Post Mortem 2 – 17D

Σήμερα ήταν τα Extended Matching Questions.

Very fun! (not). Που την ερώτηση 2 ως την 5 ήμουν κάπως “αααα???? γιατί εν το ξέρω??!?? Τί εν τούντα πράματα που αρωτά μπορεί να εν 1000 πράματα ούφφου” Επαρέτησα τες επήα πάρακατω τζαι άρκεψα τζαι έβρισκα μερικές. Ετέλειωσα ενα μισάωρο πιο γλήορα (νίτρα power) τζαι εξαναπήα πίσω τζαι είδα τες τζαι κάπως ήταν καλλίτερες όταν ηρέμησα.

Ήσιεν μιαν ερώτηση…Ο ΓΡΙΣΤΟΣ

για εκτοπικές ή πως τες λαλούν…πελλέ ούτε ο  registrar να μουν εν θα τα βρισκα. Ας πούμε τα σενάρια ήταν ούλλα τα ίδια με μια μιτσιά διαφορά. 2 που τες 5 νομίζω ήβρα τες…so άτε πάλε καλά. 

Μετά ήσιεν μιαν με ENT investigations…ας πούμε τα μισά ούτε που τα ξαναείδα γραμμένα πούποτε.

Αναρωθκιούμαι αν τζαι στα άλλα medical schools έχουν έτσι αγγούρκα μες τα finals.

Τζαι haematology γαμώτο κέρατο μου 2 ερωτήσεις που τες 150 ήσιεν. 

Ένα που νομίζω ήταν hodgkins lymphoma γιατί ήσιεν pruritus τζαι lymphadenopathy,  ενώ το non hodkins εν σου διά κλασσικά pruritus (all i care is haematology haematology haematology why will i ever bother with FY1 FY2 CT1 CT2 before i get to my SPECIALTYYYYY training?).

Τζαι το άλλον ήταν μια με SLE με dark urine αλλά εν ήσιεν τίποτε άλλα signs cholestasis άρα λαλώ πόμπαααα φάση εν intravascular haemolysis η κορού που σιει tick LDH.

2 ερωτήσεις! 2??? 

Τέσπα…

ήσιεν αλλο μια παλλουκοερώτηση που έπαιξα τζόκερ αλλά είμαι σίουρη εν εκέρτισα με sections του ψυχιατρείου κάτι 5(2) (τί εν τούτο μάνα μου πρώτη φορά το είδα), έναν 5(4) που τούτο έβαλα το σωστό νομίζω τζαι acute emergencies…έβαλα τζαι κάπου call the police, ήσιεν πολλή χάζι.

Ήσιεν 3-4 ερωτήσεις που ήμουν μεταξύ 2 τζαι as usual στο τέλος άλλαξα τες στην λάθος απάντηση (never ever ever do that!!!) 

Τέσπα έναν 60 νομίζω έπκηα το. Ελπίζω να εν αρκετό για να περάσω. Cos i only want to passp ass passspaspapapspspapsspsssssss

Αύριο έχουμε τα MCQs.

Καρτερώ πως εν να μας έσιει μια φάουσα ασήμαντες μαλακιούλλες…as usual. Το trademark του cambridge στα exams. Εδκιάβασα ούλλα τα footnotes του oxford handbook. Εν να μεν μας βάλουν το Takotsubo, το Kikuchi’s, το Takayasus? Να μεν παν χαμένα τα γιαπωνέζικα μου!

Αυτάααα

Α Κούλλα μουυυυ, συγγνώμην που εχάθηκα σήμερα αλλά έδωκεν μου η βαρεμάρα στο κρανίο. Φυσικά επήαμε μετά το exam για lunch τζαι μπύρα δίπλα που το ποταμό αφού έφκαλε μας ηλιούι τζείντην ώρα…τζαι μετά εκάτσαμε τζαι λλίο στους βοτανικούς τους κήπους τζαι ‘εδκιαβάζαμε’ (επκιάμε παγωτό τζαι καφέ τζαι εμαλλώναμε ποιος εν επέρασε παραπάνω που ούλλους…εννοείται ότι τρωω το παραπάνω περιπαίξιμο γιατί  είμαι professional πουττίν κλαμένο.)

Τζαι για να μεν νομίζετε ότι σας περιπαίζω τζαι μόνο εγώ είμαι ελάτε ένα FB status που συμμαθητή μου

Image

2 Responses to Post Mortem 2 – 17D

  1. Άτε πέρκι πέρκι!! (για το passed)
    Μα Τζαι μόνο θκυό αιματολογία; αντροπή.
    Τζαι παλλουκοερώτηση; Ποθκιάντραποι!
    Τζαι ούτε ένα Τάκκα-γειάσου ρε παιδί μου; όι όι εν αντέχω να διαβάσω άλλο.
    Ήντα συγγνώμη καλέ;; Που είσιες λλίη ζωή; Να τελειώσεις τζαι να ας χαθείς κανένα μήνα cy διακοπές σου εύχομαι!
    Μπύρες, ήλιος + καλή παρέα, έπιας το νόημα;)
    Καλή τύχη αύριο

  2. RoAm says:

    κοβετε το twitter / blogging Κούλλα μου???
    [ εν να το κάμω φανέλλα αλόπως τζαι τούτο].
    με τάκκα γεια σου με τάτσα bye!
    άκουσα ότι τους περσινούς ήσιεν τους κάμποσο imaging οπόταν τωρά κάθουμαι με το βιβλιούι μου case studies in medical imaging τζαι είδα κάμποσα ultrasound αρχιδακίων.
    hopefully i won’t be caught by SURPRISEEEE happy birthdayyy to youuu happy birthday to youuu

tsil to speak - comments

