάρνακα όπου θα μπορούσα να κάμνω κανά ππάρτη ή stayovers για μεταμεσονύχτιες βουθκίες.

Σε τούντα τραπέζια απλά λαλώ μαλακίες. Ό,τι μου λαλούν απαντώ με μια πελλάρα τζαι επειδή εν σοβαροί απαντούν μου. Τελικά μπορεί τζαι να το απολαμβάνω. Τζαι ήταν καλό τζαι το γεμιστό βαζάνι εχτές. Αλλά εν είχαν ΚΕΟ… Ούτε μαχαλεπί για επιδόρπιο…
*τραγουδιστά : πόσοοο λίγοοο με ξέρειιις*

Ο ανηψιός ο μιτσής έπκηαεν 10/20 στες προεισαγωγικές είπαν μου.
Ελυπήθηκα νάκκον γιατί ντάξει εν να σιει την έννοια η θκεια μου ίντα που να κάμει μετά στο στρατό τζαι αν θα προκόψει μπλα μπλα
( επειδή ως γνωστόν όλοι οι έχοντες πτυχίων έχουν καλές δουλείες που αγαπούν. Εργάζονται με χαρά και παίρνουν έναν αξιοπρεπέστατο μισθό για να πκιαν διαμέρισμα, να κάμουν οικογένεια τζαι παν τζαι διακοπές στη Καραϊβική για το καλύτερο ρούμι).

Αλλά μετά πετάσσουνται οι άλλοι συγγενείς τζαι γιαγιά να πουν
” αα εν τζείντο κοπκιούτερ, αααχχχ γιατί εν κεφάλι ο Χ, εν ο πιο έξυπνος που ούλλους τους, τζαι εν πολλά καλός στα μαθήματα που καμνε…..”

Χαχαχα
Είδες το πρόβλημα;

Τζαι κουλλούρι να φέρεις (όι μόνο στα μαθήματα) υπάρχει μια καταπληχτικά λογική δικαιολογία γιατί η ιδιοφυΐα σου δεν εφάνηκε. Που τον καφέ που κάμνεις ως τους υπολογισμούς της Κεντρικής Τράπεζας Κύπρου.

Συνεχίστε, αυτή η χώρα χρειάζεται πολλά κεφάλια που φέρνουν 0 αλλά ακόμα επιβραβευονται έστω τζαι λεχτικά.

Ανήψιην ξέρω εν το σκέφτεσαι τζαι πρίστην τ αρχίδι σου για το 10 τζαι καλά κάμνεις.
Τα όπτιονς εν πολλά όπως τζαι το να κάμεις ένα τεχνικό επάγγελμα.
Η δουλεία εν νεν αντροπή.
Αλλά δεν σε δικαιολογώ με το ” είσαι κεφάλι αλλά βαρκέσαι..”.
Μόνο βαρκέσαι.
Τζαι με το δίκαιο σου.
Αλλά μεν καρτεράς τη θέση στο Χάρβαρτ για στο ΜΙΤ, κάτι μου λαλεί ότι εν θα ρτει.

One Response to -2 D : πρώτος κατακλυσμός χωρίς δουλεία

  1. Πρασινάδα says:

    Εγω εγεννήθηκα Δευτέρα του Κατακλυσμού! Αρα φανταζουμαι τωρά συμπαθείς με ακόμα παραπάνω! :ΡΡΡ

    Στο “εισαι κεφάλι αλλά βαρκέσαι” δυσπηρκώ τζαι νευριάζω! Τι να καμεις τον νου αμαν εν τον χρησιμοποιάς;;;

tsil to speak - comments

