a housekeeping post – end of writtens 16d

Σήμερα το Multiple Choice Question paper ήταν ΟΚ. Πολλά καλλύτερο που τα χτες τζαι όλως παραδόξως εν ήσιεν πολλές παραξενιές…εώς καθόλου.

Τζαι δεν έχω παράπονο έππεσαν τζαι 3-4 ερωτήσεις haematology….

έναν CLL , ένα ALL, ένα acholuric jaundice (haem-ish) μα τούτα ήταν. ουυυ τζαι ένιωσα ότι ήταν παραπάνω…

Αλλά πάλε ήσιεν κάτι ερωτήσεις obstetrics and gynaecology που απλά λαλώ “εεεε δκιάλεξε έναν τζαι ότι γινεί”

ε τέσπα, τα 2 papers του medicine επέρασα τα εχτές τζαι σήμερα είμαι confident.

Τζαι πάλε σήμερα επήαμε ομαδικά οι grads στο pub μες τον νήλιον.

Έφα μπέρκερ τζαι μπυρούα. Χαρά μεγάλη. :-D

IMG_4381

Η μούττη μου εγίνηκε κότζινη στα 20 λετπά.

Έβαλα της τζαι αντηλιακό που χαν οι εγγλέζες κάτασπρες σιονάτες συμμαθήτριες…

Εμύριζε θάλασσα.

Για 2 λεπτά ενόμισα ήμουν κύπρο δίπλα που το σάνραη.

Γιατί εκοτζίνησεν η μούττη μου? Λαλείς να έχω λύκο? πτου πτου πτουο τποτοπρτποουπτπτοτοπουουυυυυυ.

*ΜΕΝ ΠΑΡΑΝΟΑΣ ΕΙΠΑΜΕΝΤΕ*

εεε μετά το pub επήαμε πάλε στους βοτανικούς τους κήπους με τους άλλους 2 για post mortem του εξαμ τζαι ηλιοθεραπεία.

IMG_4402

IMG_4394

IMG_4403

Καλά σήμερα ήσιε καταπληχτικό ήλιο! Σίουρα έπηα νάκκο χρωματάκι.

αύριο είπαμε να ξαναπάμε με την άλλη που μινίσκουμε κοντά κοντά, γιατί ο άλλος μινίσκει Bury.

Το λοιπόν…η άλλη ήβρεν ένα typo μες το oxford handbook….

IMG_4397

VILAGLIPTIN

hahahaha

έσιει που τα χτες που γελούμε.

(το σωστό εν vildagliptin)

[ φάρμακο για το Διαβήτη]

Τζαι ξέρετε… μετά η κουβέντα ποτζί ποδά επήεν στο “καλάν…αν έσιει βιλλαγλύπτην…γιατί να μεν έσιει πουττιγλύπτην?”

Μετά το απόγευμα επήα στο διπλανό κολλέγιο για το 2ο κρυό καφέ της μέρας τζαι μααανααα μουυυ ρεεεε ήσιεν τυροπιττούες :-D

just as promised so thankssss

τζαι…ακόμα πιο συγκηνιτκό….μηλοπιττούες για breakfast αφού εν γνωστό ότι τρωω τα μπαγιάτικα που χω μες το ψυγείο που πριν 1 μήνα (ποττέ εν αθθυμούμαι να γοράσω τίποτε για breakfast επειδή on normal working days εν τρωω πρεκφαστ ).

Thank you thank you thank you thank you thank you

thank you thank you thank you thank you thank you thank you thank you

so nice άμαν κάμνει ο άλλος έτσι gestures εν νεν???

Μετά ήρτα σπίτι τζαι το αρφάλι του άλλου ακα Χωμά ήταν στο χώμα τζαι έκαμα του τα φαχίτας του να σταματήσει να κλαίει.

Με λλία λόγια άου πονώ την τζοιλιά μου εν θα τζοιμηθώ που το πολλή φαΐ.

Πάλε καλά δηλαδή που έφα τούντες 2 μέρες.

Η pub ότι τζαι να ναι!

Ξέρετε ότι σε όσους εν έχουν όρεξη να φαν πχ  cachectic patients due to a terminal illness διούν τους καμιά φορά αλκοόλ για να ανοίξει η όρεξη τους?

[ έτσι ελαλούσαν τα notes μου αλλά εν το πολλοπιστεύκω…ας πούμε τί…γυρίζει η νοσοκομόμα για το drug round τζαι φκάλλει πάνω 1 pint lager για τον ασθενή 3.2 ?]

The Antimoko Series : S01 E 5 (?)

Που λαλείς Κούλλα μου…τζαι μεις μια φορά με τον Φιρφιρή επιάμε γάλα που το convenience store πουκάτω που τες εστίες τζαι ήταν αναρή. Μούσκος μούσκος λαλώ σου! Εσυμπεράναμε ότι πρέπει να ήταν χαλασμένο το ψυγείο του κύριου.Χαττάς μεάλος. Αλλά ντάξει…έδωκε μου αλλό να chance. Τζαι την τελευταία φορά που τον είδα αλόπως ήμουν πίττα ακόμα που τα έχτροπα της προηγούμενης νύχτας. Τα φιλιά μου στον Φιρφιρή τζαι την κορού.

Τζαι ρε Κούλλα μου…οι κάχτοι άμαν αρρωστούς νομίζω βάλλουν τους λλίο algoflash τζαι γίνουνται καλλίτερα, αφού εν καταδέχεσαι τα πανατά βάλε νάκκο algoflash τουλάχιστον.

 

11 Responses to a housekeeping post – end of writtens 16d

  1. Invictus says:

    VILAGLIPTIN
    ahahahahahahahah

    gliptin je oussou olan!

  2. asprokaipaxi says:

    Μα σοβαροί επιστήμονες τζαι γελάτε με τα ονόματα των φαρμάκων; Άκου VILAGLIPTIN!!! χαχαχαχαχα

    • RoAm says:

      βιλαγλύπτην βιλαγλύπτην βιλαγλύπτην
      τριχοτιλλομανία τριχοτιλλομανία
      έσιει 1000 που λαλούμε τζαι γελούμε :p
      οστεομαλακία
      λαρυνγκοτραχειομαλακία

      :-D
      τί θα ήταν η ζωή χωρίς χιούμορ όμως εεε?

  3. Kopelloua says:

    έχει φορές που τα ιατρικά που σύρνεις , νομίζω εν κινέζικα, αλλά όπως πάντα είσαι απολαυστικότατη!! Εν πάπιες τζίνες στη φώτο;

    • RoAm says:

      ε ναι εν κινέζικα γιατί εν τα εξηγώ. Άμαν εν να ρτει η ώρα που να τα εξηγήσω καταλάβετε τα είμαι σίουρη :p

      να σου κάμω τη φάση
      “ρεεεε έσιει σιήνες τζαι πετούν ουάου πρώτη φορά θωρώ να πετούν ουάουυυυ”
      Θωρεί με με το δειν του το κοτζινοχωρκάτικο
      “ραααα μα τζείνη νομίζεις εν σιήνα ραααα? Εν πάπκια κόρη μου τζείνη ποττεν σε φέραμε?”
      Ναι εν πάπια!
      είπαμεν της να ρτει πιο κοντά εφκάλαμε τα πορτοκκάλια, το σινι, το φούρνο τζαι το μασιαίρι πάνω αλλά εν μας εκρώστηκε έφυε.

  4. Dreamer says:

    μανα μου ρε. για να απαντησω στο ασπρο και παχυ, παντως επροσεξα οτι το χιουμορ μου εγινηκε τζιε μενα πολλα πιο αθλιο στες εξετασεις!

    οσο για την roam, τελιωσε κορη μου με το καλο, τζιε ελα ποδα να απλωσεις, να δεις ενταλοις εννα κρουσει η μουττη σου στο 20λεπτο. τα αλλα ουλλα εν πελλαρες!

    • RoAm says:

      κοιτάχτε….το χιούμορ μου εν πάντα άθλιο εμένα άρα εν κάμνει διαφορά.
      τελειώνω ααααααααχχχ.

  5. ενα ποστ εν εσχολίασα ήρταν ούλλοι! Το villagliptin έκαμα το fav νομίζω. Σο λεπτό.. πάλε παίζει το τηλέφωνο.

    Ναι οκ εσταμάτησεν, εμ τι είναι το algoflash? Ι’ll go flash?! μεν έσιεις έννοια, είμαι σίουρη τζίνοι που μεινίσκουν απέναντι μου πρέπει να πήραν μάτι αρκετές φορές. Τζ’ έτσι θεραπεύεσαι που ούλλα α;! Μάλιστα. Εμάθαμεν αλλόνα.
    Τουλάχιστον έφαες τζ’ ίπκιες. Μα μυρίζει θάλασσα τζικάτω;! Άκου πράματα!

    • RoAm says:

      Είσαι γλήορη ρε κάχτο εσύ! Πιάνεις πουλιά στ αγκάθκια.
      Ωχ η φλεβίτσα που πάλλεται όταν κάμνει ντριν ντριν το τελέφωνο. Εν καλά? Σε παρακαλώ πε μου τζαι δεν θα αντέξω.
      Α φιου εσταμάτησε.
      Ειδική αφιέρωση για το Αλγκοφλάς στο πιο πάνω ποστ.
      Μμμμ εν καμιά νέα θεραπεία τούτη η i ll go flash. Έκαμα την τζαι γω 1500 φορές με τους γείτονες. Πέρκι με καλέσουν στην ωραία τους βεράντα αλλά φαίνεσται μου εν τους άρεσε το τιτς(ιρί) μου.

      Ναιιιιι μυρίζει θάλασσα το αντηλιακό μες τον νήλιον.

  6. Light Blue says:

    Συμφωνώ με την κοπελλούα ότι κάποτε εν κινέζικα τούτα τα ιατρικά που μας γράφεις αλλά τις παραπάνω φορές κάμνεις μας τα ‘κουτζιά καθαρισμένα’.

    Btw you are welcome! anytime!

tsil to speak - comments

