9D – la hembra solo – ta i8panika mou en llia

Ακούτε ρε ίντα που γινε…

Ξυνπώ, δκιαβάζω για το πρακτικό εξαμ.

Λαλώ κατά τες 1030 “να πάω να κάμω τίποτε να φάω” γιατί το εξαμ ήταν η ώρα 14:00 άρα lunch εν θα χα chance να φάω.

Να κάμω 2 καπήρες με μαρμελάδα στρώπερι τζαι  “άτε να κάμω τζαι έναν αυκό”.

Πώς Κάμνω Το Αυκό?

Σπάζω το μες το πιάτο βάλλω του λλίον άλας , πιπέρι τζαι πουπάνω βάλλω αλλη μια κουππούα για να μεν σπουρτά μες το microwave.

Στο ανάμιση λεπτό συνήθως εν κοντά στο ψημένο.

Τσιακκάρω το…α τέλεια εγίνηκε.

Βκάλλω το έξω….πκιάνω το μασιαίρι να το ξηκολλήσω που το πιάτο τζαι μόλις έτζισα του κρόκου κάμνει έναν

ΜΠΑΑΑΑΑΜΜΜΜΜΜΜΜ

εγέμωσεν ο τόπος αυκό.

Επήε τζαι πας τη φάτσα μου, ευτυχώς εν έπαθα κανάν έγκαυμα τζαι να μεν παρουσιάζουμαι στο εξαμ.

Κρόκος….κρόκος παντού!

Το μισό αυκό εβρίσκετουν διαμελισμένο all over the kitchen.

Ενευρίασα γιατί λαλώ ” ουυυ ααα θέλω το αυκό μου!

τζαι θωρώ τον μισό κρόκο να εν χαμέ, κοντά στο πάγκο

με λλίη θεωρία της σχετικότητας επεράσαν μόνο 2.1 δευτερόλεπτα άρα ετρώετουν.

Πιάνω τον, φυσώ του λλίο ντάξει λαλώ εν μια χαρά (σημειώστε εν χτιτζιό χαμέ…πρέπει να καθαρίσω πριν έρτει η Μάδερ ).

Σύρνω τον μες το πιάτο, συνάω αλλο λλία κομματούδκια που πας τον πάγκο.

Μετά πάω να φκάλω τες καπήρες που πας το γκριλ τζαι ππέφτει ούλλο το πράμα του γκριλλ  τζαι κάμνουν 2-3 σάλτα οι καπήρες.
Η μιά έκαμε land πας τη καρέκλα τζαι η άλλη δίπλα που τον κάλαθο.
Ναι το πράμα του γκριλ έφυε που πας τες ράγες του ας το πούμε τζαι έππεσε, μαζί με τες flying καπήρες.

Έπηα την, εφύσησα της λλίο.

Έπκιαν με το σπαστικό το γέλιο

(όπως με έπκιαε πάλε τωρά χαχα, εν μπορώ να σταματήσω να γελώ wtf).

Μετά που 2-3-4–5-6-7-8–9 φφου φφφφουυυυ :

Σύρνω τα ούλλα πας την 1 καπήρα με τη μαρμελλάδα (άστε….εν haute cuisine τούτη).

IMG_4447

 

Κάμνω τζαι έναν καφέ. Τζαι τρώω.

Ακόμα να με πιάει η διάρροια.

Αναμένω όμως.

Εγόρασα έξτρα κολώχαρτο (not).

Ο κρόκος εν παντού…φοούμαι να τον καθαρίσω.

Νομίζω κάτι θέλει…θέλει να με ποσπάσει.

Εν να μου στερήσει τη χαρά να το κάμω μόνη μου.

IMG_4448

 

το microwave

 

IMG_4451

 

IMG_4454

 

άποψη της κουζίνας

 

 

IMG_4455

 

ο κρόμος  2+ μέτρα  που το microwave

 

Κρό ό ό κοιιι κρό ό ό κοι κρό ό ό κοι παντούυυ

και τα μυαλά στου κρό κου ου ουυυυς του αόρατου εχθρούυυυυυ 

IMG_4453

 

η σχάρα του γκριλ που εξιμπαρώθηκε τζαι κρόκοι ποτζί ποδά.

Ακόμα γελώ χαχα.

wazzz wrong with me.

 

Σήμερα μπορεί να έμεινα το πρακτικό εξαμ.

Που τούτο σημαίνει ότι ξανακάμνω τη χρονιά.

Μάλιστα

Ξεσπιτώνουμαι

Τζαι ξανακάμνω τζαι τη χρονιά

Είπα σας πιο παλιά ότι άλλαξε το mode of suicide μου. ότι εν νεν πλέον να ππέφτω που τον 14ρτο όροφο. Ότι εν πιστόλι τωρά.

Ευτυχώς που εν πουλούν πιστόλια την Αγγλία.

Αλλά ντάξει αφού plans εν έχω εν θα ανησυχούσα.

Είμαι σίουρη έσιει τζαι άλλους που δκιαλέουν το mode of suicide τους χωρίς να εν necessarily suicidal.

Εν είμαι suicidal. Μάμμα μεν αγχώνεσαι.

Suicidal θα γίνω όταν απαγορεύσουν την ΚΕΟ τζαι τα σουβλάκια.

Τουλάχιστον έχω κάτι να ελπίζω.

Επήα που λαλείτε μετά το εξαμ τζαι εγόρασα 2 μπύρες.

Ήπκια την μια τζαι εν να συνεχίσω με  gin οξά με ρούμι, οξά με τεκίλα? 

Γμτ πάντα να έσιεις να πάρεις αποφάσεις.

Έπηα Desperados γιατί νιώθω desperate

τζαι σχεδόν …. είμαι νάκκουριν σίουρη ότι το diagnosis του cyclothymia χτυπώ το τούντον τελευταίο μαλακο-μήνα.

Τζαι λαλώ ααα τί να ακούσω τί να ακούσω… να ακούσω το El Hombre Solo που ΔΚ , πάει με την μπύρα μου.

 

Ε μετά έπκηαν με το κατούρημα…σταθερά πράματα.

Μόνον η κουμέρα ξέρει τί θα πει the seal theory.

ΚΟυμέρα στην υγειά σου.

Εκατούρησα μια φορά. Τώρα έπονται οι άλλες 12312.

IMG_4458

 

ΥΓ: Άνετα πκιάνω πελλοχαρτί τωρά.

Εγύρισε μου.

 

The Antimoko Series

Κούλλα χάνεις με! Κάμε άλλους φίλους στο twitter για τες νύχτες.

Έβρε κανέναν που καταλάβει που τέγνην, που ακούει τα τραούδκια που ακούεις, που τρώει τα κουπέπκια τζαι τρώει μόνο κοτόπουλλο.

 

The Anticipation of Gastronomy Series

368x277xhendricks_gin_tonic.jpg.pagespeed.ic.8M4jd22ihG

 

+

 

fakes-giaxni-005

 

 

all i ever wanted and all i ever needed.

 

 

ps – επαναλαμβάνω you ll be gutted to find out how structured and normal i am.

 

 

7 Responses to 9D – la hembra solo – ta i8panika mou en llia

  1. Antimoko says:

    Βλέπω μιαν καθαρή επίδραση Αντιμόκοκκου ή αλλιώς Παπουτσοσυκίαση. κομένα τα μέσια πιστεύκω πέρκιμον σου περάσει.

    there there, told ya, what’s done it’s done. Τούτη η πύρα εν που σόι; εν την εξανάδα.
    Chin up! 1 left. Καλώς να δεχτείς τη μητέρα σου.

    Μα πέρκι! Περκι λέω να μεν τρωεις κουπέπκια. Θα σιήσω το hoodie τζαι το 1ο πτυχείο μου

    all i ever wanted? τρέμω στα τουιτς που θα ακολουθήσουν!
    (πάλε αντρεπουμαι λλίο να σχολιάζω πρώτη σε παλιούς/βετεράνους μπλοκερς, νιώθω όπως που να ανακάλυψα την κολοκωτή.)

    • RoAm says:

      καχτίαση παντού Κούλλα μου!
      Εεεε εξαναείδα την τούντην πύρα, αλλά εν αθυμούμουν αν την είχα ξαναπιεί. Έσιει τζαι λλίη τεκιλούδαν μέσα. Εν ωραία αλλά πρέπει να την πίνεις ΚΡΥΑ.

      Βασικά η μάνα μου εν να ρτει τζαι εν να προσπαθεί να εμψυχώσει τζαι παίζει να κάμω φόνο.

      όιιι ρεεε τρώω τα κουπέπια μεν ανησυχεις. Βάλλεις κοτοπουλλένιο κιμά μέσα έν νενν? If not, κοτόπουλλο νεξτ τάημ.

      Μεν το σιήσεις το hoodie (το πτυχίο σιήστο εν πειράζειε…το hoodie τουλάχιστον βράζει σε όμως).

      En traoudi vra το all i ever wanted all i ever needed – Enjoy the silence pou tou Depeche Mode.

      κόρη κόψε τες πελλάρες με τούντο παλιός. Μόνον εσύ με δκιαβάζεις, κατάλαβε το! :p

  2. εν του Α’ παγκοσμιου η ροαμ μας! ανακαλυψα μια σειρα απο βιντεο:
    Is It A Good Idea To Microwave Χ ?

    • RoAm says:

      όι που τον τζαιρό των Περσικών Πολέμων ρε Αχιλλή
      Ντάπουγινε? Άρκεψες να δκιαβάζεις το μπλοκ πάλε? ίνταλως τζαι πούλλε μου, ανησυχείς για τη ψυχική μου υγεία?
      έσιει έτσι βίτεο?
      γιατί σίουρα μπόρω να τα κάμω εγώ αν δεν έσιει. Έχω πολλές μάικρογουειβοιστορίες.

  3. Πρασινάδα says:

    Επρεπε να το βαλλεις θκυο λεπτά σε ενα αντικολλητικό τηγάνι να τελειώνει η υποθεση! Ακου μάικρογουέιβ για το αυκό! :ΡΡΡ

    • RoAm says:

      μα το τηάνι μου σαν να τζαι εν νεν αντικολλητικό. Τη μια φορά που εδοκίμασα εν επέτυχε. Νεξτ τάημ έβαλα λαδκιές τζαι ακόμα πονώ την τζοιλιά μου.

      Μάικρογουεηβ τζαι τα μυαλά στους κρόκους ρε Πρας!
      Αν δεν το χα ήταν να μου πεθαμένη που ασιτία.

  4. σκέφτου ποσο αδειασέρεψα για να διαβάζω το ιστολόγιο σου!

tsil to speak - comments

