6D the mother has landed

ντάξει ότι η μάνα μου ξέρει το μπλογκ μου τζαι ότι ενίοτε μπαίνει τζαι δκιαβάζει το ξέρω το
(γαμώτοκέρατο του γκουκωλ, εν πράμα να με φκάλλει πρώτο τραπέζι πίστα άμαν γράψεις κνίδωση στο παλιό μας pc στη Λα-Κατάμια).

Αλλά τέσπα.

Εν τζ αντρέπουμαι τη μάνα μου.
Ξέρει ότι εν πάω καλά τζαι ξέρει ότι most of the time παλανσάρω με τον ένα ή άλλο τρόπο. [ μάμμα υπόσχομαι εν άρκεψα το χόρτο, ούτε τα αντι-καταθλιπτικά, ούτε καν τες βιταμίνες]

Τζαι ξέρει ότι το 99% των φορών εν σοβαρομιλώ άρα νταααξει.
Πόσες φορές της είπα “εν αντέχω εν να αυτοκτονήσω, αυτή η ζωή δεν το αξίζει.
μάμμα νομίζω έχω μαλαζαβράγκα, πεθαίνω
μάμμα εν έχω φίλους κανένας εν με αγαπά
μάμμα νομίζω εν να μετακομίζω Κύπρο, εβαρέθηκα έξω, θέλω τον βαφτιστικό μου τζαι την κουμέρα μου τζαι το σκευουλάκη κτλ

Τζαι πόσες φορές μου πε “ντάξει…ότι τζαι να πεις έσιεις δίκαιο…άντεξε μάνα μου, εν κρίμα οι κόποι σου”

[τί σκατά κάμνουν της communication skills training τζαι ξέρει πώς να απαντά σε unsubstantial claims?]

Hello mother for when you ll be reading this
(αν δεν με δκιαβάζει τζαι εξήασε το url μου τζαι έκατσα τζαι έγραψα έτσι πρόλογο εν να παιχτώ).

Αλλά το twitter έσιει το, τζαι τωρά εν πας το άηπατ τζαι έβαλα την να δει 5-6 βίτεος της νέας μου λεσβιο-αγάπης (PJ Harvey) – [actually νομίζω εν η πρώτη μου λεσβιοαγάπη yayyy, επιτέλους ήβρα τζαι γω μια :-D ]

Ναι που λέτε, ήρτεν να μου πακετάρει. Ναι εν μπορώ να πακετάρω μόνη μου, φεύκω the day after exams end. Τζαι ξεσπιτώνουμαι άρα ούλλα πάλε μες τες κάσιες. (τωρά γιατί ξεσπιτώνουμαι αφού ένα μεγάλο chance να μείνω υπάρχει…τέσπα)

Έφερε ένα πακκετί που ετοίμασε ο φάδερ με 1000 φαγιά. Ούτε πως ςε 6 μέρες εν να μαι Κύπρο…duuuhhh

Screen Shot 2013-06-16 at 19.24.16 1

But happy father’s day.

Είπα του να μεν σάζεται για οφτά τζαι σιαμπάνιες αλλά επιμένει ότι εν να περάσω τζαι εν να κάμνει ππάρτυ 3-4 μέρες.

Im sorry father and mother for i screwed up.

Update from the lymph node front:

νομίζω ήβρα πόθεν ήρτεν το πιζελο-node πίσω στον αυχένα μου. Πρέπει ναν που το φτι που σας ξαναείπα ότι πονεί με. Ε ακόμα πονεί με, μεν σου πω τζαι παραπάνω τώρα. Μετά το laser τζαι την φρυδού αλόπως εν να πάω για ένα ΩΡΛ panendoscopy τζαι head and neck MRI τζαι ένα Chest XRAY να βρέθεται.

You never know.

Είχα τζαι 5-6 κιλά sort of unintended weight loss.

Αγχώθηκα που τ αλήθκεια.

Where is the tumour, where? whereeee?

*Αυτό ήταν το σημερινό μας παρανοϊκό  thought process*

 

The Antimoko Series:

Κούλλα μου, τωρά που φεύφκεις για τα ξένα…θέλω να σε ευχαριστήσω για την παρέα, τζαι τες φορές που μ έκαμες να γελάσω τζαι για τες 2 φορές που είχαμε σοβαρή κουβέντα. Εν μπορείς να πεις…μες σε χμμμ 3-4 μήνες μπορεί τζαι πιο λλίο εν ρεκόρ να κόψω με κάποιον ΔΚΥΟ φορές σοβαρή κουβέντα.

Καλό ταξίδι να σιεις ρε Κάχτο.

I will be praying for you.

 

The Gastronomy Series

2477-rebithia-sto-pilino-by-mageirissa 10692700-mojito-cocktail-isolation-on-a-white

2 Responses to 6D the mother has landed

  1. Grouta says:

    Μεν αγχεσαι κορη! 5-6 κιλα εχασα τζι εγω χωρις να το θελω Σεπτεβρην-Νιοβρη τζι εξαναβαλα τα (οϊ τζεινα! Άλλα…) πλας 2 τζι τωρα εν φευκουν με τιποτε :(
    Καρτερω το φθινοπωρο περκει τους δοξει να φυουν μονα τους, οπως τα άλλα :Ρ

    Εβαρυψησες τα φασουλια :/

  2. RoAm says:

    εν ρεβύθκια εν νεν φασούλιαααααααα. Εν μ αρέσκουν τόσο πολλά τα φασούλια για να τους κάμω τζαι ειδικό αφιέρωμα. Τα ρουβύθκια όμως αξίζουν το.
    Μα έχασα 5-6 κιλά που τα 52 :-S εν το 10% του myself.

    ωχ μα εν φεύφκουν?
    Στείλε ήμειλ του Πανίκκου στο Panic Joyglow να σε κανονίσει.
    Εν να πάεις γυμναστήριο με το ττορί σου τζαι να τα χάσεις λαλεί.
    Κάτι εν να ξέρει.

tsil to speak - comments

