15d

Απαναγία μου αλλο λλίο να μεν προλάβω το 15D.

Εκόπηκα του βούρου μόλις επήρα χαπάρι ότι κοντεύκουν οι 12 τζαι ποστ εν ήσιεν να μπει με τίτλο 15D.

Με έλουσεν ένας κρύος ιδρώτας αγαπητέ αναγνώστη.

Εφκήκα που την πόρτα της Άλλης φουρκαστή

“πάη ρααααα” λαλώ της σαν ήμουν στο βούρημα

“έχω δουγιέεες, άηστα history taking τζαι πελλάρες, έχω να γράψω ποστ”.

Τζαι αναπνέω έναν καλοτζαιρινο-ανοιξιάτικο αερούδιν που με εγέμωσεν χαρά.

Το απογευματάκι ήρτεν γλήορα ο Χωμάς σπίτι τζαι έφερε ένα cider μιομ.

ήπια το έτσι γληορούτσικα γιατί έκαμνα δουλειές πας το κοπκιούτερ τζαι λαλώ να μεν αρκώ…

Ίντα τα θελα, στο 10λεπτο the arm was feathery, the tongue was numbing and the eyebrow ridge was foreign.

Τί σου είναι το αλκόολ ρε παιδίν μου α.

Εν τους αδικώ τους βασανισμένους που βρίσκουν comfort στο ποτήρι τους.

Λάθος μας φυσικά που εν τους βοηθούμε να βρουν άλλο comfort αλλά άμαν έβρεις comfort σε κάτι are you powerful enough to say “no i am not gonna take this soothing lovely piece of thing because it is bad for me?”

Εν ηξέρω εν ηξέρω αλλά ξέρω ότι this is not a serious blog…and thus it is not for us to go over it at the moment.

Εχτές εκαθάρισα το βομβαρδισμένο τοπίο aka το δωμάτιο μου.

Μάη γκοτ.

Χτιτζιό! Βιβλία, τρίσιες,κόλλες, τρίσιες, ρούχα, τρίσιες τζαι η μισή μου κουζίνα.

Εξεκίνησα που τη κουζίνα ακα έπλυννα τα ποτήρκα / πκιάτα κτλ.

Μετά μετά από τη συστηματική μέθοδο που έκαμε suggest η φίλταρη Daria Miller που το twitter (ναι στις σημαντικές μου αποφάσεις  στήριγμά μου είναι το ίντερνετ). Εξεκίνησα που την πόρτα τζαι επήα anticlockwise all the way round.

Εσυγύρισα εκαμα πως εκαθάρισα νάκκο, έφκαλα τ ακάθαρτα έσυρα κάμποσες κόλλες στο recycling…

Τζαι μετά ήρτεν η ώρα της χούβερ ακα χούβερ.

Εχάλασεν η χούβερ μας…εν αννοίει, άτε λαλώ να την σάσω πόσο δύσκολο εν να νει?

Τελικά ούτε καν εκατάφερα να ανοίξω το σκατί που εν μέσα τα σύρματα της πρίζας, εν ήσιε βίδες, μόνο το fuse.

Ε πώς να κάμω χούβερ χωρίς χούβερ?!!?!

Επείγων που ήταν το χαλί γιατί που το τρύπα τρύπα κόλλες εγέμωσε άσπρα κυκλούδκια που εππέφταν που το hole puncher.

220px-Hole_punch

Τζαι εν έθελα να τα θωρώ άλλο, για να μπορέσω να ξεκινήσω ψυχολογικά το round 2 των εξετάσεων που εν τα histories.
New theme, new clean room ένα πράμα.

ΑΑΑΑ?? Πώς?

Και μου ήρθεν η επιφύτισης…

έπια το πισφίξ (που ευτυχώς ήσιεν λλίο πιο πασιύ width που το κανονικό) τζαι επισφιξάρισκα σιγά σιγά τόπους τόπους το χαλί.

speedfixlg_1_2

Έφκαλα αλλο μια κκελλέ τρίσιες τζαι έπια τζαι ούλλα τα ασπροκολλουδκιοremainders.

τζαι τωρά μπορώ να κάτσω να δκιαβάσω για τα clinical communication skills/ histories / challening patient / explanation and planning.

τζαι για να δείτε ότι εν σας περιπαίζω:

χαλί

το χαλί ήταν γεμάτο ασπρούδκια,  για να καταλάβετε πριν 2 βτομάδες που ρτεν η άλλη εγγλεζοκινέζα συμφοιτήτρια μόλις εμπήκε λαλεί μου “oh my god, i feel so much better that you ve got these all over your floor as well, cos mine is just covered”.

ενώ τωρά (σχεδόν) γυαλί  – ντάξει ολάν εφύαν μου 2-3 ίνταλως κάμνεις.

The Antimoko Series

Κούλλα μου μα εν ηξέρεις στο αλγκοφλας??? Μα αλόπως εν ασχολείσαι με την κηπουρική?

Commitment-of-Algoflash

1271-1

(εσύ πες πως εν για κάχτο τζαι όι για τομάτα).

Τελικά ντάξει εν να μείνεις δαμέσα, χωρίς ταυτότητα τζαι διαβατήριο?
ΕΝ πειράζει μάνα μου, ξέρω σίουρα ότι στο Nottingham κάθε καλοτζαίρι κάμνουν θάλασσα στη πλατία τους.
Βάλλουν μια πισινού με άμμο, πήαινε να περιχαρίσεις τζαι εν ακριβώς όπως το Κόννο!

Ήταν να σου πω να γινείς λαθρομετανάστης με φουσκωτό αλλά τα αγκάθκια μπορεί να τρυπήσουν τη βάρκα τζαι να γινείς σαν ναυαγός σαν ροβινσώνας δίχως νόμους και κανόνες τζαι ξεβραστείς σε καμιά καννίβαλλη αχτή της Αφρικής τζαι να σε κάμουν steak…so άσε καλύτερα….εν καλό τζαι το Nottingham! Ή ο λετσοThames.

2 Responses to 15d

  1. Moonlight says:

    Φακκούν μου τα χαλιάααα! Φακκούν μου! Φυσικά τζαι το τσίππικο το λάινον φακκά μου αλλά για ένα δωματιούι προτιμώ το που το χαλί.
    Στο Φρανς εκαθάριζα με ποτζείνη τη σκούπα που βάλλεις παννάκια πάνω στεγνά ή βρεμένα για σκούπισμα ή σφουγάρισμα ανάλογα τζαι ετέλειωνε. Είχαμε μια σκούπα για 5 άτομα σε 3 διαφορετικά κτήρια. Ήντα τζαιροί. Αλλά έσωσεν με. Που έπρεπε να καθαρίσω και να παραδώσω το σωμάτιο εσύρα ένα σκούπισμα, ένα σφογγάρισμα, με τα πανάκια που εμείναν εξεσκόνισα τα πάντα, με τα υγρά πανάκια εκαθάρισα τσεκουλαδούρες, το έπιπλο του κρεβατιού, την πόρτα τζαι ό,τι άλλο εχρειάζετουν, τζαι ήταν μέλι το δωμάτιο! :)

  2. RoAm says:

    τζαι μένα αλλά τούτο εν τζινούρκο!!!!
    πολλή η διαφορά! τζαι φυσικά εν φύρνεσαι της κρυάδας άμαν εν σιειμω΄νας.
    αχχ ναι τούτες οι μοιρασιές των χούβερ. εμένα ευτυχώς ήταν 1 για το κάθε όροφο εν επήαινα μακριά για να την κουβαλήσω.
    μέλι το δωμάτιο εν να γινεί που εν να ρτει η μάνα!
    (ή η Αντζυ)

tsil to speak - comments

