13D

Σου στέλνω αυτό το γράμμα βγαλμένο απ΄τα πιο σκοτεινά υλικά του θανάτου της ψυχής μου.
Το σώμα μου, ένα κοχύλι που κάποτε μέσα του πλάγιαζες, αργεί τώρα, κάτω από βρώμικα σεντόνια [ε έσιει αλόπως μήνα να αλλάξω σεντόνια, χτιτζιό!]
Αποζητώντας τα μέλη του στ΄απομεινάρια μιας θυσίας.

Οι μέρες εδώ κυλούν σαν μικρά πεπρωμένα του τίποτα που κατεργάζονται την εκμηδένιση μου, θρυμματίζουν όλα μου τα άστρα, και μ’ αποδίδουν ξανά στο κενό διάστημα…στα ερωτηματικά και τους τρόμους [ nough said]

Στα γράφω όλα αυτά , αυτή τη νύχτα, καθώς πίνω το τελευταίο μου ποτό με το Διάβολο [μπα απλά καρτερώ το τζέλλυ να πήξει έσιει 3-4 ώρες]
Και φυσάει μι’ αργόσυρτη βροχή, φορτωμένη μ΄αναμνήσεις κι αποχαιρετισμούς, και την ανία της ζωής χωρίς εσένα [βασικά εν έσιει καν το χωρίς εσένα σκέττη ανία ]

 

Ψιλοχάλια το mood σήμερα μετά από τις 4.

Ως η ώρα 3 επελλαρίζαμε με τους άλλους τάχα για πράκτις.

Επιάμε Cyprus Kebab που πουκάτω…κλασσικά πράματα δηλαδή.

Μετά που εφύαν εματσούκωσα.

Σκέφτουμαι συνέχεια τζείντο SEQ.

Τζαι έχω τζαι τους γονιούς μου να κάμνουν ένα mental countdown σιηρόττερο που το δικό μου για το ότι πάω πίσω σπίτι σε 13 μέρες.

Εν θέλω να πάω.

Αγχώνει με πολλά η Κύπρος.

Νιώθω σκατά, ένα μάτσο ρεπανόφυλλα (σκέφτουμαι το τζαι δρώνουν οι μασκάλες μου πιλέ, ένας κόμπος εις το λαιμό).

Τζαι όσον σκέφτουμαι ότι έκαμα fail το SEQ paper του Public Health παραπάνω γυρίζει μου τζαι θέλω να ππέσω που την στέγη κάτω.

Επκηάν με πριν λλίο που το facetime τζαι ελαλούσαμε ίνταλως εν να κανονίσουμε αεροπλάνα τζαι ιστορίες τζαι πού να μείνω αν όντως κάμω fail τζαι απελπίστικα στην ιδέα. ( i know i know το αν εφυτέψαν το τζαι εν εβλάστησε αλλά δυστυχώς έσιει δυόμιση σιηλιάες διαδικασίες που εν να πρέπει να κάμω αν έκαμα fail….for starters την 1η του Ιούλη εν να πρέπει να με πίσω…Τζαι μετά να πεταχτώ ξανά κύπρο για το event της χρονιάς τζαι να φύω βουρητή για το resit).

Ε μετά φαντάζουμαι εν να κάτσω Αγγλία ώσπου να φκουν τα results.

Στα 2 λεπτά απλά είπα τους “bye, ενευρίασα πάλε” τζαι έκλεισα τους το.

Εν αντέχωωω στη σκέψη. Οι τελευταίες μου διακοπές τζαι έκαμα τα αιδοία γαμώτο σιήστο μου. (ίντα ωραία που παν μαζί εν νεν? :-D )

Φυσικά εν τζαι το άλλο μπορεί να μείνω τες πρακτικές εξετάσεις που είπαμε…εν sudden death άρα αν θέλω να κάμω graduate εν να πρέπει να ξανακάμω το χρόνο.

Rumination ruminator ruminator ruminator

σοβαρά νομίζω πάσχω που Cyclothymia. (ναι ξαναθωρώ το Psychiatry, ίνταλως το καταλάβετε?!?!).

Τούτος ο χρόνος ψυχολογικά εδυάλισε με έκαμε με γύρω στα σιήλια τετρακόσια κοσιοχτώ κομμάδκια.

Τζαι ίντα ξέρω εν να πρέπει να το κάμω x2 τες 28 του Ιούνη που φκαίνουν τα results.

2 χρονιές πριν που μας αφήκαν 25 πλάσματα….

Τη περασμένη χρονιά εν αφήκαν κανένα…

ελπίζω να μεν έσιει pattern biennial.

I know i am prixio τζαι εν να θέλετε να με σκοτώσετε αν περάσω.

Τζαι μακάρι να με σφάξετε τζι’ ας γενή το γαίμαν μου αυλάτζιν,κάμετε το blog μου ματζιελλειόν τζιαι τη RoAm τραούλλια.

*έχω πρόβλημα ξέρω αλλά εν έσιει τίποτε που μπόρω να κάμω για να με κάμω settle εχτός που να καρτερώ τζαι να καρτερώ μες την αγωνία τζαι το αν αν αναναανανανανανανανανα*
χυμό ανανα anyone?
imagemagic
The Antimoko Series
(εν gone missing οξά went missing? η γραμματική μου λαλεί went missing αλλά το gone εν νεν πιο κλασσικό για χασιμιούς αδρώπους?)
cactus
3 Responses to 13D

  1. Invictus says:

    Αμίτα εν πιάννω.
    Ενίοτε όμως, πιάννω τον μίταν

  2. Ina says:

    Θα ξέρεις όταν θα βγουν τα αποτελέσματα και βλέπεις και κάνεις. Τεκίλα, ε?

tsil to speak - comments

