The last double digit – 10D

Έπεψε μου μήνυμα σαν ετζοιμούμουν η κουμέρα, είδα το τζαι εν της απάντησα γιατί ήταν μεγάλη η ερώτηση.

Αλλά είμαι σίουρη τωρά ότι δκιαβάζει το μπλοκ.

I LOVE YOU KOUMERA

τζαι οι φωτογραφίες του Φύτου ήταν απόλαυση.

Ειδικά τζείνη που τζαι χασκογελά σαν το χάχα τζαι βαστά το πόι του.

He is a happy boy με μπόι.

Η ερώτηση ήταν:

Γιατί αγχώνεσαι ρε να ρτεις Κύπρο, ενόμιζα it made you happy.

Κουμέρα μου,

of course it fills me with joy and my behaviour can only be described as ecstatic (almost) from the landing onwards.

Αλλά κουμέρα έχω expectations που τη Κύπρο…ξέρω το εν πρέπει…

να γίνω πιο μαύρη,

να βρω την καλλίτερη πίττα σουβλάκια τζαι την καλλίτερη σιεφταλιά.

Να σας χορτάσω ούλλους, να σας βαώσω μες τον νου μου ως την επόμενη φορά που εν ξέρω πότε εν να νει.

Τζαι ξέρεις ίντα που το άλλον άγχος τωρά…?

Καταλάβω ότι οι γονιοί μου εμπήκαν της μέσης ηλικίας.
Θωρώ ότι έσιει διαφορά που τον τζαιρό που μουν ιμπήριαλ.
Τα γένια του φάδα εγίναν γκριζωπά.
Εν έννοια κουμέρα να θωρείς την φθορά τζαι να σε μακριά

Τζαι ύστερα σκέφτουμαι ότι εν μαλακίες που σκέφτουμαι τζαι μετά κοντεύκουν οι μέρες να φύω να ξανάρτω πίσω στην Αγγλία και αυτή τη φορά (ελπίζω) στο άγνωστο.

Ρόλλερκόστερ.

Που τον τζαιρό που ήρτα Cam οι διακοπές αγχώνουν με γιατί κάμνω τα ούλλα με το βούρος.

Να σε δω 93812093821 φορές τζαι σένα τζαι την ταραμένη την Ελένη που θέλει να πάω σε ένα μουσείο να της πκιάω εικόνες του σύμπαντος (ότι χορεύκω παίζε μου).
Να δω τες φιλενάδες τζαι το Βλάκη.

Να χορτάσω την αρφή μου (αλλά ελπίζω να βρεθούμαστε πιο συχνά του χρόνου – λέμε τώρα ότι εν να περάσω τα finals – αφού εν θα χω δκιάβασμα).

Να γωνιάσω την Μαρία Ττου (a xeno? you bring me a xeno?!?!?!) τζαι να ρτει τζαι ο ΕλατοΣιελήονος.
Εν να συναχτούμε σε καμιά βεράντα?
Εν να πούμε τσιαττιστά τζαι να δκιαβάσουμε ποιήματα του Χαμπή μας τζαι να δαχτυλοκρωτήσουμε με γάλα τριαντάφυλλο στο τραπεζούι?

Εν να ρτει τζαι ο Παρέας να δούμε ίντα που να κάμουμε με το σπίτι.

Αγχώνουμαι γιατί καρτερώ την Κύπρο σαμπώς τζαι εν ο παράδεισος.

Τζαι ξέρω ότι εν νεν νει…τζαι εν sad τζαι pathetic που μες το νου μου  η Κύπρος εν το νησί της ευτυχίας…αλλά ένει. Η δύναμη της προσμονής.

Αλλά don’t worry :P
πάντα είχα τούντο άγχος.

Αλλά επίσης ξέρεις ότι όπου με πάρουν κάμνω το καλό.
Ακόμα τζαι σε οίκο ευγηρίας να με πάρεις κάτι εν να βρω να κάμω, you know me,

Τζαι επίσης ξέρεις ότι αν τες 28 περάσω… i will stop worrying and i will go mental. :-D

_______

Να σας πω ότι ούτε τζαι φέτος εχάλασε το έθιμο τζέλλυ φραπέ στην εξεταστική.

IMG_4446

The Antimoko Series

Εψες η νύχτα εσιόνιζε κούλλα μου μοκούλλα μου

τζαι οι κυπραίες μαρκώωωωωωωσαν 

τριαλλα λα λα λαλαλαλαλα τριάλλα λαλαλαλλα

Αύριο μπορεί να σιει ήλιο! Πού ξέρεις.

Σε 5 μέρες πάντως εν να σιεις σίουρα.

Εν σε ξέρω, εν σε είδα αλλά κάχτο κανόνισε ώσπου να ρτω Κύπρο να σαι 10 τόνους πιο μαύρη που το κανονικό.

it’s our time to take revenge.

______

And now a happy tune:

βασικά αθυμήθικα τους Mumiy Troll τζαι ντάξει…μεγάλη αγάπη
(ναι είμαι weird, ξέρω το, εν με πειράζει, τζαι εν πειράζει κανέναν άλλο γυρό μου άρα whatever).

{που να αρκέψω να σας βάλλω ρώσσικα σταματάτε με….νιώθω το έρκεται. μα εν θέλετε 1, 2, 3, 4 ,5 μόνοοο τραγουδάκια?!}

(βασικά ποττέ εν διώ σημμασία στους στίχους γι αυτό μπορώ να ακούσω ότι γλώσσα μου βάλεις, εν με κόφτει…τους πολωνέζους που μ αρέσκουν έβαλα σας τους? Του Ιταλούς? Τους Ισπανούς? Τους Σουηδούς? όι α..?}

Φιλιά.

Α όι ακόμα ένα τελευταίο (υπόσχομαι….).

Σήμερα άκουσα Πάολα.

Για τη Βεατρίκη ρε γαμώτο!

Νιώθω ότι ακόμα έχω να μάθω πολλά…αλλά ντάξει έκαμα expand της γκάμα των γλώσσων που ακούω. Επρόσθεσα τζαι τα γάβγικα.

One Response to The last double digit – 10D

  1. Antimoko άλλη Κούλλα says:

    Γειά σου κουμέρα που την θκιαβάζεις, we miss your posts! Το Φυτούδι σου ναν καλα!
    Tούτο το να θωρείς τους γονείς σου να μιαληνίσκουν.. ανησυχεί με λλίο.
    Το 2ο μου τζιελλυ εν επηξεν, επιαν με μινι καταθλιψη.
    Ελπίζω αυτή την ώρα να σκίζεις!

    ππου.σσου. τελικά εν μαυρίζω

tsil to speak - comments

