12 D

Πρόλογος:

Πραγματικά απορώ γιατί δκιαβάζετε το πλοκ μου.
Εχτιμώ το πολλά φυσικά τζαι μερικά comments βάλλουν με σε σκέψη ή γελώ ( always a great thing).
Αλλά εν τζαι να σας κρατώ κατζία αν δεν θέλετε να δκιαβάζετε τες Mini-katathlipseis series.
Ποιού αρέσκει το κλαμένο αιδίο anyway?

Κύριο Θέμα:

Κοντεύκουν οι μέρες επικύνδινα…η ψυχική μου υγεία κλο(ω?)νίζεται .

Εν με κανούσαν οι γνωστές μου έννοιες (see the last 3-4 posts) εψές η ώρα 11 αθυμάται ο future συγκάτοικος να μου στείλει μήνυμα ότι ο 3ος συγκάτοικος θέλει να μείνει σε 1 τόπο που εν με βολέυκει εμένα…

Τέσπα ποτζί ποδά είπα τους πως αν θα μείνουμε τζιαμέ εν να χω εγώ το street parking που most likely εν να σιει το σπίτι / flat. ( γιατί έσιει τζαι ο 3ος αυτοκίνητο τζαι θέλει τζαι τζείνος parking – call me thelw ti pitta swsti je to shyllo xortato).

Βασικά νομίζω η συγκατοίκιση δεν θα δουλέψει αν εξεκίνησαν τζαι παίζουν με μονότερμα. Ήδη είπα του του παρέα μου, είμαστε 3, αν κάμνεις ότι σου λαλεί τζαι πουτσογράφεις τα δικά μου needs καλλίτερα να μεν συγκατοικίσουμε. Εθίχτηκεν θέμας γιατί είπε μου ότι εν θα πρεπε να χω ποττέ έννοια για πουσκιά που λλόου του (he was my buddy last year and i sorta helped him out of the shit – η υπομονή μου εν μεγάααααληηηηηηη ).

Τέσπα θα δείξει.

Αλλά μετά ήρτεν μου η άλλη αναλαμπή…αν έβρουν σπίτι τούτοι οι 2 σαν εν Αγγλία…πώς εν να υπογράψω το contract σαν είμαι Κύπρο? Τζαι ξέρετε ίντα φάση παίζει στο Λονδίνο…το σπίτι επκιάν σου το πριν 15 λεπτά sorry.

Βασικά εν να πρέπει να χω κανά deposit έτοιμο…να βάλω 5000 στερλίνες μες την εγγλέζικη τη κάρτα τουλάχιστον να κάμω το transfer αμέσως or smth. (χμμμ γίνεται όμως με απλή μεταφορά, who knows, οξά πρέπει να εν έμβασμα? Αποκλείεται εν νεν?). Την υπογραφή πώς την βάλλω σαν δεν είμαι τζιαμέ;

Τζαι μετά έπκιαν με το άγχος τζαι για τούτο.

Τζαι ότι εν να περάσω ένα σκατά χρόνο που εν να περνώ 3 ώρες με το αυτοκίνητο να κάμνω μίζερο commute…μετά εξεκίνησα να σκέφτουμαι ιδέες ίντα που να μπόρω να κάμνω μες το αυτοκίνητο εχτός που τα γνωστά….κανά audiobook? ασκήσεις για τον κώλο τζαι τες ζάμπες?

Τζαι ύστερα εσκέφτηκα πάλε ότι εν να θέλω αλλο 100-200 λίρες που τη μάμμα τζαι το παπά για να τα φκάλλω πέρα (μεν σου το κάμω τζαι 500).

Εν να θέλω πας τες 700-800 στερλινούδες για το ενοίκιο + 30 λίρες τα bills + πες 40 λίρες το council tax + 200 λίρες η πεζίνα (το τρένο νομίζω εν πιο ακριβό!) + άλλες 50 λίρες έξοδα που εν μπορώ να υπολογίσω γιατί εν τα ξέρω + 400 λίρες φαΐ / λονδίνο = 1520 τζαι ας το στρογγυλέψουμε σε 1600. Χμμ…όι ρε, σαν να τζαι μινίσκουν μου τζαι καμιάν 100 λίρες.

[που εν έσιει chance να μου μείνουν αν κάθε ΠΣΚ πηαίνω Λονδίνο].

Τουλάχιστον να μεν χρειάζουμαι έξτρα

“ναι μάμμα…εεε…ε…πάλε επάττισα…βάλλεις μου λεφτά στην κάρτα μου? πλης?”

Βασικά κάτσε να τα περάσω τούτα που χω τωρά τζαι βλέπομεν.

Τζαι άρκεψεν ο Χωμάς να τα βάφει μαύρα που να φύω.

Ούφφου ρε Χωμά ούφφου. always wrong timings.

[εν τω μεταξύ ο πόηφρες της αρφής μου …εν…Χωμάς…true story!].

Επίλογος

{ αγαπητή ζωή…ως πότε θα συγκατοικώ με άγνωστους, ως πότε δεν θα έχω τίποτε που θεωρείται μόνιμο ή τελοσπάντων μακράς διαρκείας – εχτός που το bad sense of humour μου φυσικά-, ως πότε θα έχω πάντα έννοια για το που εν να ζιω, που να να δουλεύκω?
πότε το γαμημένο το κάρμα εν να κάμει την δουλεία του? να μεν πιστεύκω α σε έτσι πελλάρες… Good point…
Πότε εγάμησε ο φτωχός τζαι εν να γαμήσει τωρά εν να μου πεις…
Για πότε έκαμες κάτι τζαι ήταν εύκολο χωρίς άγχος;
Λαλείτε να πάω Ισραήλ για ειδικότητα; Άκουσα πκιερώνουνται ψίχουλλα… Αλλά εν να μου παν τα hebrew, είμαι γεννημένη για middle east…
Βασικά όπως ήρταν τα πράματα εν είμαι σίουρη καν αν θέλω να κάμω practise το medicine.
I only have one life to spend. If it means that im gonna be missing out on it because of my work, why should i bother?
ας πούμε στην Αγγλία εν πκιερώνουν καν overtime…
Τζαι να πηαίννεις τριφτός τα λεφτά που πιάνεις εν τα προκαθοροσμένα για τζείντο πόστο που σιεις.
Αν οι συνάδελφοι σου επήαν διακοπές ο ένας τζαι έπηαν τον η διάρροια τον άλλο τζαι δουλέφκεις 2 ώρες παραπάνω για 5 μέρες εν τζαι να πκιερωθείς έξτρα!
Εν έσιει κάρτα να φακκάς.
Βασικά …
Πείτε μου γιατί κάποιος να ζει σε αυτό το κόσμο.
( πάλε εδκιάαβζα psychiatry τζαι ξέρω ότι το psych βκάλλει μου τον πιο αυτοχτονικό μου εαυτό έξω)}

The Antimoko Series
Ηρεμία.
Χθες το βράδυ έλαβα μήνυμα ότι η Κούλλα είναι ασφαλής και ότι παραθέριζε σε συνέδριο κάχτοσύνης.

Έμαθε πολλά πράματα π.χ.
Πώς να:
– μην αυτοαγκαθώνεσαι,
– να αντέχεις αλλό 1 βτομάδα χωρίς νερό,
σνομπάρεις την Βέρα του Αλόη με τον πιο effective τρόπο

 

Εδιτ 1:

Screen Shot 2013-06-10 at 13.52.37

12 Responses to 12 D

  1. Ina says:

    Ποιος είναι ο ορισμός στο psych για την παράνοια? Δεν έχει τίποτε μέσα στα βιβλία σου on how to relieve stress? :P

    Δεδομένου ότι σε κάθε ράτσα αρέσει το διαφορετικό, π.χ. οι Κυπραίες γίνονται ξανθές και οι Σκανδιναβές μελαχρινές, αντί Ισραήλ γιατί δε σκέφτεσαι για καμιά Σουήδια ας πούμε?

    • RoAm says:

      χαχα όι καμία σκέση με τη παράνοια τούτο που περνώ. Ίσως να κάμνει classify με το obsession αλλά σίουρα όι με τη σωστή έννοια της παράνοιας!
      Μπα τα βιβλία μόνο στρες μας προκαλούν.
      Χμμ εν πολλή κρυάδα ρε παιδί μου η Σουηδια
      Δαμέ στην Αγγλία τζαι όσοο τζαι αντέχω.
      Σιγά να μεν πάω κάπου που εν – 10 + τζαι τες μισές μέρες εν έσιει ήλιο τίποτε.

      Ισραήλ!
      Μια χαρά.
      Τζαι να μάθω τζαι ιστιοπλοιία να πάρω έναν πλούσιο παιδί κάθε Π να ρκουμε Κύπρο με τη βάρκα τζαι να φεύφκω Κ.

  2. Moonlight says:

    Μεν νομίζεις ότι οι υπόλοιποι έχουμεν κάποιαν μονιμότηταν τζαι σιγουριά κλπ. Μεν νομίζεις ότι οι υπόλοιποι πληρώνυνται ούλλοι όβερταϊμς. Εν σου λαλώ να μεν παραπονιέσαι γιατί ΠΑΝΤΑ κάποιος έννα εν σε χειρότερη θέση που σένα, αλλά νομίζω εν λίο soothing να σκέφτεσαι ότι είσαι σε καλή θέση σε σχέση με κάποιους πάντα.
    Το θέμα με το σπίτι έννα κανονιστεί, εγώ εν το φοούμαι, πάρε ότι μέτρα μπορείς τζαι έννα σου φκει.
    Τζαι φόκους στο καλοκαίρι! Κύπρος ουυυ, μίνι ρόουνττριπς, σουβλάκια, μπυρούες τσακρίν, κλέφτικο που θα σου αρέσει κλπ! :)

    • RoAm says:

      Α εν νομίζω. Είμαι σίουρη ότι ούλλα εν χάλια. Τζαι είμαι 101% ότι έσιει ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ σιηρόττερα που τούτα που σκέφτουμαι.
      Αλλά εν θα πω συγγνώμη τζαι εν θα κάμω diminish το άγχος τζαι το anxiety που μου προκαλούν οι σκέψεις μου γιατί…well…τούντα εν τούτα που με αγχώνουν. Τούτα εν τα current προβλήματα μου.
      Εν το βρίσκω soothing να σκέφτουμαι ότι έσιει σιηρόττερα…βρίσκω το αρκετά frustrating actually τζαι εν τζιαμέ που μου γυρίζει τέλια ότι this life ain’t worth living ουο ουο οοοοο (βίλλε βάλο σκύψε να στη βάλω)

      aaa τωρά μιλάς!
      :-D
      focus focus
      αν δεν περάσω…μια βτομάδα άτε 2 εν να νει που τες 5 που έχω κανονισμένες αλλά lets wait and see.

      *panic attack happening now*

  3. Dreamer says:

    ρε ροαμ! εννα ρτω να σε πατσαρκασω α! σταματα να κλαιεις! συγκεντρωθου στο θκιαβασμα τζιε θωρεις μετα για τα αλλα! μεν κακομελετας τζιε να καμνεις σεναρια που μπορει να μεν χρειαστουν καν! ατε να δω. ηταν αναγκη να καθαρισεις το χαλι με σπιτ-φιξ; να καθεσαι να μας καμνεις ποστ καθε νυχτα (που εν τζιε υπερπαραγωγες τα παραπανω, με εικονουες κτλ) ; συγκεντρωσου παιδακι μου!

    • RoAm says:

      εν τω μεταξύ αρέσκει μου το ΡΕΡΟΑΜ χαχα ακούετε ωραία.
      ohhh kinky Dream :-D
      εν κλαίω! i promise, απλά παραπονιούμαι.
      Μα πρέπει να κακομελετήσω. Αν δεν κακομελετήσω πώς θα είναι προετοιμασμένος ο εγκέφαλος μου?

      Μα να αφήκω το χαλί χτιτζιό?!?!
      Τζια να μεν γράφω τεραστίων διαστάσεων ποστς?
      Κάτι θα επήαινε λάθος με τον κόσμο μας (oh wait…i think this is already happening).

  4. Σου στέλνω θετικά vibes μέσω comment. (actual e-mail from a tutor after I was a drama queen and stressed over nothing)
    Eδοκίμασες λιστούες;!
    Οι σκέψεις σου φατσάρουν πιο σαντανωμένες που τον μίτο/α της Αριάδνης!
    Prioritise!
    Πρώτο που ούλλα εν το θκιάβασμα,
    Αν τα ποστς/twitter βοηθούν συνέχισε αλλά μεν κόφκεις που το πρώτο.
    Την υπογραφή βάλλεις την πας το συμβόλαιο που θα τυπώσεις Κύπρο τζαι θα τη στείλεις scanned (worked for me an I’m a cactus)
    Remember
    Summer is near!
    Φα το τζιελλούι σου τζ’ εν να τζυλίσουν ούλλα καλά hopefully!

    p.s στο συνέδριο εμάθαν μας τζαι ως να κάμνουμε τα φύλλα μας κουπεπκια. τζαι επαρουσιάσαν την έρευνα για το connection between θαλασσοτουρτουριασης-αφυδάτωσης-κάκτων

    • RoAm says:

      τζελλούι τζελλούι τζελλούι
      είπες με σαντανομένη βρα Κούλλα?!?!?!
      Ντροπή σου!
      ναι ρε δκιεβάζω μεν ανησυχείς. Εν η δεύτερη φορά που τα θωρώ. Τζαι εκάμαμε καλό πράκτις. Έπκηα τηλέφωνο τζαι τους παλιούς…

      ουάου καχτόκουπέπκια! εν εξανάφα. ακούγετε σαν πραγματικό γκουρμέ.
      Α ωστέ η θαλασσοτουρτουρίαση τελικά είναι συνδεδεμένη με την καχτίαση?
      Καταπληχτική έρευνα! Αλλάζει τα δεδομένα και σίγουρο cover στο Nature.

  5. Mana says:

    Μέχρι να φτάσω στο τέλος ξέχασα τι θα σχολιάζα. μετά τα χάπια που ψάχνεις στείλε κάτι για τη μνήμη.

    στο μεταξύ πρόλαβα να κάμω ματσαράγκα στη δουλειά.

    και πριν βιαστείς να χαρείς ρώτα πόσα λεφτά μπορείς να στείλεις από Κύπρο Βρετανία. υπάρχουν περιορισμοί.

    • RoAm says:

      εγώ φταίω που εξήασες. Εσυγχίστηκες κάπου μεταξύ του κυρίου θέματος τζαι του επίλογου.

      Α ναι εξήασα για τους περιορισμούς…ππεεεε.
      χωρίς σπίτι, poor cypriot, help please.

  6. στελνουν σου το συμβολαιο με η-ταχυδρομειο, τυπωνεις, υπογραφεις, σκανναρεις, στελνεις.
    εκαμα το περσι, περνει λλιη ωρα :(

tsil to speak - comments

