απο-ζητείται ελπίς – 14D

ουφφφ σήμερα ήταν μία ήηηουυυ μέρα.

Εν ήσιεν ήλιο.

Επήα στον Σhιελτον να κάμουμε νάκκον πράκτις τα histories / explanation and planning.

Τάχα ήσιεν να μου κάμει lunch – awww λαλώ μάνα μου τον ρεεε ίντα καλούης που ένει τζαι γλυκούλλης τζαι άεις τους άλλους 148 ανθρώπους μες τη χρονιά μας να νομίζουν ότι εν αυτιστικός τζαι abnormal.

Αν το βρετε ίντα που με ετάησε ρε κοπέλια!

Σκέφτουμαι το τζαι ανακατώνουνται τ άντερα μου, που ομολογουμένως εν τα λαλείς τζαι ευσυγκίνητα.

Αννοίει το ψυγείο…λαλώ “πέρκι τωρά να θέλει να κάτσουμε να ψήσουμε, αφού είπα του αν θέλει βοήθεια να ρτω λλίο πιο γλήορα να του τανίσω να φτιχούμε αλλά η ώρα εν ήδη 1330 τζαι ώσπου να μαειρέψουμε να φάμε  εν να γινεί 3. Πππεεε εν να μείνουμε αδκιάβαστοι ίντα ξέρω.”

Τελικά τί φκάλλει που μες το ψυγείο…

sausage rolls

842_5052320986842_IDShot_225x225

pork pies

220986

potato salad with mayo

023250

 

(τη σαλάτα πού την είδαν ακριβώς?)

σαλάτα, cherry tomatoes

2 τυρκά (brie τζαι boursin whateva)

IDShot_225x225

τζαιιι πικλωτά κρομμυδούδκια.

016783

Έπαιξα το τζαι καλά excited, λαλω του

“Ρεεεε εν εξανάφα pork pies! Εν το πιστεύκω ότι εν να βάλω βούκκον τούντο πράμα, αν με δει ο παπάς μου εν ναν πολλά περήφανος τζαι εν να στρέψω τωρά που το σκέφτουμαι

Λαλώ τζαι γω εν να τα βράσει εν νεν?

Σιγά…

όπως ήταν μες το κουτί εσύραμε τα πας το τραπέζι τζαι εσερβιριστήκαμε.
Έφκαλα ούλλο το pastry ήουυυυ ήουυυ ήουυυυ ήουυυ νιώθω τες αρτηρίες να κλέιουν την μια πίσω που την άλλη τζαι χάνεται με (έφτασε στα δάχτυλα η αρτηριο-κλείστωση δηλαδή, γιατί συνήθως – αν όι πάντα – εν με τα δάχτυλα  -χωρίς μέλι τζαι κούννες-  που σας κάμνω type – είμαι σίουρη εδοκίμασα τζαι με τη γλώσσα τζαι με πέννες αλλά it takes long so i tend to stick to the fingers- ).

Αννοίει τζαι τα κρομμύδκια που ήταν τζαινούεκα τζαι λαλώ του
“Ααα εν τούτα που μου έφερες την άλλη φορά τζαι αρέσαν μου”
[they are not bad but ok….i had to say something την άλλη φορά γιατί εχούμισεν μου τα].

“yes that’s why i brought them, i remembered”.

Μάνααα μουυυ ρεεεεεεεεεεεε ωωωωωωωωω τον Σιέλτον μου.

*γιατί εν του πα ότι μου αρέσκει το βραστό φαΐ με κανα κοτόπουλλο τζαι σαλάτα?*

μετά πασάρει μου το τυρί με το σκόρτο.

Θωρώ το καλά καλά τζαι σκέφτουμαι ότι εν να βρωμώ τζαι παίζει τζαι να τσουννιάσω.

“eehh i guess i can have it…im not gonna kiss anybody”

“oh my, im so disappointed now”

“eh nta have some as well and it ll be fine”

μιλούμε…άστε άστε….το χιούμορ μου με τον Sheldon φτάνει στο πάτο σιηρόττερα που άμαν μιλούμε με τον ΕλατοΣιελήονον. Το καλό μου κάμνω adapt.

Έζησα το τζαι τούτο.

Next week εν ναν η σειρά του να ρτει που ποδά για πράκτις.

Ίντα που να του μαειρέψω?
Κανά πόλυπιφ τηανιτό με χαλλούμι τηανιτό τζαι τομάτα μ ελιές?

Τέσπα…αυτά βασικά.

Που θέμα ψυχολογίας έπηα τον πάτο.

Είμαι σίουρη ότι έκαμα fail το Public Health/Ethics and Law paper.

Όπως τζαι αν το σκεφτώ νιώθω ότι εν ηφκαίνω πουπάνω.

Τζαι άσε που μου πεν η Άλλη ότι τζείνοι που το μινίσκουν έχουν tutorials με τον μάστρο του κορς ως το resit i.e. 28/6 – 6/7.
Εγώ εν να με Κύπρο…άρα εν να πρέπει να ρτω πίσω…
Τζαι έχω τζαι ένα κοπελλούι να βαφτίσω.

69403f324d8bbbe49767d7a792d9e1a8

 

Γάμα τα γάμα τα γάμα τα.

135px-Gamma_uc_lc

Νιώθω ότι εν η θεία δίκη.

220px-Stradano_Inferno_Canto_08

Ότι εδκιάλεξα να κάμω τούντο επάγγελμα έτσι εν δικαιούμαι να χω commitments πλέον αφού εν ούλλα fluid μες τζείντη δουλειά. Μεν το τί ώρα εν να δουλεύκεις, με το πού εν να σε κτλ. Πόσο μάλλον να χω έτσι commitment σε άλλη χώρα.

Θέλω να φακκώ τη κκελλέ μου πας το τοίχο ώσπου να ανοίξει αααα.

Fig1_skull-fracture

 

(ήσιεν να σας έβαλλα όντως μιαν ανοιχτή κκελλέ αλλά είπα ντάξει ας μην σας φαράσω)

Ελπίζω τούτα ούλλα να εν απλά το  γνωστό μου pessimistic approach που με προετοιμάζει για το χείριστο.

no_sense_being_pessimistic_it_wouldnt_work_an_tshirt-rfcf83f1c30e74aa98cc6e69b6d7e48a0_804gs_512

Αλλά αν μείνω…τζαι εν περάσω…τζαι πρέπει να ξανακάμω αλλό να χρόνο… i don’t know man, i don’t know.

Εν να τον κάμω…εν τζαι έχω τζαι άλλο option…αλλά το τέγια  disappointing εν ότι im pretty sure ότι έσιει πιο αχάπαρους (καμία συγγένεια με την Αχάπαρη ) που λλόου μου.
Τωρά αν με ρωτήσεις αν κάμνω να ξεκινήσω να δουλεύκω σε ακριβώς 1 μήνα τζαι 3 βτομάδες…εν ξέρω.
Αλλά εν ξέρω αν έσιει κανένα που νιώθει στο Cambridge 100% confident ότι μπόρει να δουλέψει…γιατί απλά τραβολοούν μας με τα exams ως τζει που την τελευταία μέρα του term του πανεπιστημίου.
Εν είχαμε ποττέ το chance να δουλέψουμε ποττέ σαν οι “FY1” άνεννοιας…να μείνουμε τζιαμέ που η ώρα 9 ως τες 530 αδιάκοπα [οι grads τουλάχιστον γιατί πάμε πιντέλλες τζαι πάντα κάτι έχουμε round the corner]. Ή τζαι άμαν το επροσπαθήσαμε ήταν τόσο boring τζαι pointless που μας εδκιώχναν οι ίδιοι οι FY1. (ο pre-registration είναι ένας glorified secretary ). 

Ούφφου εν να κλαίω τζαι εν να απελπιστώ σε 3 δευτερόλεπτα τζαι εν να βάλω τα ΔΚ διαπασών τζαι να κάμνω αυτοχτονικές σκέψεις.

[ελπίζω το psychiatry history που εν να χουμε ναν κανά depression / psychosis / suicide assessment τζαι να μεν νεν κανά παράξενο].

 

 

 

[ τί να πεις ο καθένας έσιει το coping mechanism του, εμένα εν να τα ισοπεδώνω ούλλα τζαι να τα θωρώ ούλλα μαύραααα μαύρααα σαν την Τσίλα].

 

sneakers_black_and_white-wallpaper-1600x1200

 

The Antimoko Series

Κούλλα μου μα που σε τζαι εχάθης

εν μας είπες ενα γειά, που το πρωί εν λάμνεις

Εγύρεψα σε εις το μπλογκ εγύρεψα σε στο twitter

τζαι γίνηκεν τούτ’ η καρτούλλα μου περίτου που τες πίττες

Πε μου κούλλα μου ένα γεια…

τζαι ας μεν σου κάμνω για την παντρειά

marry-me

 

ααα τζαι ένα τραγουδάκι…

εν φταίω εν φταίω εν φταίω που εν το πιο ωραίο του τραγούδιν! Εν σίουρα πιο ωραίο που το skinny love τζαι εν φταίω ξαναλαλώ το!

speaking of blood bank….

ξέρετε ίντα που να ρωτήσω εν νεν? :P

 

2 Responses to απο-ζητείται ελπίς – 14D

  1. Ειμαι σιουρος οτι εν επιαν αδικα οι ωρες που εφα να σε εξετασω!! Νο τσιανς λαλω σου!

  2. Ρε δαμέ ειμαι! Εισηγούμαι να μου πέψεις τον Σιελτο να του κάμω ιδιαίθτερα πας τα κουπεπκια δι’οτι εν θα τα πάμεν καλά! Μανταμπον σιορ τουτες οι πελλάρες που σε ταιζει;!

tsil to speak - comments

